Sleeping Sun Kirjoitettu May 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2007 En enää muista mitä olen aiemmin vastannut... ;DTietäähän se mutta tietää myös sen että suurimman osan kirjoitteluistani kirjoitan tuonne alakertaan jonne se ei pääse ilman tunnuksia.Enemmän oon puhunut naiksuista muiden osioiden takia kuin hääosioiden... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabsu Kirjoitettu May 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2007 Tietää se mutta ei kyllä itse kirjottele. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tane80 Kirjoitettu May 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2007 ;D En ole siis ainut jolle hihitellään!Lukee kyllä itsekin joskus näitä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionitar Kirjoitettu May 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2007 Tietää. Itse se minulle tätä ehdottikin. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minsku23 Kirjoitettu May 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2007 Tietää, vaikka aluksi kyllä yritin kovasti salailla uutta suosikkisivustoani ja tyhjennellä yhteisen koneen sivuhistoriaa.. Meillä häiden suunnittelu kun ei ole vielä ihan ajankohtaista ja aiheesta keskustelu aiheuttaa sulhasehdokkaassa(23 vee) vielä lähinnä vaivaantuneisuutta. Tai siis naimisiin menosta ollaan kyllä keskusteltu, mutta mitkään syvemmät pohdiskelut esim. vuodesta, kuukaudesta, kirkosta tai kampauksesta ei vielä oikein kiinnosta. Tää on siis mulle oikein sopiva paikka purkaa tätä rajatonta hääintoa ettei kotona ahdistuta ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toast Kirjoitettu May 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2007 Tietäähän se. Tuossa se vieressä naureskelee. Mä aina raportoin sille parhaat palat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zephyria Kirjoitettu May 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2007 Ei vielä, mutta kohta tietää, kun pitää näyttää täältä niin monta kivaa ideaa, joita vois käyttää meijänki häissä. Se varmaan on ihan tyytyväinen kun höyryän täällä, enkä jauha sulhoraukalle kolmatta tuntia "mitä tulee hääkarkeiks?" tai "pakko saaha tuommosia ruusun terälehtiä pöytäkoristeiks" tms.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joules Kirjoitettu May 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2007 Minäkin puran ikuista hääkuumettani tätä kautta Avomies toki tietää ja välillä kohottelee kulmiaan kun oikein innostun jostain touhottamaan jostain naikkariasiasta..Ehkä se tajuaa kosiakin jokupäivä vielä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Leimu- Kirjoitettu May 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2007 Sulho tietää. Välillä ku puhutaan esim puhelimessa ja sulho kysyy: Mitäs muru? vastaan: tietokoneella. Tulee nopeasti vasta kysymys: ai hää juttuja vai? Jotenkin tuntuu et sulho on vähän rinta rottingilla siitä että olen niin innoissani meidän häistä. Hän on ihan tyytyväinen ollu että tykkään suunnitella, ja välillä kyselen hänenkin mielipidettä esim. erilaisiin keskusteluketjuihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iines1982 Kirjoitettu May 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2007 Tietää toki! Häiden lähestyessä vietän täällä entistä enemmän aikaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nallepuh78 Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 Kyllä me molemmat etsimme tietoa täältä vaikka minulla vain on nimimerkki(jota vain minä käytän),mutta sulhanen kysyy ja minä etsin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaele Kirjoitettu May 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2007 Kyllä tietää ja jaksaakin hihitellä asialle.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissMay Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Ei tiedä, mutta luulen että arvaa kyllä että erilaisilla palstoilla hääjutuista kirjottelen ja etsin tietoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinniS Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Kyllähän tuo miekkonen tietää ja on itsekin ilmoittautunut sulhaseksi, tosin ei ehkä käy täällä niin "ahkerasti" kuin mie ;D. Hänkin välillä naureskelee miun häähömpötyksille ja lukee olkani ylitse juttuja ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amelie Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Tietää ja kävi äsken juuri tossa naureskelemassa olan yli : Naiset on kuulemma ihmeellisiä kun jaksaa värkätä tälläsiä asioita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tigi Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Tietää ja kävi äsken juuri tossa naureskelemassa olan yli : Naiset on kuulemma ihmeellisiä kun jaksaa värkätä tälläsiä asioita...Peesi. Näin myös meillä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisaela Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Ei tiedä, mutta varmasti epäilee Pitänee kaiketi kertoa, kunhan isäntä kohta kotiutuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eevi79 Kirjoitettu June 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2007 Kyllähän tuo sulhanen taitaa tietää missä morsian käy haaveilemassa. Taitaa lähinnä hymyillä koko asialle ja pitää tätä lähinnä hassuna harrastuksena. Toisaalta on varmasti helpottunut, että mulla on joku paikka missä purkaa "hääpaineita", mutta ei taida tietää kuinka paljon aikaa täällä saa helposti vierähtämään... ;D Sitäpaitsi täältä on saanut ihan mielettömän hyviä ideoita liittyen aivan kaikkeen. Ja ihan mielellään tuo sulhokin käy jotain kuvia/juttuja katsomassa kun pyydän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Tietää ja naureskelee minulle siitä. ;DAivan sama täällä.!!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinisiipi Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Ei tiedä.Hän olisi halunnut vain vihkiminen maistraatissa ei muuta mutta sain puhuttua siviilivihkimisen ja pienet pippalot. Häät ovat minun järjestettävänä ja jos sanon jotain häihin liittyvää iskee hänelle hirmuinen paniikki eikä mielellään halua kommentoida. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Ei tiedä.Hän olisi halunnut vain vihkiminen maistraatissa ei muuta mutta sain puhuttua siviilivihkimisen ja pienet pippalot. Häät ovat minun järjestettävänä ja jos sanon jotain häihin liittyvää iskee hänelle hirmuinen paniikki eikä mielellään halua kommentoida.Tuttua tuo paniikkijuttu.Onkohan se heillâ veressä.? Heh heh ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian-2010 Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Tietää ja on pelkästään iloinen et jaksan innostua suunnittelemaan hyvissä ajoin kaikkea ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cartsa Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Eipä mun mielestä oo mitään pahaa jos käy tälläisellä foorumilla kirjoittelemassa..?? Eri olis jollain pokka-sivustoilla pyöris tms.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zephyria Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Aikasemmin taisin jo vastata, mutta päivitetään tietoja; sulho todellakin tietää että roikun täällä ja käypä hän itsekin satunnaisesti naikkaroimassa tai vaihtoehtosesti komentaa minuu ettimään jotain juttuja.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvii Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Tietää, että oon lueskellut foorumia jo pari kuukautta ilman nimimerkkiä. Ja nyt kun sain rekisteröidyttyä, niin tietää myös nimimerkin eli ei parane niitä salaisuuksia täällä kirjoitella. Tosin ei niitä pahemmin olekaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts