Nukkukerho Kirjoitettu February 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2014 Meilläkin tietää että täällä paljon lueskelen ja uskon että tietää myös kirjoittelustani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian-14 Kirjoitettu February 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2014 Tietää koska usein näkee kun olen täällä ja joskus kurkkii mitä kirjoitan. Aika usein hänelle myös kerron juttuja, jotka alkavat "siellä hääpalstalla joku sanoi..." tai "luin naimisiin.infosta, että..." Eipä se häntä mitenkään ihmetytä, huvittaa korkeintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu February 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2014 Kyllä tietää ja ite sille välillä vouhotankin, että "naikkareilla oli sitä ja tätä". Ja välillä sulho koittaa kurkkia mun juttuja ja kyselee, että mitäs naikkareilla(=tietää, etten juuri muualle pitkiä pätkiä netissä kirjottele) Ja välillä sanoo, että pitäs täältä tulla katteleen vinkkiä johonkin hääjuttuun ja että "mee nyt kertoon sinne naikkareille tästä" , hih Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pink peony Kirjoitettu March 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2014 Tietää mun mies ja on huomannut, etten hössötä hänelle koko ajan enää häistä, koska voin purkaa sen kaiken innostuksen täällä.Just eilen puhuttiin tästä foorumista ja siitä, että täältä löytyy kyllä ihan kaikki häihin liittyvät jutut ja vinkit...askarreltiin samalla kutsukortteja. Me ollaan pikkusen aikaisessa, mutta näistä tuleekin aika monimutkaiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esssie Kirjoitettu May 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2014 Tietää kyllä, aika usein kerronkin hänelle kun bongailen täältä hyviä juttuja ja vinkkejä Häämekkokin on tältä foorumilta ostettu joten silloin varmaan viimeistään selvisi että täällä pyörin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janique Kirjoitettu May 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2014 Allekirjoittaneen "arvaa mitä luin naikkareista" ja "kato mitä kirjotin naikkareihin" -vouhkaaminen tuskin jättää mitään arvailujen varaan :'D Sulhanen siis tietää, ja yllättävän kiinnostuneena kaiken kuuntelee. Mussukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katti23 Kirjoitettu May 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2014 Tietää että luen sekä kirjoitan. Häihin on kolmisen vuotta, joten ei ymmärrä mun häähössötystä jo nyt (kihloissa reilu kuukausi), joten parempi tänne purkaa niitä hössötyksiä ja ettiä ideoita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 31, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2014 Tietää joo ja suhtautuu suopean huvittuneesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
camili Kirjoitettu June 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2014 Juh tietää, hänen mielestään vietän täällä ihan liikaa aikaa.... Mut täältä löytää kaikkea mielenkiintoista ja saa kivasti uusia ideoita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
watershine Kirjoitettu September 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2014 Tietää ja lähinnä naureskelee huvittuneena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu September 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2014 (muokattu) Kyllä tietää. Naureskelee vaan, että "taasko sä suunnittelet häitä? Nehän on vasta ensi vuonna." Menispä 9 kuukautta nopeasti.. Ja sama kuin Janiquella, mun "täällä naikkareissa muuten oli tällainen idea, eikö ois kiva?"-kommentit jättää tuskin mitään arvailujen varaan. Sujuvasti tuo mies kuuntelee ja kommentoikin. Tänään kysyin, joko alkaa ärsyttää tää mun hössötys ja häät perutaan, niin vastaus oli: "Hössötä vaan, en mä ennen polttareita mitään peru." Sulho odottaa polttareitaan kuin kuuta nousevaa - oli viime vuonna sulhon veljen polttarit aikamoinen spektaakkeli niin tietää, että niihin panostetaan hänenkin kohdallaan. Raukkaparka, tovin saa mun hössötystä vielä kuunnella, kun häät vasta ensikesänä Muoks. Lisätty tekstiä. Muokattu: September 4, 2014, käyttäjä: Nanna93 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu September 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2014 Tietää, että on "joku foorumi", jossa kirjoittelen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mänty Kirjoitettu September 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2014 Tietää Pudistelee välillä päätään kun katselee, että luen taas foorumia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsmaikku2016 Kirjoitettu September 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2014 Tietää kyllä. Mutta sitä ei tiedä, että käyn täällä pari kertaa päivässä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu October 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2014 Tietää kyllä. Hänen mielestään se on suloista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninahi Kirjoitettu October 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2014 En tiedä voiko tätä nyt kirjoitteluksi edes sanoa, mutta tietää kuitenkin. Eikä taida hirveästi välittää, hymyilee vaan kun sanon, että olen hääfoorumilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natte-15 Kirjoitettu October 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2014 Tietää. Itse kerroin että liityin ja mies oli iloinen tästä. Varmaan ajatteli että nythän sen ei tarvitse kuunnella kaikkia häähömpötyksiä koko ajan. Mutta totesi kyllä mulle että täältä saa varmaan kaikkia hyviä ideoita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi_2015 Kirjoitettu November 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2014 Tietää ainakin sen, että luen ja saan täältä ideoita, mutta en ole varma tietääkö, että kirjoitan. Ei häntä haittaisi, että kirjustelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nettipoika Kirjoitettu November 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2014 Ei tiedä. Enkä tiedä, haluanko hänelle kertoa, vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu November 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2014 Tietää kyllä. Mutta sitä ei tiedä, että käyn täällä pari kertaa päivässä... Juuri näin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaLydia Kirjoitettu January 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2015 Tietää kyllä ja naureskelee partaansa mun harrastukselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_helle_ Kirjoitettu January 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2015 Joo tietää. Se nyt oliskin, jos pystyis pitään salaisuutena Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilosilli Kirjoitettu January 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2015 Tietää. Äsken sanoin, että "haluaisin tänne mun hääfoorumille.." Sain vastaukseks "onko sulla oma hääfoorumi!?" Kun piti sanoa, että tänne mun profiiliin hääfoorumille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liba Kirjoitettu February 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2015 Eikait tässä mitään salaista ole. En siis ole erityisemmin salannut, mutten erityisemmin asiaa mainostanutkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eloa Kirjoitettu February 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2015 tietää kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts