PRS09 Kirjoitettu September 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2008 Tämä ei ole varsinaisesti "sulhasen suusta" -juttu mutta sulhasen hauska tekonen kuitenkin. Sain isosiskoltani lainaksi hunnun häitämme varten ja se on jonkun aikaa nököttänyt vaatekaapin päällä muovipussissa häitä odottamassa. Tässä yhtenä iltana kun tulin suihkusta makuuhuoneeseen niin mies siellä makaa sängyllä kalsareissaan ja pelaa play stationin kämmenpelikonsolia HUNTU PÄÄSSÄÄN!Repesin aivan täysillä! Voitte kuvitella miltä näytää aikuinen mies kalsareissaan ja huntu päässään ihan pokalla pelailemassa jotain pleikkapeliä! :D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest katariina Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Mie en muista että olenko koskaan nauranut vedet silmissä, mutta nyt nauroin, pitkään ja hartaasti! Mies pelaa pleikkaria kalsarit jalassaan ja huntu päässään! Minun mies tuossa vieressä ihmetteli että mikä mulle tuli, kunnes sain jutun luettua hänellekin. Ei ymmärtäny mikä siinä oli NIIN hauskaa, mutta minusta tuo oli ihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipsis Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 ihan mieletöntä näen jo mielessäni oman miekkosen tekemässä saman heti kun silmä välttää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann_ii Kirjoitettu October 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2008 Nää on aivan hulvattomia!!!! Aion ainakin kivitysperinteen varastaa täältä käyttööni :DOma sulho on perillä kaikesta häihin liittyvästä, ja varmaan paremmin kuin minä. Se myös lukee häälehtiä ja valittaa, kun kirjoittajat eivät osaa miesten pukeutumisetikettiä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu October 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2008 Tämä ei ole varsinaisesti "sulhasen suusta" -juttu mutta sulhasen hauska tekonen kuitenkin. Sain isosiskoltani lainaksi hunnun häitämme varten ja se on jonkun aikaa nököttänyt vaatekaapin päällä muovipussissa häitä odottamassa. Tässä yhtenä iltana kun tulin suihkusta makuuhuoneeseen niin mies siellä makaa sängyllä kalsareissaan ja pelaa play stationin kämmenpelikonsolia HUNTU PÄÄSSÄÄN!Repesin aivan täysillä! Voitte kuvitella miltä näytää aikuinen mies kalsareissaan ja huntu päässään ihan pokalla pelailemassa jotain pleikkapeliä!Hehee!! Aivan loistava juttu! :D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laru Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 No meillä oli se tyypillinen keskustelu:Minä: Nyt pitää sit heti varata kirkko ja juhlapaikka (häihin reilu 10kk siinä vaiheessa)Sulhanen: No pitääkö se nyt jo näin aikasinSitten kun soittelin ja kyselin niin sille ensin aikomallemme päivälle ei ollut enää vapaata missään. Tajusi sitten rakas miehekekin, että kyllä pitää alottaa näin aikasin:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amerienne Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Vaikka meillä on vielä aikaa häihin ja hääjuhlaan niin kyselin mieheltä alustavasti kirkosta ja juhlapaikoista. Keskustelu meni jotenkin näin:Minä: Mennäänkö tuossa paikallisessa kirkossa vai rikotaanko rajoja ja mennään vaikka naapurikunnassa?Mies: Mennään tossa paikallisessa kirkossa.Minä: Ok, varaatko sä kirkon?Mies: Pitääkö se varatakin? Miten pitkäksi aikaa?Minä: Ööö, pitää...Ne kyselee kellonaikaa milloin toimitus alkaisi..Ei sitä päiväksi tilata sitä kirkkoa.Mies: Ahaa, ok, voin tilata. Mistä se tilataan?Minä: No, mietipäs...Mies: Kirkosta? Tai sitten suoraan papilta?Minä: Mies: No, mä tilaan, älä ota stressiä siitä...Minä: Entäs sitten se juhlapaikka? Vieläkö ollaan samaa mieltä siitä?Mies: Mä tiiän yhen hyvän paikan.Minä: No?Mies: Työpaikan ruokala!!Minä: ET OO TOSISSAS?Mies: Juu, olen. Siellä tehtiin just remonttiakin. Jäin monttu auki ihmettelemään tuota ehdotusta...ei kai hän nyt luule, että vieraat istuu autoliikkeen ruokalassa kaiken maailman autorasvojen seassa????Miten musta tuntuu, että saan olla tänne kirjoittamassa vielä muutaman kerran ennen h-hetkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskutin Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Amerienne, oletko sä muuten käynyt siellä miehesi työpaikkaruokalassa? Joskus ne on yllättävän hienoja paikkoja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amerienne Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Olen käynyt Siellä tosiaan käy koko talon väki syömässä, joten sitä autonrasvaa yms löytyy joka puolelta Ei kauheasti innosta hääpuvun kanssa astella siellä. Eikä se nyt niin iso paikka ole, että sinne mahtuisi kaikki vieraat...kaipa mies kohta ehdottaa juhlateltan pystyttämistä työpaikan pihalle...Talvella varsinkin oikein loistava idea Ja siellä työpaikalla ollaan töissä lauantaisinkin, saadaan sitten yleisöä ruokalan puolelle ihan kiitettävästi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Hääkarkkeja suunniteltaessa:Minä: Entä jos tehtäiskin vaikka magneetit?Sulho ihmeissään: Mutta eihän niitä voi mitenkään syödä!Repesin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Innoittajana tähän kommenttiin toimii miehen veljen 4 v. tyttö. Neitokainen on joskus kovin tomerasti sedilleen "ei pojat käytä sormuksia, se on tyttöjen juttu!" kun on sormuksen joskus kädessä huomannut. Kyse on siis stereotypioista.Eräs ilta kotosalla käytiin keskustelua sukunimen vaihtamisesta:Mies: Niin että sää sit vaihdat sen nimen vai?Minä: Ööö en. Jos sä vaihtaisit?Mies (kimeällä äänensävyllä): Eiii, vaan tytöt tekee niin. Se on tyttöjen juttu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nomeni Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Selailin tuoreen morsiammen innokkuudella erilaisia hääpuku-, manikyyri-, kampausketjuja ja niiden kuvia niin mies tuli viereen katselemaan ja totesi jonkin ajan kuluttua:"mie haluan kultakuoret hampaisiin ja valkosen puvun ku sieki saat kaikkea mahollista. Loistan ainakin hääkuvassa tosi nätisti" Ja sitten se on ehdotellut teemoja häihin, esimerkiksi hän haluaisi naamiaishäät. Ja suunnitelmana on että joko pukeuduttaisiin ristiin (minä sulhoksi ja mies morsiammeksi) tai mies pukeutuu pingviiniksi. Juu. Ei ihan menny läpi On se ihan mukavaa kun ei aina oteta joka asiaa niin vakavasti, ihan hauskoja nuo letkautukset ovat ainakin tähän mennessä olleet Katsotaan mitä uusia juttuja ilmenee, häihin on vielä 16 kk aikaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eemppu Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 (muokattu) poist. Muokattu: November 1, 2009, käyttäjä: eemppu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Gump Kirjoitettu October 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2008 Tämä ei nyt liity ihan häihin, mutta oli mun mielestä niin ihanasti sanottu:Keskusteltiin eilen siitä, kuinka esim. kangaskaupoissa joskus valaistus muuttaa kankaiden todellista väriä. Sulhanen muisti yhden esimerkin.- Joo, muistatko, kun ostettiin silloin ne yhdet Kekkilän verhot, jotka näyttikin kotona violeteilta?- Ööh, ai tarkoitat varmaan Vallilan *reps* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saluki Kirjoitettu October 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2008 Tämä ei nyt liity ihan häihin, mutta oli mun mielestä niin ihanasti sanottu:Keskusteltiin eilen siitä, kuinka esim. kangaskaupoissa joskus valaistus muuttaa kankaiden todellista väriä. Sulhanen muisti yhden esimerkin.- Joo, muistatko, kun ostettiin silloin ne yhdet Kekkilän verhot, jotka näyttikin kotona violeteilta?- Ööh, ai tarkoitat varmaan Vallilan *reps* Mahtava Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Gump Kirjoitettu November 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2008 Nostetaanpas tätä hauskaa ketjua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernil Kirjoitettu November 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2008 Vitsi, kun mahtava ketju! Ihania nuo miehet Itse mietin pari päivää sitten vaihtoehtoja laahuksen nostamiseksi esim. tanssin ajaksi. Sulhanen istui nojatuolissa ikkunan äärellä ja alkoi näpräillä sälekaihtimen vetonarua. Melkein näin kuinka hehkulamppu syttyi ukkelin pään yllä, kun hän keksi loistoratkaisun laahukselle:Mun pitäisi kuulemma virittää mekon sisälle sellainen vetonaru, jolla saa laahuksen kerättyä sopivasti kasaan tarvittaessa...ihan niin kuin säle- tai laskosverhoissa! Hömppä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toadstool Kirjoitettu December 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2008 katselin illalla hääpukuja netistä ja mieskin oli hääaiheessa: "pitäiskö meidän vähän harjotella hääyötä varten" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmam Kirjoitettu December 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2008 katselin illalla hääpukuja netistä ja mieskin oli hääaiheessa: "pitäiskö meidän vähän harjotella hääyötä varten" On se kyllä hyvä että miehetkin on innostuneita näistä hääjutuista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawa Kirjoitettu December 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2008 Mun suljaselta ei oo vielä mitään erityisen hauskaa tullut suustaan, lähinnä hän vaan vaihtaa mielipiteitään suht jyrkästi ensin hän vaati alkoholittomia juhlia, ja myöhemmin hän on miettinyt ääneen ettei varmasti aio olla selvinpäin koko päivää toisena esimerkkinä, kysyin häneltä bestmanista. "En mä sellasta tarvii" aijaa, meinaatko ajaa nissanilla aamuste paikan päälle ja illalla kotiin? Hän on sittemmin ymmärtänyt asian ja päättänyt kenet hän valitsee, ei vaan ole saanut aikaseks kysyä. Joo ja sit perinteiset pukukeskustelut, "Mä laitan violetin puvun ja vaaleenpunasen kauluspaidan, oon niinku Prince" :'D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukaneli Kirjoitettu December 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2008 Kateltiin Itsenäisyyspäivän vastaanottoa ja sulho sitten totesi: "Ei toi viittatakki oo kyllä ees kauheen hieno" ...kyse siis frakista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naatuska Kirjoitettu December 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2008 Minä tuskailen ääneen miten saan hoidettua meidät vihkivän henkilön ohjeistuksen hääpaikalla jossa meidät siis vihitäänkin, täytyykö kenties harjoitella etukäteen, riittääkö pelkkä soitto ja asioista sopiminen vai kutsutaanko henkilö paikalle vähän ennen tilaisuuden alkua...siis lähinnä kaikkia pikku käytännön juttuja.Tähän mies kommentoi, että pitääkö sitä vihkijää oikeastaan kutsua ollenkaan paikanpäälle niin ei mene homma niin vaikeaksi...No, itse vihkimisen kannalta se olisi suotavaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ainiliini Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 (muokattu) Minun sulhoni tässä muutamia päiviä takaperin lueskeli tätä ketjua ja naureskeli myös ääneen. Totesi sitten myöhemmin illalla minulle, että miksen minä ole kirjottanut mitään hänen sanomiaan hassuja juttuja tänne.. Muoks. Täytyy tarkentaa, että toinen ei ole juurikaan osallistunut koko hääjärjestelyihin vielä paitsi katselemalla limusiineja.. Mistä siis olisin tänne voinut kirjoittaa? Kyllähän tuo tosin mainitsi tässä yksi päivä, että on huomannut häiden järjestelyssä olevan kauheasti kaikkia tehtävää.. Mitäpä minä siihen kuin NIINPÄ! Muokattu: December 15, 2008, käyttäjä: ainiliini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 "mä pesen kohta käteni tästä koko hääjutusta" sano rakas miekkoseni tänään eli ei taida häähömpötykset kiinnostaa pätkääkään... mutta mukana kulkee silti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu December 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2008 Musta aina välillä tuntuu,että tuo mies ei oikeesti koskaan kuuntele vaikka esittää kuuntelevansa..(Noh tämä nyt tuskin hirveen yllättävää on..) Me ei olla koskaan tanssittu mitään valsseja ym "virallisia tanssilajeja" yhdessä ja olen jo miehelle sanonut moneen otteesen,että me ei tanssita valssia,että tanssitaan häissä sitten 'huojuen' meitin yhteinen biisi.Tässä sitten yks päivä luin yhtä joululahjaksi saamaa hääkirjaa ja sanoin ääneen,että onkohan meidän pakko tanssia myös toistemme vanhempien kanssa valssia ym,kun ei meillekään tule valssia.Mies;Ai ei tule valssia? Miksei? Minä;Oletko valmis lähtemään tanssikursseille harjoittelemaan?Mies;En.Minä;Nonniin sitten on parempi,että 'tanssitaan' vaan sen meitin oman kappaleen tahtiin miten tykätäänMies;No kai se on ihan sama,kuhan mun ei tartte olla mitenkään esillä. Yep yep..En tiedä miten tuo kuvittelee selviänsä hääpäivästä ollenkaan,kun ei tahdo olla esillä ollenkaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts