auria Kirjoitettu December 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2008 Tietää.Viihdyn täällä edelleen loistavasti, vaikka häät oli ja meni. Ihana seurata muiden suunnittelua!Eilenkin esittelin miehelle myynti-ilmoituksista yhtä ihanaa pukua ja sanoin että haluan uudet häät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikka_K Kirjoitettu December 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2008 Tietää vilkuilee vähä väliä olan yli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SininenHetki Kirjoitettu January 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2009 Tietäähän tuo. Välillä aina kiusaa, että "taasko sää oot siellä kattomassa hääjuttuja.." jne. =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pölyökyli Kirjoitettu January 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2009 Meinasin kirjoittaa ihan samalla tavalla kuin SininenHetki Miehen mielestä olen vähän liikaakin netissä kaikenlaisilla hääsivuilla Eli kyllä tietää ja joskus kanssani lueskelee juttuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamelia Kirjoitettu January 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2009 Juu,tietää. Eipä ole mitään syytä miksei sais tietää että täällä olen.. tai juurihan vasta rekkauduin kun kihlauduttiin.Kyllä se välillä tossa seläntakana kuikuilee itsekin,vaikkei myönnäkään vielä et kiinnostais vähän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mertsi Kirjoitettu January 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2009 Tietää, ja ihan on ollut mukanakin selailemassa aiheita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anqu Kirjoitettu January 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2009 Nyt tietää, kun tässä äsken toiseen keskusteluun osallistuin, ja halusi kamalasti tietää mitä kaikkea tänne kirjoitan. Utelias tyyppi! On itsekin sellainen ihminen, joka kirjoittelee keskustelupalstoille. Eikä halua minulle kertoa nimimerkkiään, joten en minäkään hänelle En kyllä välttämättä kertoisi, mitä kaikkea tänne kirjoitan, vaikka sattuisi kysymäänkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ainiliini Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Tietää ja välillä selailee itsekin näitä sivuja ja on tullut siihen tulokseen, että kuulemma "ihan ihme häähippiäisiä" (sulhon omin sanoin) täällä vain kirjottelee kuten hän siis minuakin välillä nimittää kun oikein hurahdan hääjuttujen/hääaskartelujen pariin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lily of the valley Kirjoitettu January 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2009 Tietää, että luen, en ole varma tietääkö, että myös kirjoitan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2009 Naikkarit on mulle niin iso osa sosiaalista elämää, on ollut jo pitkään, että Karvanaama kyllä tietää. Niin lueskelusta kuin kirjoittelustakin. Monta ystävää on täältä löytynyt niin ei tätä voi paheksua edes sulho. Oon yrittänyt sitä saada liittymään tänne niin saisin vihdoin tietää mitä tuolla työkaluvajassa kirjoitellaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsessaFiona Kirjoitettu January 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2009 Tottakai tietää. Ja jutellaankin näistä jutuista paljon yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Kirjoitettu February 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2009 Tietää ja kyselee joko kirjoitit. On käynyt selailemassa itsekin vaikkei ole rekisteröitynyt. Ja yhdessä ollaan kateltu myös. Paljon hyviä juttuja ja vinkkejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu80 Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Tietää tottakai, monesti kerron hänelle täällä selvitettyjä asioita,ja on todennut hänkin sivuston oikein hyödylliseksi.Tietää myös että kirjoitan, yhteisiä asioitahan nuo hääjärjestelyt onjoihin ne kysymykset&kommentit liittyy.Ei ole vielä kyllä itse liittynyt tuonne sulhojen palstalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
daftcor Kirjoitettu February 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2009 Pakotti rekisteröitymään ja täällä sitä nyt kirjoitellaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaby Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Tietää muttei itse ole sen tyylinen että lukisi tai kirjottelisi. Meillä siis kaikki suunnittelut enemmän mun juttu. Olisi kyllä mukavaa saada tänne enemmänkin sulhasia ja miesnäkökulmaa joihinkin asioihin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
häämieli Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Tietää ja osoittaa välillä kysymyksiäkin liittyen sivustoon.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moona- Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Tietää. Ja aina kun ehdotan jotain sanoo että "Onko tuo idea taas sieltä naikkareista, ei me sit sitä käytetä." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi-- Kirjoitettu February 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2009 Tietää kirjoitteluistani ja on suhtautunut positiivisesti, vaikka foorumi onkin koukuttanut niin että jumitan koneella kaiket illat... Teimme alustavan työjaon niin, että minä häärään häitä ja mies häämatkaa, vaikka toki mielipiteitä ja päätöksiä tehdään yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltonia Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 Tietää se. Jutellaan välillä yhdessä täällä olevista asioista omia juhliamme suunnitellessa. Välillä tulee roikuttua ehkä liiankin pitkään täällä, jolloin saan hieman arvostelua ajankäytöstäni, muuten puoliskon asenne positiivinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silmäterä Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 Kyllä tietää, mutta ei se siihen sen kummemmin ole kiinnittänyt huomiota tai kysellyt mitään. Oon joitakin juttuja ja ideoita sille kertonut, mitä olen täältä lukenut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurbutti Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Tietää, molemmat ollaan tänne rekisteröidytty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Bijou Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Ei muuten taida tietää vielä! Pitäisiköhän kertoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Bijou Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Ei muuten taida tietää vielä! Pitäisiköhän kertoa? No, nyt tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Sulho tietää kyllä kirjoittelustani tänne. Itse hän ei tosin käy lukemassa juttuja, mutta virnuilee kuitenkin aina toisinaan ja kyselee "Mites naikkareilla?" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kata79 Kirjoitettu February 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2009 Kyllä tietää. Itse se mulle tästä sivustosta kertoikin kun oli veljen vaimoltaan kuullut. On se uski niin ihana että! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts