.o.O.o. Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Seurasiko kihlaustanne juhlat? Viis siitä kuka ne järjesti - te itse vai joku teille - nyt kysellään juhlittiinko isommin kuin vain te kahden? Eli jo +1 hlö on juhlat tässä tapauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
.o.O.o. Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Me emme suunnitelleet juhlivamme, mutta kummankin vanhempien luona oli ruoka+kakku odottamassa, kun ekaa kertaa kihlauksen jälkeen mentiin kylään. Vastaan siis, että kyllä juhlittiin. Miehen luona oli vähemmän porukkaa, mutta äitini luo oli kutsuttu sukuakin. Mitään kahden suvun yhteisiä kihlajaisia ei vietetty (näin jälkikäteen ajateltuna ehkä vähän hassua, mutta kun emme itse olleet niitä järjestämässä niin..). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Emme viettäneet kihlajaisia, kun ei jotenkin tuntunut meidän jutulta. Juhlitaan sitten häitä kunnolla Ei tosin oikeastaan juhlittu kihlautumista edes kahdestaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauritius Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Kavereille pidettiin kihlajais- ja mun synttäribileet yhdistettynä. Eli vastasin kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Synttäreistäni tulikin kaikille yllätyskihlajaiset! Tai no itse tiesimme toki etukäteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Kyllä pidämme! Itse asiassa tänä sunnuntaina 13.01 juhlimme uuden vuoden kihlautumistamme isolla porukalla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anis Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Parin viikon päästä olisi tarkoitus pitää sukulaisille, ystävien kesken juhlitaan mahdollisesti myöhemmin. No joo, tosin suvun juhlassa on läsnä lähes yksinomaan mun sukulaisia, koska miehen suvussa ei oikein yhteyksiä pidellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanaea Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Kihlajaispäivänä mentiin leivosten kera kertomaan kummankin vanhemmille ja sulhasen siskoille. Varsinaisesti kuitenkin juhlittiin paria viikkoa myöhemmin, vappuna sulhasen kolmekymppisten yhteydessä. Nähtiin siis vähän enmmän vaivaa tarjoilujen suhteen ja järkättiin kahdet juhlat samalla aiemmin päivällä sukulaisille ja illalla kavereille.Vastasin siis kyllä. Jos noita synttäreitä ei olisi samoihin aikoihin sattunut olemaan, niin juhliakaan tuskin olisi tullut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norellco Kirjoitettu January 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2008 Meillä ei virallisia kihlajaisia viettetty. Muutamaa kuukautta kihlojen vaihtamisen jälkeen juhlimme tupareitamme ja samalla herran syntymäpäiviä ja lisäksi vielä pikkujouluja ja kutsussa mainitsin sitten vielä kihlajaisetkin.. Ainiin ja kissanristiäiset uuden tulokkaan kunniaksi. Eli juhlittiin kaikkea yhdellä kertaa, ei siis pelkästään kihlajaisia. Toisaalta harmittaa koska olis ollu ihan kiva vähän virallisemmin juhlistaa mut menee se noinkin. Naimisiin kun päästään niin niitä juhlitaankin sitten kaksi päivää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Kirjoitettu January 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2008 Emme järjestäneet kihlajaisia. Se ei jotenkin vain olisi sopinut meille sukulaisten välimatkojen jne. vuoksi, eikä muutenkaan käynyt edes mielessä. Tuntuisi jotenkin "ylimääräiseltä" jutulta juhlia kihlajaisiakin vielä erikseen. Me koimme niin, että kihlautuminen on konkreettinen lupaus avioliitosta, joten heti kihlautumista seuraavana päivänä päätimmekin jo hääpäivän. Olisi jotenkin ollut omituista järjestää juhlia siksi, että mies kosi ja suostuin. Juhlitaan mielummin sitä, kun tahdotaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enni-a Kirjoitettu January 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2008 (muokattu) Meillä mies järjesti "kihlajaiset" salaa.. Eli kosi yllättäen, ja oli kutsunut lähimmät sukulaisensa meille ihan normaalisti kahville..(asumme minun sukuni kanssa eri kaupungissa) Muutaman ilon kyyneleen ja pusuttelun jälkeen totesi, että: vieraat tulevat sitten tunnin päästä.. Mies oli siivonnut ja tehnyt oikein kunnon tarjottavat.. eli vaivaa oli nähty.. Muokattu: January 9, 2008, käyttäjä: enni-a Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katve Kirjoitettu January 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2008 Muakin kosittiin uutena vuotena rakettien ampumisen jälkeen, ihan sormuksen kera polviltaan! Kihlajaiskahvit pidettiin molempien vanhemmille seuraavana sunnuntaina. Ei siinä sen kummempaa. Vanhemmat vain tuumasivat, että kiva kun vihdoin virallistettiin yhteiselomme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmimorsian 08 Kirjoitettu January 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2008 pidettiin kihlajaiset molempien vanhemmille. Silloin itseasiassa vanhemmat näkivät toisensa ensi kertaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2008 Pohjalaiseen tapaan kyllähän ne kihilajaaset pitää olla Ei isoja juhlia isäni sairauden takia, pidettiin mun kotona. Sisarukset, isovanhemmat ja kummit oli päivällä kakkukaffeilla ja illalla sitten kaverit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pfg Kirjoitettu January 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2008 Me pidettiin muutaman kaverin kesken kihlajaiset, tai siis normi biletysilta. Meillä juhlitaan aina, kun on pienikin syy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NapaKissa Kirjoitettu January 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2008 Pidettiin kavereille (kaikille jotka kutsuttais myös häihin) kihlajaiset, kavereita tuli noin 30. Vietettiin siis isot pippalot ja oli mukavaa. Miehen vanhempien luokse kun mentiin, oli siellä kakku ja kahvit Ja tapaninpäivänä äitini oli järjestänyt wanhuksille kakkukahvittelut kihlauksen kunniaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NapaKissa Kirjoitettu January 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2008 Sulholla oli sormus mukana, joten kosinnan jälkeen otin kamerakännykällä kuvan kädestäni sormuksen kanssa, ja lasillisesta kuohuviiniä, ja lähetin kahdelle parhaimmalle ystävälleni. Lopuille lähetin tekstiviestillä (oltiin siis Puerto de la Cruzissa rannalla) viestin että mentiin kihloihin, samoin sulho lähetti kaikille ystävilleen ja vanhemmilleen. Omalle äidille, siskolle ja veljelle selvisi vasta kun mentiin muina miehinä reissun jälkeen viemään tuliaiset, ja siskoni alkoi kiljumaan nähtyään käteni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrasmorsian Kirjoitettu January 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2008 Ei kihlajaisia, ei juhlia, ja sama linja jatkui naimisiinmenon suhteen, eli jälkikäteen vasta kaikki sai tietää asiasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Kirjoitettu January 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2008 Viralliset kahvit on vanhempien kanssa ja kaverit kutsutaan lasilliselle. Samalla on myös sulhasen syntymäpäivä, joten kaksi kärpästä yhdellä skoolauksella. Koko sukua ei haluttu kahvittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tigara Kirjoitettu January 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2008 Emme pitänet kihlajaisjuhlia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elletti Kirjoitettu January 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2008 Kahvittelut minun vanhempieni luona, jossa myös miehen sisarukset ja vanhemmat olivat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elmis Kirjoitettu January 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2008 Ei järjestetty. Kummankin vanhemmilla käytiin kahvilla, mut oltais kyllä käyty ilmankin kihlausta joten.. Mun vanhempien luona nostettiin malja (paikalla oli myös mun sisko ja kihlattunsa) mutta sekin oli mun äidin idea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
crissy Kirjoitettu January 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2008 pidettiin kahvitus lähisuvulle ja kavereille kk kihlautumisen jälkeen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnes Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 Ei järjestetty kihlajaisia eikä järjestänyt kukaan muukaan meille, ei tuntunut yhtään meidän jutulta. Itse pidän kihlautumista niin henkilökohtaisena asiana, etten olisi tahtonut sitä suurella porukalla juhlittavan. En myöskään tiedä kenenkään lähipiirissäni pitäneen kihlajaisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka06 Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 Emme juhlineet kihlaustamme.Kihlauduimme kahden hotellihuoneessa, tämän jälkeen treffasimme äitini ja menimme syömään. Sielläki odottelimme että äitini itse huomasi sormuksemme. Kenellekkään emme asiasta ilmoittaneet, annoimme jokaisen huomata asian sitten kun kohdalle sattui. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts