tk76 Kirjoitettu November 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2004 Meillä sulho lyyli tylliä tarjoilijaksi... Pitopalvelun tarjouksessa luki jotain tähän tyyliin että hintaan sisältyy morsiusparin pöydän tylli... no ehkä siitä helposti tulee mieleen tarjoilija... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu November 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2004 heh! kyllä miehet on välillä hassuja ja hukassa oisivat ilman naistaan ;Dmeillä kihlajaiset kylläkin vasta edessä, mutta sulhaseni mietti eilen, että niissä sormuksissa, pitääkö olla kiviä(?) jos miulla on. hän kun ei kivistä välitä (ei töidenkään takia, tusin mukana pysyisivät ) hänelle oli iskostunut ajatus, että kihlojen on PAKKO olla samanlaiset molemmilla. ja minä sitten selittämään ,ettei pakko näin ole olla... : *vähä hymyilytti ajatus kivellisetä kihlasta remppamiehellä* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puolukka81 Kirjoitettu November 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2004 Meillä on kukista ja kukkavieheistä ollut joskus aiemmin puhetta ja sen perusteella uskalsin naureskellen kertoa sulhaselleni tän palstan viehekeskustelusta. Noh, sulhanen kuunteli hetken hiljaa... Sitten tajusin, että hän ei ymmärtänyt ollenkaan mistä puhun! Hän kun ajatteli miehiseen tyyliin niitä kalastusvälineitä ja väitti sitten, että en ollut maininnut häitä ollenkaan puheeni johdannossa ;D ! (Jotenkin oletin, että "Naikkarit" ja "Sulhasten suusta" riittäisivät viitekehykseksi : ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatHe Kirjoitettu November 9, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2004 Voi ei, kuinka suloista!!! ;D Kyllä me ollaan vaan onnentyttöjä kaikki, kun ollaan saatu mies mussukkamme rinnallemme. Viimeisin meillä oli keskustelu hääautosta. Sanoin että hän saa sen valita, koska tietää autoista enemmän. Ja arvatkaapa mitä??? : Muruni esitteli minulle jonkun hypersuperexstra sporttiauton. "se kulkee niin ja niin paljon" jne. Itku meinas tulla kun jouduin hienovaraisesti vihjaisemaan, siitä miten hän mahtaa saada minut ja vannepukuni autoon? Kenkälusikalla kenties. Auto oli kaksipaikkanen (tosin upea) eikä takapenkkiä ollut kuin nimeksi... Arvatkaa vielä mikä oli päivän vuokrahinta... : ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnolia Kirjoitettu November 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2004 Meillä päin sulho tokaisee häistä puhuttaessa ensimmäiseksi:"Ah, mä olen niin väsynyt!" Sitten hän puistaa päätään. Mutta aina nauraa myös jatkoksi. Että kai se sitten on hyvä asia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chorus Kirjoitettu November 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2004 Meillä annoin miehen tehtäväksi käydä kukkakaupassa morsiuskimppua suunnittelemassa ja mainitsin samalla myös vieheistä... vähän aikaa päätä pyöriteltyään tuli kysymään "mitkä ihmeen vieheet?" Ja kustannuksista mussukalla ei ole mitään käsitystä..."onpas kallista -niin elämä on" : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunajainen Kirjoitettu November 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2004 Minulla on hieman vähemmän konservatiivinen maku kuin sulholla ja väliin tulee näitä yllätyksiä.Sulholle kun kerroin että olen aina haaveillut ruohonvihreästä silkkipuvusta, hän oli sen verran järkyttynyt ettei mitään repäisevää laukonut. Jotain "eikö valkoinen nyt kuitenkin olisi ihan kiva?" tyylistä korkeintaan. Kun hän näki kankaan ensi kerran, totesi että "siinä on kukkia ... niin kuin meidän mummon aamutakissakin.Lähinnä silloin nauratti ;DSama mies kauhisteli tässä taannoin " yrittää syöttää hänelle jotain rauhoitettua eläintä" kun sushi:a olin tarjoomassa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsumasu Kirjoitettu November 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2004 No eihän se ole sulho eikä mikään jos ei yksi magnum-rapala roiku frakissa... Tai puna-hopea Abu Atom. Sopii paremmin juhlaan. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chorus Kirjoitettu November 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2004 vielä lisää...viikonloppuna kysyi sulho ihan tosissaan :"mitä ajattelit ostaa mulle tuomenlahjaksi?"... (oli kultaliikkeessä kuullut kun myyjä kysyi Tuomenlahjasta) arvaatka repesinkö Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu November 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2004 Mä olen suunnilleen kaiken vääntänyt täällä yksin,lähinnä siksi, että kun olen nyt työttömänä, niin aikaa tapettavaksi on! Pohdin äänee, että mitä vielä pitää tehdä ja sulho siinä ihmettelemään, että mikä hemmetin kiire tässä oikeen on, kun avioliittomme siunataan vasta puolen vuoden päästä maaliskuussa... No juu, mun laskujen mukaan maaliskuun 19.päivä on melkolailla 4 kuukauden päästä ja olen ajatellut tehdä muutakin häiden edeltävänä viikkona, kuin näprätä sormet verillä koristeita! Sama mies pohdiskeli, että kerran meidän hellittelynimet on Intiaani ja Menninkäinen, niin voitais kaivertaa sormuksiin "Inkkari ja Menkkari"... kevyt hysteerinen repeäminen!Ja kannanhan minäkin korteni tähän viehe-keskusteluun...Koska meidän häiden teemaväri on hopea, niin hopean värinen Professori punaisella helmellä vois olla aika bueno juttu! ;) ;) ;) ;) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BellaCat Kirjoitettu November 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2004 Sama mies pohdiskeli, että kerran meidän hellittelynimet on Intiaani ja Menninkäinen, niin voitais kaivertaa sormuksiin "Inkkari ja Menkkari"... kevyt hysteerinen repeäminen!Kiesus!!!! Kiitos D_B; sain hupia tähän yövuoron ankeuteen Heheee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeukka Kirjoitettu December 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2004 On nä meijän miehet ihania... :-XEilen oltiin murun kanssa ravintolassa, ja yritin tivata, että milloin ja miten hänellä olisi aikomus kosia mua... Kysymykseen "kauanko se sitten kestää" (tarkoitin olhjelmaa tms. mitä hän on järjetänyt), rakas siihen vastasi, että eikö sen loppuelämä olisi tarkoitus kestää ;DToinen tilanne oli, kun keskusteltiin ekaa kertaa teemoista yhdessä. Olin just kertonut mikä se tema nyt ylipäätänsä on (jokin väri, kuvio tms.)... Tähän kultsi vastasi jonkin ehdotuksen (kieltää nykyisin jo sellaista sanoneensa), joka muistutti enemmän naamiaisia kuin häitä... Siinä oli naurussa pidättelemistä, kun sielunsa silmin näki sulhon naurettavat naamiais kuteet päällä polvillansa alttarilla... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neni Kirjoitettu December 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2004 Hih, hauskaa luettavaa ;D Oma sulhaseni luuli aikoinaan, että kihloihinkin mennään kirkossa papin aamenen saattelemana. Eikä meinannut millään uskoa, että ihan kahdenkeskinen sopimushan se on... Siinä vaiheessa ei onneksi vielä suunniteltu omia kihloja/häitä. Nyt taitaa miesparka olla jo hiukan valistuneempi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilpero Kirjoitettu December 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2004 Meillä käytiin keskustelua kanssa tuosta vieheestä. mutta mies ei oikeasti tiennyt, että sormus laitetaan vasempaan nimettömään (nyt kyllä on oppinut, kun sen hänelle olen selväksi tehnyt). "En minä ikinä oo kattonut kenenkään sormia, että missä se sormus on, ja mulle on ihan sama mihin se laitetaan..." ja toinen oli meillä kanssa tuo budjetti, kysyin häneltä, että tietääkö hän varmasti paljonko häät tulee maksamaan...no ei tiennyt juu-u. Ja alusvaatteita ei kuulema minulle hankita "kun ne on vaan tiellä sitten yöllä". Ei siinä mitään, jos olisi vitsillä heittänyt, mutta kun reppana oli tosissaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utti Kirjoitettu December 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2004 Mä pyysin miestä hakemaan postimerkkejä joulukortteihin ja se kysyi ihan tosissaan, että missä niitä myydään... no, ehkä sitten hääkutsujen kohdalla osaa jo toimia oikein Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinkula Kirjoitettu December 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2004 Hyvää läppää. Naurattaa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Riitunen Kirjoitettu December 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2004 Oma sulhaseni luuli aikoinaan, että kihloihinkin mennään kirkossa papin aamenen saattelemana.Eikös ortodokseilla ole asian laita juuri näin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekaterina Kirjoitettu December 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2004 Eikös ortodokseilla ole asian laita juuri näin?Joo. Yleisintä on, että kihlaus toimitetaan samalla kertaa kuin vihkiminen, mutta voidaan toimittaa myös erikseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiiTaa Kirjoitettu December 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2004 Mä selitin sulholle kirkko osuuden kulkua. Kun kerroin että mun isi saattaa mut alttarille hän kysyi että "No kuka mut saattaa?" ;DTiedä sitten oliko tosissaan vai ei... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiiTaa Kirjoitettu December 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2004 Ai niin!Tää on hyvä!Oltiin syksyllä anoppilassa ja niitten pihalla lensi pihlajanmarja humalaisia (!) tilhiä. Niitä oli aikaisemminkin lentänyt päin ikkunoita ja silloin anoppi soitti mulle ja kertoi asiasta.No, tällä kertaa 3 tilheä lensi peräkanaa ihan muutaman sekunnin välein päin olohuoneen ikkunaa.Hämmästyksen keskellä käytiin seuraava keskustelu:Sulho: Mikä se oli?!Anoppi: Ne on niitä pirun tilhiä!Minä: Herranjumala!!!Sulho: No kuka niitä heittelee?!PS: vain 2 tilhistä jäi eloon :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatHe Kirjoitettu December 16, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2004 *hysteeristä naurua* ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Käppänä Kirjoitettu December 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2004 Meillä tuli sulhasella monia hyviä laukauksia! Tässä muutama:- Oltiin tapaamassa sormuksen tekijää / suunnittelijaa joka kysyi että mitä yhteistä meillä on. Tähän sulhanen totes miehekkäästi: "En mä tiedä, kai rakkaus.. " JA kyllä hävetti! ;DJokaiseen asiaan sulhasella oli vastaus kun kysyttiin mieli pidettä " Ei mitään väliä"Palautettiin sulhon ja bm:n pukuja niin myykä kysyi että onko nyt onnellinen olo niin sulhanen vastas " En mä tiedä, kyllä tää tästä!" :Tälläinen mies mulla! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Kirjoitettu December 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2004 Sulho: No kuka niitä heittelee?! ;D ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasuu Kirjoitettu December 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2004 Kävi täälläkin mielessä sulhoja alentava ketju, mutta toisaalta kun miettii miten naiset monesti keskenään keskustelee ja päivittelee "ne miehet"...Joten toivottavasti ketju pysyy hyvän tuulisena ja samalla meille naisille pikku vinkkinä siitä kuinka joskus voisi vähentää sitä turhaa hössöttämistä ja ajatella yksinkertaisemmin! Ja onhan moni lisännyt kommentinsa päätteeksi varmuuden vuoksi ihastelun, kuin ihania ja erillaisia ne miehet onkaan Kukahan se oli niistä tilhistä kirjoittanut - mainio juttu! ;DMeillä muuten häihin liittyvä, ajatuksia herättävä sulkin kommentti koski alusvaatteita (joiden hintoja päivittelin, kun se budetti nyt aina paisuu muutenkin...)"että mitäs väliä sillä on, kun enkös vaan mä näe ne?"eli täällä on kai tyydyttävä vanhoihin slogeihin, jollen keksi hyviä perusteluita uusille ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tilda Kirjoitettu December 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2004 Mua ottaa välillä päähän, kun sulhon kommentti tuntuu joka asiaan olevan: ihan sama, tai: joo, ihan ok. Niinpä oonkin välillä leikkinyt sen kustannuksella ja näyttänyt lehdistä muka jonkun TOSI ihanan hääpuvun, jollaisen haluaisin (todellisuudessa puku on ollut joku hirvitys, jollaista en ikinä päälleni laittaisi ja josta tiedän, ettei myöskään ole yhtään sulhon makuun). Siinä se sit on taas vähän vaikeena kommentoinut et: joo, aika erikoinen....mut kyl joo ihan kiva.... Ja mä oon saanut hyvät naurut ;DToinen hauska (?) juttu sattui, kun näytin sulholle tekstiä, jonka haluaisin kutsuihin tai esim. ohjelmalehtiseen. Teksti on siis tämä: "Tänään otan puolisokseni ystäväni, jonka kanssa nauran..." Toi teksti kun sopisi meille kuin nakutettu. Kysyin sitten sulhon mielipidettä ja hän sanoi että ei kyllä oikeen tykkää kun on hänen mielestään aika lapsellinen. Mä olin ihan et HÄH , toihan sopis meille tosi hyvin. No hänhän olikin sit puhunut koko ajan siitä tekstin fontista (joka oli sellainen pyöreä ja pehmeä) eikä ollut edes kunnolla lukenut koko tekstiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts