TeMi Kirjoitettu August 4, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2019 Mä olen yllättänyt itsenikin päättämällä, että meidän värimaailma koostuu turkoosista, keltaisesta, vaaleanpunaisesta ja mustasta. Valkoinen on kaiken pohjaväri. Olen piirtänyt erilaisia kattaus ja koristelusuunnitelmia näillä väreillä, sekä kutsusuunnitelmia ja saanut ne sointumaan kauniisti yhteen. Varovainen saa kyllä olla, ettei väriloisto niele kaikkea, vaan korostaa ympäristöä hyvällä maulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hovenna Kirjoitettu September 20, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2020 Lempivärinihän on pinkki, josta mies taas ei niin välitä, joten se ei ainakaan.. Toinen kiva väri on laivastonsininen joten siihen ehkä jotain ns kevyempää mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeddaNoora Kirjoitettu April 26 Raportoi Share Kirjoitettu April 26 Turkoosi on teemaväri, sitä käytetään eri sävyissä. Sekaan jotain toista väriä raikastamaan, ehkä pinkkiä tai oranssia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts