kata89 Kirjoitettu February 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2013 Tietää ja on varmaankin tyytyväinen ettei hänen tarvitse koko ajan "jauhaa" häistämme, kun minä voin täällä käyttää aikani... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griselda Kirjoitettu February 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2013 Munkin mies on varmasti vaan tyytyväinen, kun mä saan täällä purettua hääintoiluani ja hän saa keskittyä muihin juttuihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu April 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2013 Pitää vähän muokata tota viime kirjotusta että on hiukka mustis kun täällä tulee vietettyä niin paljon aikaa... Että jokaista threadia ei tartte niin tarkkaan lukee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nami_ Kirjoitettu April 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2013 Tietää, ainakin luulen niin, ei ole ollut kyllä mitään puhetta mutta on ollut tuossa näköetäisyydellä kun tänne olen kirjoitellut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu April 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2013 Tietää, että käyn jollain palstalla lukemassa jotain, muttei sen tarkempaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BohoChicBride Kirjoitettu May 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2013 Mä en ole ihan varma. Se tietää, että luen tätä, mutten oo varma tietääkö että kirjotankin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2013 Ei tiedä kun olen niin tuore tapaus vielä täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu May 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2013 Mun mies tietää, et kirjottelen täälä. Se kysyy aina multa leikkisästi, et mites se sun kirja edistyy (viitaten siihen, et mä mukamas kirjottelen täälä paljon..! ) Mun mies saa vaikka lukea kaikki tekstit, jos haluaa, kun ei tuo ymmärrä suomea, ni voin ihan rauhassa päivistellä kaikki mun 'salaisuudet' tänne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heljo Kirjoitettu May 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2013 Mies tietää ja tietää myös nimimerkin. Istuskeli vieressä, kun mietin sivulle rekisteröitymistä. Pyyhälsi itseasiassa paikalle juurikin tätä viestiä kirjoittaessani Olihan se pakko vähän mainostaa, että ensimmäisiä viestejä tässä kirjottelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katinka26 Kirjoitettu May 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2013 Tietää se ja repii hiuksiaan asian takia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ainina Kirjoitettu May 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2013 Toivottavasti ei! Kyllä se ehtii myöhemminkin hoksaamaan, että millainen häähullu kotona lymyileekään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuikkunam Kirjoitettu May 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2013 Kyllä tietää. Itse asiassa mies ehdotti mulle tänne rekisteröitymistä kun katseltiin kirppari-ilmoituksia yhdessä. Ja nimimerkin se kanssa keksi, mun lempinimestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fallow Kirjoitettu June 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2013 Tietää, eikä tykkää siitä laisinkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vio Kirjoitettu June 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2013 Tietää, eikä pahastu siitä yhtään. Paitsi sen takia meinaa välillä hermostua, että vietän liikaa aikaani blogien ja hääfoorumien parissa nykyään Sanoin miehelle, että rouviintuessa helpottaa. Sitten pukeudun enää rikkinäisiin verkkareihin ja lökötän sohvalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherSummerBride Kirjoitettu June 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2013 Äsken paljastui kun olin ensimmäistä viestiäni tänne kirjoittamassa. Meillä ei paljon pysy asiat salassa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elflady Kirjoitettu July 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2013 Kyllä se tietää Ja välillä lukee mukanakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku-80 Kirjoitettu July 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2013 Tottahan toki tietää,täältä saatu monet hyvät ja kauniit ideat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu July 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2013 Tietää kyllä, hän on itsekin joskus lueskellut tätä foorumia ja hänen mielestään on kivaa, että on tällainen keskustelupalsta vertaistukena! Nimimerkkiäni hän ei tiedä, mutta kotikone kirjautuu automaattisesti tänne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modiana Kirjoitettu July 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2013 Ei tiedä, tosin siltä menisi kielimuurinkin takia varmaan suurin osa jutuista ihan ohi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maydreaming Kirjoitettu July 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2013 Tietää kyllä, eilen hihitteli juuri valitsemalleni nimimerkille ja kuvalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmielma Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Sulhanen tietää, että käyn lukemassa tätä foorumia, mutta en usko hänen tietävän kirjoittelusta (ainakaan vielä). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pau_ Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Tietää. Eikä haittaa yhtään häntä, että kirjottelen tänne. Parempi varmaan, että säästyy joiltakin häähöpinöiltäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Joo, just eilen kyseli, että mitä mä tänne olen kirjotellu ja joko on joka ikiseen ketjuun vastattu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnnellinenHeidi Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 Tietää Hyvä ideapaikka ja "puskaradio" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pöms Kirjoitettu February 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2014 Tietää, että käyn täällä ainakin lukemassa ja täydentämässä ideapankkiani sekä selvittelemässä asioita. Kirjoittelusta en ole varma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts