Jonsci Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 Tietää ja tietää nimimerkinkin. En kyllä usko että sitä sais tätä foorumia lukemaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R(Guest) Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 Juu no mulla ei ole edes mitenkään ajankohtanen asia nuo häät mutta sellanen hääkuume-tyyppinen juttu meneillään että tekee vaan mieli lukea ja haaveilla. Muru tietää että luen kun välillä pistän sille ircissä lainauksia.. =P Paha tapa sinänsä tämä haaveilu sillä en tahdo painostaa enkä tuottaa poikaystävälle sellaista kuvaa että tahdon heti naimisiin. Silti tulee aina vinguttua että miksen mä pääse naimisiin tai kertoiltua että tällanen kihlasormus ois kiva.. Mutta juu, kyllä tietää vaikka parempi varmaan ois ettei tietäs tästä mun hääinnostuksesta mitään.. koska tosiaan ei oo vielä sen aika.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jinni Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 Juuri äsken jäin kiinni kirjoittelusta. Olisin kyllä mielummin pitänyt ihan omana tietona... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wii Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 En tiedä tietääkö vai ei, en ole ainakaan itse kertonut. Ei se sille varmaan minään yllätyksenä tulisi, kun kuitenkin kovasti häitä suunnitellaan. Varmasti kyllä naureskelisi, kun ei itse tämmöisillä foorumeilla viihdy. Muutenkin tämä "häähömpötys" taitaa olla enemmän se mun juttuni, mies ei jaksa turhaa päätään näillä asioilla vaivata. Mitään salattavaa häiden suhteen mulla ei kyllä ole, kaikki kun suunnitellaan yhdessä. Ja mies tulee olemaan mukana myös hääpuvun ja muiden valinnassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitinen Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 Tietää varsin hyvin, kun tässä koneen ääressä kaiket päivät istun : Tietää myös nimimerkin ja on itsekin rekisteröitynyt, vaikkei kirjoittelekaan. Mitään salaisuuksia ei ole ja vaikka olisikin niin en usko, että miestä jaksaisi tarpeeksi kiinnostaa käydäkseen juttujani lukemassa : Minä kyllä pidän huolen, että näytän täältä hänelle kaiken nähtäväksi tarpeellisen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Graintad Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 tietää... on tiennyt heti alusta asti... silloin kun suunniteltiin vielä häitä kerroin/näytin ideoita häihin... Nykyjään tietää että seuraan tiettyjen ihmisten elämää tuollä normi päikky puolella ja kyselee välillä että mitäs sille ja sille kuuluu... : ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erine Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 Tietää. Pitää minun häähössötystäni todella huvittavana : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petronella Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 Kyllä tietää... hiippailee aina selkäni taakse ja nauraa, kun olen haaveilemassa hääjutuista, kihlausta tässä vasta ootellaan. Sanoo, että mukavahan se on iloisista asioista haaveilla etukäteen ja eipähän sitten tarvi hikihatussa vuotta suunnitella häitä, kun sulla on kaikki suunnitelmat jo hanskassa ;DJa kyllä mieskin lukee silloin tällöin näitä juttuja...mm. ketjua siitä, kuinka teitä on kosittu. Sama juttu! Miehelläni on sama huvi - naureskella kun minä haaveilen. (Naureskelu on kyllä hyvän tahtoista ) Hän ei ole kirjautuneena vain minä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepulis Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 juu, sen mielestä hyvä juttu, mut tokas perään et akkojen juttuja, mut sanoi sille et tääl on sulhasillekkin omat jutut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mafalda Kirjoitettu January 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2007 Hehe. Meilläkin naureskellaan. Mies tahtoo rempan pois alta mutta mullahan on jo muuta mietittävää Kiva oli eksyä tällaselle palstalle mistä löytynee "kohtalon tovereita" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caroline_83 Kirjoitettu January 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2007 Ei tiedä vielä. Hän on töissä ja vasta tänään löysin tämän foorumin. Mutta kyllä kerron, kunhan tulee kotiin.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvikala Kirjoitettu January 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2007 Tietää, että kirjoittelen, mutta tuskin käy juttujani lukemassa. Ei ole itse kiinnostunut tällaisesta valitettavasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sposa felice Kirjoitettu January 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2007 Rekisteröidyin juuri seurattuani keskusteluja täällä. Miehenikin on surffannut ja lukenut täältä juttuja! Ja tietää kyllä millä nimellä täällä aion kirjoitella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussukka07 Kirjoitettu January 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2007 Tietää kirjoittelustani ja nimimerkkinikin, mutta ei itse lueskele ellei sitten joskus selän takana satu olemaan:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissEvilEve Kirjoitettu January 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2007 Tietää kirjoittelustani, samoin nimimerkin koska käytän tätä kaikkialla netissä. Haluan olla selkeästi MINÄ Luen toisinaan juttuja ääneen täältä, niin hyvässä kuin pahassa. Ei kyllä itse käy täällä eikä varmaan olisi mtn kiinnostusta. Riittää kaikki se tieto mitä mun kautta saa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iguana Kirjoitettu February 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2007 Tietää ja naureskelee mun häähömpötyksille.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enska Kirjoitettu February 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2007 Tietää ja hihittelee asialle En voisi kuvitella, että sulhoni kirjoittelisi tänne.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siona Kirjoitettu February 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2007 Tietää, nimimerkin myös. Ei kyllä ole itse innostunut tästä, mutta mun intoilu tuntuu huvittavan kovasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidia Kirjoitettu February 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2007 Juuh alusta asti kyllä tiesi et kirjottelen tänne, onneks ei sentään säikähtänyt : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leidi Kirjoitettu February 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2007 Joo, tietää ja nauraa mun nimimerkille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinjetta Kirjoitettu February 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2007 Tietää, ja kommentoi vaan että "Tuu jo pois sieltä" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmiäinen Kirjoitettu February 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2007 Kyllä taitaa tietää...välillä uhkailenkin, että laitan sen tänne lukemaan mitä kaikkea häistä voi hömpöttää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiipi Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Kyllä täälä myös mies tietää että tänne kirjoittelen. Tietää myös nimimerkin, se kun tulee muutenkin automaattisesti näkyviin ja useimmiten ollaan koneella mun tunnareilla.. Ei se kuitenkaan niin utelias ole että rupeaisi täälä selailemaan mitä olen kirjoittanut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maizu Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Juu, tietää, nimimerkinki, ja huokailee... Ja tietää aika paljo eri keskusteluista..ei kyllä omasta tahdostaa..sillä peilailen aina häneen eri aatteita miehistä ja parisuhteesta yms...Saapahan testailtua hyvin toisen mietteitä asioista joita ei oo ees tullu koskaan ajateltua!;D Ei kyllä ole tainnut vahingossakaan käydä itse täällä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jisapii Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Tietää ja nauraa välillä p*skaisesti kun hiippailee selkäni taakse ja kattelee mitä kirjottelen tänne Nikkikin herättää huvittuneisuutta kun on yhdistelmä meidän nimistä ja tulevasta yhteisestä sukunimestämme.. Joskus selitän ihan onnessani, että mitä täällä jutellaan mutta en kyllä usko, että ukko tänne käy itte kirjottelemassa. Ellei sitten yön pimeinä tunteina kun nukun takapuoli homeessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts