Jekka Kirjoitettu April 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2007 Ei tiiä vielä, mutta vasta tänne kirjauduin muutama päivä sit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurlumhei Kirjoitettu April 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2007 Tietää tietää ja yhdessä naureskellaan tälle tyttöilylleni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sussiliina Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Minun raavas palomieheni tietää tästä ja onpa hän itsekin kiinnostunut vaikka mies onkin ;DYritin pitää tämän ihan omana juttunani mutta minkäs teet kun mies on kiinnostunut kaikesta mikä koskee vähänkin häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rva T Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Todellakin tietää ja naureskeli mulle tossa selän takana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepsuli Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Kyllähän tuo tietää, mutta eipä taida olla kovin kiinnostunu asiasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taija81 Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Joo kyllä tietää.. Ja on yhtä ihmeissään kun minäkin Mutta eiköhän tää tästä, ku tottuu tähän maailmaan ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saksu Kirjoitettu April 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2007 Ei vielä tiedä, kun juuri kirjauduin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinzezza Kirjoitettu April 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2007 Ei taida vielä tietää, että kirjoittelen, mutta on kyllä nähnyt että selailen näitä sivuja hullun lailla Kerron kun aloitetaan kunnolla hääjärjestelyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiLi Kirjoitettu April 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2007 Kyllähän tuo tietää että näitä sivuja melkeinpä päivittäis käyn selailemassa, mutta ei taida tietää että kirjautuneena tänne olen : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne_81 Kirjoitettu April 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2007 Tietää, että kirjoittelen jollan hääfoorumilla. Meidän häihin ei liity meidän kahden välisiä salaisuuksia.Hän ei itse ole rekkaroitunut tänne... on muut mielenkiinnonkohteet tärkeämpiä Mies antaa mun rauhassa vaahdota ja suunnitella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannahei Kirjoitettu April 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2007 Tietää, onhan tuo kosinutkin niin täytyy täällä opiskella! Mutta eipä tuota saa lukemaan saati kirjoittamaan tänne... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oliwia Kirjoitettu April 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2007 Tottakai tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anniam Kirjoitettu April 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2007 Ei tiedä, ;D nauraisi varmaan jos tietäisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinzezza Kirjoitettu May 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2007 ;D No nytpä tietää! Kurkkii ihan olan yli ja kyselee uteliaisuuttaan et mitä olen jo tänne kirjoitellut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulina Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 En ole varma tietääkö hän minun kirjautuneen tänne, mutta tietää, että käyn lueskelemassa juttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
voksa Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Tietää kyllä että kirjauduin tänne toissapvänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirttihirmu Kirjoitettu May 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2007 ;DTietää ...ja on innoissaan kaikista uusisista kivoista idoista mitä olaan saatu haalittua täältä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Losgunna Kirjoitettu May 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2007 Tietää, ja urkkisi mielellään mitä kirjoittelen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttutiina Kirjoitettu May 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2007 Tietää sulho täällä kirjoittelusta. On varmaan aika yllättynyt itseasiassa, kuinka innolla täällä pyörin, kun en yleensä tälleen roiku yhdellä ja samalla foorumilla.. Tietää myös nimimerkin, muttei tietääkseni lue näitä juttuja.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
buam Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Juu tietäähän tuo ja tuumas, että on se hyvä että sulla on paikka missä hössötät häistä kun häntä ei niin kiinnosta.Siis on kiinnostunut meidän häistä, mutta on sitä mieltä että mä saan päättää mitä tehdään ja mitenkä tehdään. Ja kun se ei ookkaan nii hössöttäjä niinku minä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janetsu Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Kyllä mä selitin aivan onnessani miehelleni että netissä on tällääne hieno hääfoorumi,jossa voi keskustella muiden ihmisten kanssa hääjutuista ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiitu Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Tietää se Ei käy itse täällä kuitenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiju81 Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Kyllä tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pupunen_ Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Kyllä tietää joo, mut ei oo käyny lueskelemassa eikä ite kirjottele. Valittelee vaan välillä että on yksinäinen ;D Oonkohan täällä liikaa No innoissani kun olen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu May 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2007 Tietää : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts