talviaamu Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Tietää. Hymähtelee hyväntahtoisesti ja kurkkii välillä olkapään takana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Tietää. Olen rekisteröitynyt tänne kaason ominaisuudessa mutta tuleehan tässä kieltämättä omiakin häitä ainakin haaveilun tasolla suunniteltua, vaikka kosintaa tässä vielä odotellaan... Eiköhän tuo miekkonen tunne miut sen verran hyvin että tietää etten näin intona täällä palstalla pyöri ihan vain ystävien häiden takia. Mahtavaa on kyllä jo niitäkin suunnitella, ja hyvää harjoitusta omia varten! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 (muokattu) Tietää kirjoittelusta ja käy joskus kurkkimassa olkapään ylitse mitä kirjoitan. Muuten ei tietääkseni käy täällä. Muokattu: November 20, 2009, käyttäjä: Belgemine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charn Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Tietää kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elde10 Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Tietää, olen hänelle asiasta kertonut ja joitain asioita täällä yrittänyt saada selvillekin, mitä ollaan itse ensin pähkäilty. Hän ei kirjota, kun ei "ymmärrä" tällaista vouhotusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu November 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2009 En mä nyt mitään mainostanu oo, mut eiköhän se tiedä ku sivuhistoria on tästä foorumista täynnä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinkku Kirjoitettu November 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2009 Tietaa, mutta ei osaa tarpeeksi hyvaa suomea etta voisi itse lukea. Mina oon kaantany 'parhaimmat' palat joille ollaan hihitelty yhdessa En tietenkaan kerro kaikkea, mita itse tanne kirjoittelen kun jotkut asiat on salaisuuksia haapaivaan saakka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu November 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2009 Tietää. Kerron "parhaimmat" palat täältä samoin kerron jos tulee johonkin asiaan vinkkiä täältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katariina_10 Kirjoitettu December 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2009 Tietää sulhoni ainakin sen että lueskelen tätä ahkerasti, mutta en ole tainnut mainita että olen rekisteröitynytkin vastottain. Olen minä sille täältä joitain pukuja ja sormuksia näyttänyt kun ne on itsellä vielä hankkimatta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Jo vain. Mieheni tietää ja on kiinnostunut tietämään, mitä kirjoittelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleon Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Tietää, että kirjoittelen. Naureskelee vaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anri_a Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Eiköhän. Itsekkin kirjoittelee jollekkin konefoorumille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebsu Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Tietää toki, mitäs salailtavaa tässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Saattaa jotain sen suuntaista (hääjuttuja) arvailla Ainakin on huolestunut tietokoneen lisääntyneestä käytöstä kotona Koneelle on välillä jonoa ;DMeillä myös tietää täällä hiippailustani ja samaa vihjailua koneen ruuhka-ajoista on ollut ilmassa Niin ja kyllä tietää myös nimimerkin, mutta itse ei ole kirjautunut. Ja yhdessä tulee myös joskus katseltua kuvia tms. ja päiviteltyä hyviä ja huonoja ideoita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luthien79 Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Tietää toki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tribaliaprincess Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Ei tiedä, vielä - mutta tuskinpa pahastuukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnenapila Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Tietäähän tuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleysha Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Kyllähän tuo tietää... Tietää myöskin kirjoittelustani yhden tietyn automerkin clubin foorumille!Taitaa olla vaan tyytyväinen, että minulle on löytynyt tällainen paikka, koska epäilen, että häneltä itseltään tursuaa eri sormukset ja vaatteet jo korvista, kun olen kerennyt toohottamaan,vaikka aikaa vielä onkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*pikkumyy* Kirjoitettu January 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2010 Jep, tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrmy Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Tietää, yhdessäkin ollaan jotain juttuja täällä lueskeltu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 (muokattu) Juu, tietää. Mies lähinnä naureskelee mun touhuille ja hänestä tämä mun vouhotus on söpöä, mä puhunkin sille aina että "naikkareissa oli juttua tästä ja tästä" etc. Naikkarit tietää kaiken, joten täältä saa hyviä vinkkejä asiaan jos asiaan. Käytän myös naikkareita apunani "hienovaraisessa vihjailussa": "Katos nyt tätä Meille tulee eläinvauva-ketjua, tuokin naikkari saa kohta uuden kissanpennun ja katso kuinka söde se on. Milloin meille tulee uusi kissavauva???" Liityin tänne aikoinaan muuten jo kaasoilun yhtedessä ja ensi viikolla onkin sitten jäsenyyden 5-vuotispäivä Muokattu: January 17, 2010, käyttäjä: Arby Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Tietää, kummastelee kun joutuu asentaan mulle avatar sizereita sun muita laskureita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pus Kirjoitettu January 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2010 Tietää, ja välillä lueskelen hänelle täältä ääneen kiinnostavia juttuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaislikko Kirjoitettu January 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2010 Pakko oli miehelle tunnustaa lopulta, etten ole enää vain satunnainen lueskelija. Vaikka odotin kyllä vähän isompaa nurinaa naisten hömppälörinästä, mutta ihan siivostihan mies käyttäytyi: hörähti vain ja jatkoi Aku Ankkansa lukua. Ja siis ei, mieheni ei todellakaan käy tilittämässä hermostuneen sulhon tuntojaan täällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuttykitty Kirjoitettu January 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2010 Kai se tietää, olen maininnut, mutta ei sitä kauheesti kiinnosta, sen mielestä olen häähöpö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts