MiaMaria Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Tietää kyllä ja itsekin kirjoittelee Onneksi ei vielä osaa suomea niin hyvin, että pystyisi kaikkea mun kirjottamaa lukemaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Tietää kyllä ja itsekin kirjoittelee Onneksi ei vielä osaa suomea niin hyvin, että pystyisi kaikkea mun kirjottamaa lukemaan ;DHihi , sama täällä .! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poutapilvi Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Eipä taida tietää. huomaa varmaan jossain vaiheessa Ja kun enpä mä tässä vielä mitään suunnittele *seliseli* katselen vain ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 No kyllä tasan tietää. Olen jo vuosia käynyt näitä sivuja lukemassa, jo paljon ennen kosintaakin. Sulho kommentoi aika usein huvittuneeseen sävyyn, että voisitko tehdä välillä niitä opiskelujuttujakin. Eli tänne jää pahasti koukkuun ja kyllä häiritsee välillä muiden hommien tekoa, täällä kun vierähtää tunti jos toinenkin, näin kotikoneella.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiirenkorva Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Tietää, ja rekisteröityi itsekin tänne ihan vähän aikaa sitten Toisaalta olisihan niitä salaisuuksiakin, mutta sittenhän ne häitten jälkeen saa paljastaa ja näin ;D Naikkarina oon ollu reilun vuoden ja täällä pysytään! Muru tietänyt tämän alusta asti : ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taskuvalas Kirjoitettu June 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2007 tietää kyllä, mutta luulee mun lähinnä käyvän lukemassa juttuja. Oon kyllä sanonu kommentoivani ketjuissa, mut armastus lähinnä naureskelee mun innolleni, kun ei päivääkään oo vielä päätetty. Onhan se kyllä jo törmänny kotikoneella mun omaan tiedostokansioonikin, josta suuren osan täyttää hääpukukuvat ;D. Nimimerkkiä ei kyllä tiedä, mut jos vähänkään käyttää päätään arvaa varmasti, tuo kun on lähes joka paikassa mun nimim. ja muru käyttää sitä musta kutsumanimenäkin aina toisinaan. Et tunnistaa kyllä omansa varmasti. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmu84 Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 tietää ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talvi08 Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Juu kyllä täälläkin tiedetään miksi olen nykyään innokas tietokoneelle tulemaan ;D Kysyinkin olisiko hänkin kiinnostunut kirjautumaan sivuille mutta ei kuullemma mutta selvästi nämä jutut kiinnostaa kun selän takana aina käydään kurkkimassa ja muutenkin kysellään että mitä kaikkea sielä oikein on ...on ne miehet niin hassuja joskus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
otsooni Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Ei tiedä, olen vasta pari päivää ollut täällä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilli82 Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Kyllä tietää, mies raukka kun ei enää oikein koneelle saa aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Niinuli- Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Hienoisen järkytyksen taisi avomies kokea kun tuossa viikko pari takaperin tajusi mitä foorumia meikä aina lueskelee... Häistä kun on ollut puhetta "alustavasti", mutta kihlaukseen asti ei ole päästy, joten hieman oli hämmentynyt mies, totes kuitenkin että "hyvä että sulla on joku paikka hössöttää". ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Niin ne aina.... !!!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Laura090808 Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Tietää, mutta pitää naisten hömpötyksenä....No tavallaan sitähän tää myös on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaweka Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Tietäähän tuo, ja välillä naureskeleekin mun naikkari-addiktiolleni...Mutta minkäs teet, kun tänne on päästävä monesti päivässä vinkkejä hakemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marikutza Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Tietää ;D Keskustelu tyyliin: "Mitäs teet?" "Arvaa" "Jaahas." ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipolyta Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Tietää, mutta pitää tätä ehkä hieman ennenaikaisena ;D Mun mielestä on vaan hyvä tulla seuraamaan muiden häihin valmistelua, saa ehkä joitain ideoita jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolii Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 tietää,muttei oo kyl pahemmin selvitelly,et millanen sivusto tää on..puhutaan aina "häähöpösivuista" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2007 Ihana tuo "häähöpötussivu ".! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinuska Kirjoitettu June 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2007 tietää joo, mutta antaa tän olla ihan mun oma juttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkumyy83 Kirjoitettu July 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2007 Kyllähän tuo tietää, usein jo vitsaileekin "koska meet taas suunnittelemaan juhlia ym..! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmeli79 Kirjoitettu July 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2007 Jep jep Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enigma-carmen Kirjoitettu July 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2007 juuh,onkin eka foorumi missä meikä on,, Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosmariiini Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Juu tietää, kurkkii aina seläntakana, mutta eipä se paljoa ymmärrä kun ei puhu suomea ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Sama täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hantte Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Tietää ainaki, että täällä surffailen. En sitte tiä, tietääkö, että oon rekisteröityny. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts