Mrs Gump Kirjoitettu October 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2008 Tietää minunkin sulhanen Ja sen kyllä erottaa jos hengaan täällä, enkä muualla netissä--> Kommunikaatio katkeaa ja tuijotan lasittunein katsein ruutua tuntikaupalla. Ainoat lauseet kuuluu tyyliin "hei tollasen mäkin haluan!" tai "ihana!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Nanna1980 Kirjoitettu October 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2008 Tietää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniljainen Kirjoitettu October 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2008 Kyllä tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieta Kirjoitettu October 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2008 Eiköhän tuo tiedä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu October 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2008 kyllä tietää, ja aluks nauroikin mulle mut ei enää, ku kaikki asiat on hoitunu niin helposti täältä saatujen vinkkien takia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokkienkeli Kirjoitettu October 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2008 Tietää ja nauraa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saluki Kirjoitettu October 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2008 Tietää, ja jopa rekisteröityi tänne eilen! Yritän saada sulhonkin innostumaan. Minun hössötyksenikin kun on kuulemma tarttuvaa, niin mites sitten koko naikkari-yhteisön! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvimorsian 2009 Kirjoitettu October 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2008 Tietää ja ihmettelee et miten naiset jaksaa lukea / kirjoitella täällä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikki2009 Kirjoitettu October 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2008 Kumppani tietää, että kirjoittelen täällä.. Nimimerkkiäni ei tiedä, mutta varmaan selville saisi jos haluaisi En usko hänen kuitenkaan tonkivan mitään.. pukuakaan ei halua nähdä.. olen nimittäin välillä yrittänyt kysyä mielipiteitä puvuista... niitä ei heru Oltava kuulemma salaisuus alttarille asti.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermorsian09 Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Tietää ja joo todellakin nauraa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedera Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Tietää että käyn lukemassa täällä, muttei tiedä olen rekirsteröityny tänne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piukku Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 Joo tietää ja välillä on olan takana kurkkimassa Tänää kerroin nimimerkinkii ku huomas et oon alkanu tänne kirjottelemaan ja sitä nauraen kysy. Todennäkösesti jossain vaiheessa käy itekii täällä kurkkimassa, mut enpä oo tänne mitään sellasta kirjottelemassa mitä en haluu et sulho näkee ennen häitä. Mut täytyy kyl sanoo et on IHAN HUIPPUSIVUT!! Paljon vinkkejä ollaan saatu ja paljon tullaan saamaan ku vasta oon tänne rekisteröityny. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Tietää ja joo todellakin nauraa sama täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nipsu85 Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Tietää, tietää.. Täälläkin naureskelee, kummastelee ja puistelee päätään..Ihmettelee et miten keksin joka päivä jotain "uutta" kirjotettavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessica Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Kyllä siippa tietää että täällä surffailen. Alkaa pikkuhiljaa käsittää miksi niitä häitä suunnitellaan vuotta aikaisemmin. Täältä on hyvä niitä perusteluja näyttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP-RH Kirjoitettu October 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2008 Kyllähän tuo tuolla selän takana aina välillä käy kattoos kirjoittelua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjoki Kirjoitettu December 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2008 Tietää... mut ei kyl itse kirjoittele... tai ei ainakaan ole tunnustanut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipana Kirjoitettu December 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2008 Tietää, mutta ei taida tietää nickiä. Kertoisin, jos kysyisi, mutta eipä ole tullut puheeksi. Joskus selaillaan yhdessäkin, lähinnä jotain kuvaketjuja, jos niissä olisi jotain ideoita. Useimmiten kyllä minä ensin etsin ja selailen, ja sitten pyydän häntä katsomaan oleellisimmat tai kerron, mitä täältä löysin. Meilläkin vähän kyllä hörähdellään tälle "harrastukselle", mutta kyllä mä sen kestän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2008 Totta kai tietää, että kirjoittelen ja saisi kyllä minun kommenttini lukea halutessaan. Kuitenkin meidän yhteiseen juttuun liittyvä foorumihan tämä on. Ei ole juuri kiinnostunut tosin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiMa70 Kirjoitettu December 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2008 Ei tiedä... vaikka eihän se silti mikään salaisuus ole Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu December 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2008 Tietää että paljon täällä notkun ja luen, mutta en tiiä onko tietoinen että mös kirjoitan tänne...Paljon oon sille täältä juttuja ja ideoita näyttänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haave Kirjoitettu December 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2008 No en mä sitä sille mitenkään mainostanut ole, mutta kai tuo tietää. Jotain juttuja sille täältä näyttänytkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 Tietää toki. Nyt kun hankittiin uusi tietokone, niin mies oli laittanut netin aloitussivuksi naikkarit.. Mies on välillä itsekin lukenut joitain ketjuja täällä, mutta ei ainakaan vielä ole kirjoitellut itse mitään (tai niin mä luulen..). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gilda Kirjoitettu December 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2008 Kohta tietää, kun kerta juuri äsken tänne löysin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackie Kirjoitettu December 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2008 (muokattu) Tottakai tietää. Yhdessä ollaan täältä etsitty vastauksia kysymyksiin. (Oikeasti minä etsin ja kun löydän mies tulee katsomaan olan yli ) Muokattu: December 30, 2008, käyttäjä: Blackie Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts