eledee Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Enpäs itseasiassa tiedä tietääkö... Ei tämä nyt mikään salaisuus tietenkään ole, mutten kyllä ole varma olenko tästä maininnutkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carabossa Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Tietää . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caroliina Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Kyllä tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
prinsessa82 Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Tietää. Toisinaan saan hänet houkuteltua kanssani katselemaan esim. kuvaketjuja puvusta. Haluan pitää hääpukuni salassa sulhaseltani alttarille saakka, mutta yhdessä kuvia katselemalla saan onneksi hieman vinkkiä siitä, millaisesta sulhaseni pitäisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffodill Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Juu, olen tainut kertoa, että täällä surffailen, kun se kysyy, mitä oon tekemässä : (huh, miten monta pilkkua tossa lauseessa)Ei oo tietääkseni kuitenkaan kirjautunut tänne, eikä kai edes lukenut näitä viestejä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower07 Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Tietää juu ;D Mutta ei kyllä itse tänne kirjoittele. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kesamorsian07 Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Tietää ja naureskelee mun koukkuuntumiselle ;D On kuitenkin tykännyt ideoista, joita olen lainaillut, ja kun unelmapukukin löytyi tämän kanavan kautta kohtuuhintaan, niin ei ole valittanut En saa kuitenkaan laittaa kuvia suunnitelmista, puvusta, sormuksesta tms. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Tietää ja kyselee välillä jos olen muuta puuhastellut, et: etkös ollenkaan ole naikkaroinut ;D ;D ;D Auttanut joissakin jutuissa ja ihan itse halusi kihlastaan kuvankin laittaa tänne ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samba Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Tietää, molemmat ollaan täällä ihmettelemässä juttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyhly Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Tietää ja naureskelee mun totaaliselle hurahtamiselle... ;DJa minä kun vielä vannoin että minusta ei saa hääintoilijaa. Köh.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eisu Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Tietääpä hyvinkin Myös hän käy kirjoittelemassa tänne ja avatarkin on kivasti samaa sarjaa Salaisuuksia meillä ei häiden suhteen ole, huomenlahjoista tosin ei varmaan puhuta keskenämme etukäteen - mitä nyt viehkosti vihjaillaan toisillemme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielle Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 (muokattu) Tietäähän tuo Muokattu: May 30, 2008, käyttäjä: Gabrielle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanaea Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 Tietää ja välillä hermoilee yli-innokasta naikkarointiani... Eikä toisaalta tällä istuntomäärällä voisi salassa pysyäkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnimanni Kirjoitettu January 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2007 kyllä tietää ja tietää nickin myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riikkamari Kirjoitettu January 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2007 kyllä sulho tietää ja välillä naureskelee tälle mun harrastukselle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanuli Kirjoitettu January 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2007 Kyllä tietää ja aina välillä käy olan yli lueskelemassa että mikä on noin kiinnostavaa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miksu74 Kirjoitettu January 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2007 Kyllä tietää ja usein kysyykin että mikä siellä nyt noin innostaa, kun naputtelen viestejä. ;D Joskun pyydän lukemaan kanssani jotain hauskaa tai kiinnostavaa juttua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
päkä Kirjoitettu January 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2007 Tietää todellakin ja kyselee välillä naikkari kuulumiset ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeddyBear Kirjoitettu January 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2007 Elikkäs kysyisin mitä miehesi on mieltä kun pyörit naikkareissa???Meillä sulhon mielestä vietän nykyään liikaa aikaa koneella... ja nimenomaan naikkaroidessa ;D ;DMeillä tää mun naikkarointi aiheutti sen että saan vihdoin oman koneen ;D ;DSanokaa etten ole ainut joka on "kilahtanut" naikkareihin ;DVertais tukea PLIIIIIIIS ;D(arvaampa että aiheesta on keskusteltu täällä ennenkin, mutta en tähän hätään löytänyt linkkiä... siiirtäkää tai yhdistelkää jos tää on väärässä paikassa)[edit]Siirsin tähän ketjuun kun sivuaa aihetta - Haisu[/edit] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucille Kirjoitettu January 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2007 Eipä se kauheasti siihen puutu. Omasta mielestä tämä alkaa hetkittäin lähennellä pakkomiellettä - mikäli sitä tuossa tarkoitit.Meillä on muutenkin kaksi konetta, ja kun itse vähän silmään, ettei kauheasti päivittäinen naikkarointiaika ylitä tuntia, niin no problem. Ja jos mies on esim. illan poissa kotoa, saatan hyvinkin istua koneella koko illan, mutta muuten meillä kyllä satstaaan enemmän yhdessäoloon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-k Kirjoitettu January 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2007 Juu tietää..ja just hetki sitten sanoi et toi on pakkomielle ja et mun pitäis rajoittaa jo kun häihinkin on "niin pitkä aika!!!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 tietää , joskus surffaillaan täällä ihan yhdessäkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pannukakku Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Kyllä se tietää... ja tietää nimimerkinkin. On naureskellut asialle. Mutta kuinka ollakaan, sain sen itsekin kiinni yhtenä iltana lukemasta "hääpaikat"-ketjua... Että siinä meidän karski isäntä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrtti Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Tietää, kirjoittelee itse nimimerkillä Abrus.En nyt keksi, mitä salassapidettävää voisin meidän häitämme koskien kyhätä. Jos nyt häitä edes juhlitaan. Ihan sama, tärkeintä on päästä naimisiin oikean miehen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovest Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 ;D ;D ei tiedä..vielä!!!Enkä uskalla/tahdo kertoa!!Saisin naurun ryöppyä osakseni...tai mistäs sitä tietää..kerronkin heti illalla!!!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts