OnnellinenMorsian Kirjoitettu April 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2009 Tietää kyllä, että jotain hääsivuja lueskelen, mutta ei varmaankaan että osallistun keskusteluun. Mutta ei se kyllä mikään salaisuus ole, ei vain ole tullut puheeksi. Kerron kyllä kaiken madollisen tärkeän infon, jonka olen tätä kautta saanut ja kiittelee kovasti aktiivisuuttani tiedonhankinnassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black&White Kirjoitettu April 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2009 Sulhanen tietää että oon käynyt täällä paljon lukemassa, mutta ei vielä tiedä että menin sitten rekisteröitymään. Sulhanen ei oikein ymmärrä naisten häähössötystä, vaikka on itsekin kyllä jo tykännyt osallistua suunnitteluihin ja ideointiin. Kai sille pitää jossain vaiheessa paljastaa, että on tullut itsekin kirjoiteltua... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 tietää ja nyt ku oon parin päivän ajan tätä vasta seurannut (eli kihlojen jälkeen), niin välillä katellu olan yli ja kerran korjannut mitä mun pitää kirjoittaa (koitin väittää tuonne suunnittelujuttuun että kihlojen jälkeen alkoi suunnittelu, niin se huomautti meidän jo aiemmin aihepiiristä käydyistä keskusteluista) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muffeli Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 Tietää. Ja naureskelee, kun vielä vähän aikaa sitten ihmettelin, kuka jaksaa vouhottaa häistä täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medinilla Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 Tietää ja pilkkaa mua Ja jos kerron jotain nii vastaus on et "luitko tonkin jostain naikkarista" kateellinen se vaan on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimatsu Kirjoitettu April 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2009 meillä samankaltanen tilanne.Itse täälä lueskelen juttuja ja katselen kaikkia hää touhuja.Häät vasta vuoden päästä..sulhanen aina nauraa ja tulee lukemaan kanssani juttuja kun täälä selailen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilke08 Kirjoitettu April 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2009 Tietää sulhanen ja nauraa mulle! Mutta ollaan jo nyt saatu hyviä vinkkejä täältä mm. juhlapaikka varattiin naikkareiden suosittelujen perusteella... Asutaan nimittäin paikkakunnalla, mistä kumpikaan ei ole kotoisin eikä sen takia oikein tiedetty täkäläisistä juhlapaikoista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiiap Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 meillä täysin sama homma! On se kumma kuinka miehet naureskelee tällaiselle foorumille, mutta autofoorumi on täysin eri asia, jota ilman ei pärjää päivääkään (ainakin meillä). Jonoa siis syntyy, kun töiden jälkeen kilpaillaan siitä kumpi ehtii koneelle ensin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 tietää kyllä ja aina jaksaa ihmetellä miten jaksan hössöttääjonyt muttatuleepa iteki monesti taakse kommentoimaan jotain juttuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paapalo Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 Tietää ja on varmaan jo tottunut kuulemaan "löysin naimisiin.infosta (en ole vielä sisäistänyt nimitystä naikkarit) sitä ja tätä ja katsoppas tuota ja etc yms..." Eikä edes naureskele mulle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nöpsis Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 Tietää kirjoittelustani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leana Kirjoitettu May 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2009 Kyllä tietää, ja jotain hauskoja ketjuja lueskellaan yhdessä. Ei se pidä tätä minään hössötyksenä, vaan foorumina siinä missä muutkin. Ja onhan täältä saaduilla neuvoilla päästy niin hyvin suunnittelussa eteenpäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu May 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2009 Vastakysymys: Mikä se (ja olen yrittänyt keksiä tätä jo yli puoli vuotta) syy olisi, miksi ihmeessä ei tietäisi? o.O Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whatever Kirjoitettu May 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2009 Tiesi jo ennen kuin päätettiin naimisiinmenosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2009 ^No ylläripylläri! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elerya Kirjoitettu May 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2009 Tietää kyllä ja naureskelee innolleni! Itse ei kirjoittaisi varmasti vaikka maksettaisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu May 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2009 Kyllä tietää. Hän itsekin on jo todennut sivut hyödyllisiksi. Tuskin hän sentään rekisteröitymään alkaisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu May 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2009 Tietää. Ja kuulee myös tarkat raportit. Ja kiusoittelee siitä, että aikaa kuluu liikaa tällä foorumilla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupska Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 Tietäähän tuo ja naureskelee mutta ei aikonu kieltääkään kihlaa siis vasta odottelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrika Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 Tiesi jo ennen kuin päätettiin naimisiinmenosta. Nimenomaan, koko karmean totuuden Naikkarit on kulkenut keskusteluissa nimikkeella 'my dirty secret' jo kauan ennenkuin meista edes tuli pariskunta taasen.Minakaan en ymmarra miksi jonkun puoliso ei tietaisi kirjoittelusta taalla, ainakaan jos on rekisteroitynyt just omia haita suunnitellakseen kne - siis taa tyypillinen kuvio.Mut oma kynnyksensa voi ehka olla kertoa potentiaaliselle puolisoehdokkaalle jonka tapaa etta on juuttunut haafoorumille vuosiksi haiden ja viela eronkin jalkeen Meilla hieman auttaa etta toinen ei puhu suomea, ei tarvi piilotella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikka86 Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 Meillä mies tietää, että kirjoittelen ja ei sillä ole mitään sitä vastaan. Välillä näytän sille juttuja täältä, mitä olen löytänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ewy Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 Tietää. Soitin sille ilonkiljahduksien täyteisen puhelun pari päivää sitten "sain morsian-statuksen naimisiin.infossa!". Ja häihinhän on aikaa sellainen 4 vuotta......................... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ileya Kirjoitettu July 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2009 Tietää kyllä, sillä aina välillä pilailee sen kustannuksella mulle. Tosin täysin leikkimielellä Itekin käy täällä joskus tosin yleensä painottuu tuonne valokuvaus osastolle hänen matkansa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu July 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2009 Sanotaanko, että tietää foorumilla olostani, muttei tiedä tämän nimimerkin taakse ei sitä ihan kaikkea voi paljastaa sentään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Elina Kirjoitettu July 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2009 Tietää kyllä, puhun sille ehkä rasittavuuteenkin asti foorumin jutuista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts