Vildais Kirjoitettu July 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2009 Tietää, ja välillä hiukan pyörittelee silmiään tälle touhulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
potpourri Kirjoitettu July 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2009 Tietää, mutta luulee, että edelleen kaason ominaisuudessa pyörin täällä, vaikka meidän häitä suunnittelen tässä sivussa. *shh*Hääpäivä on jo yhteisesti sovittu tulevalle vuodelle, joten se ei sentään tule yllätyksenä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlene Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 Tietäähän tuo, välillä tämänkin ukko raahataan koneen ääreen katselemaan valokuvia yms! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku_2010 Kirjoitettu July 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2009 (muokattu) Tietää juu ja hymyilee aina herttaisesti <3 Ukkokulta on myös itse käynyt täällä lueskelemassa Muokattu: July 14, 2009, käyttäjä: morsmaikku_2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*tinakenkätyttö* Kirjoitettu July 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2009 Kyllä tietää minunkin ukkokultani, että tänne liityin ja aloittelen ajatusten/ kokemusten jakoa täällä teidän muiden tulevien morsianten kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toukotar2010 Kirjoitettu July 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2009 Väkisinkin on huomanut kun kaikki illat koneella istun, ja kaikki täältä löytämäni hyvät vinkit aina sille samantien ilmotan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fyrwill Kirjoitettu July 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2009 Tietää että luen ja kirjoitan, mutta päikystä se ei tiiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emppu-pemppu Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Tietää ja käy itsekin välillä täällä kurkkimassa, tosin ilmeisesti vain valokuvaus-osastoa ja rekisteröitymättömänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hullunaSinuun2010 Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Tietää että lueskelen täällä muttei sitä että kirjottelen myös... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johku_ Kirjoitettu August 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2009 kyllä tuo sulho asiasta tietää, hän itse ei kuitenkaan kirjoittele, ei ole "hänen juttu" ei ole sanonut asiasta mitään negatiivista, päinvastoin "hyvä kun hössötät siellä niin voidaan tämän vuoden aikana puhua välillä jostain muustakin kun häistä" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auroora82 Kirjoitettu September 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2009 ^Kuulostaa NIIN tutulta! Eli tietää siis mies meilläkin. Alkuun vitsaili jo pistävänsä mut jäähylle näistä hommista, kun joka lause kuulemma alkoi "foorumilla joku sanoi..." Mutta on sittemmin ymmärtänyt ja sanonutkin, että onpa hyvä että on tollanen paikka mistä saa tietoa ja vertaistukea, ja että mistä totakaan juttua ois muuten tienny jne. Niinpä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Kirjoitettu September 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2009 Tietää että selailen foorumia paljon ja höpisen hänelle näistä jutuista, mutta ei tiedä että itse osallistun keskusteluun. Ei varmaan ymmärtäisi miksi pitää tuntemattomille höpistä henk. kohtasuuksia... Parempi näin Sulhasella on oma fooruminsa mistä ei sitten myöskään mulle ihan kauheasti paljasta enkä ole myöskään kysellyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Aurora* Kirjoitettu September 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2009 Sulho ei tiedä mitään tästä foorumista, muuten se villiintyisi aivan täysin ja rupeaisi hoputtamaan häiden järjestelyjen kanssa kun itse tahdon edetä hiljakseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu September 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2009 Sun pitää Foxy_Cassie ohjata sun sulhanen tänne suunnitteleen meijän kanssa jos se villiintyy liikaa ni sit saatkin valmiiks suunnitellut häät eikä tarvi itte ressata Mun mies ei ite mun tietääkseni oo täällä lueskellut, mutta aina kyl jutustan sille näistä keskusteluista ja näitten jutusteluitten pohjalta on hyvä sit kaksin pohtia omaa tilannetta. Tuos joku päivä ku suunniteltiin askarteluita niin se sanoi, että ainakaan et pääse sinne naikkareihin sanomaan, että hän ei osallistu suunnitteluun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Tietää mutta ei nikkiä, ainakaan vielä jos nyt muutan sen niinkun oon ehkä aatellu ni sit tietää varmasti.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tziina Kirjoitettu September 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2009 Tietää, ja taitaa vähän naureskella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu September 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2009 Tietää ja pientä huvittuneisuutta on ilmassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Sama! Mies vaan hymähtelee kun suu vaahdossa selitän mitä kaikkea on taas naikkareiden sivuilta löytynyt, hihhih Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu October 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2009 Tietää. Tietää myös, että pidän hääpäiväkirjaa ja yleistä päikkyä. Hän jopa itse käy lukemassa silloin tällöin juttuja täältä, sekä päikkyäni hän lueskelee useamminkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mya Kirjoitettu October 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2009 Kyllä se tietää-- Ja pyörittelee silmiään mun häähumulle (Ei ole vielä edes kerinnyt kosia) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anski_ Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Tietää kai tuo, taisin mainita kun rekisteröidyin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Tietää ja selailee foorumeita itsekin. Ei tosin tietääkseni ole itse rekisteröitynyt ainakaan vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantogrator Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Kyllä tietää ja varmaan salaa mulle naureskeleekin, kun näin aikaisessa vaiheessa jo hermoilen häistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elien Kirjoitettu November 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2009 Jep, tuossa se äskenkin tuli hempeilemään tähän mun taakse ja lukemaan mitä lueskelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
willowfrost Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Kyllä tietää, että olen rekisteröitynyt tänne. Kyllähän tuo jotain virnuili,taisi sanoa, että olen ihan höppänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts