Omppu Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Tietää ja nauraa, tosin lukee mun kanssa yhdessä joitakin juttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flame Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Tietää, että pyörin täällä lukemassa juttuja, mutta ei varmaankaan tiedä, että kirjoittelenkin aina välillä. Ei se mikään salaisuus ole, mutta ei ole kummemmin tullut puhetta asiasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinelmä Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 kyllähän se tietää, että joka päivä täällä palloilen, vaikka yritän muka pitää vähän salassa kun vähän nolottaa että on niin hössötys päällä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neiti-immeinen Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Kyllähän tuo tietää ja välillä käy jotain katselemassakin, kun minä pyydän, mutten vois kuvitella ukkelsonin kyllä tänne omaa nikkiä tekevän..on se niin äijä (olevinaan )! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SorbusHorror Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Tietää, ja naureskelee että oon sekaisin. Ja mä yritän puolustella et mutku täältä saa hyviä ideoita jne... kai mä vähän oon sekaisin silti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio08 Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Tietää hyvinkin ja kiusoittelee siitä ettei enää pääse itse ikinä tietsikalle, kun mä olen vallannut sen kokonaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthus Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Tietää kyllä . Aina kun tulee ehdoteltua uusia hääjuttuja niin heti kysyy, että ihankos foorumilta tänkin idean sait Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Tietää, naureskelee, ja käy välillä kurkkimassa olan takana ja lukemassa, mitä kirjoitan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsku Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Tietää, että löytyy tunnukset.Ei kuitenkaan taida tietää, että käyn täällä päivittäin ja notkun täällä useita tunteja! Hörhö kuulemma olen, vaikkei olisi uskonut...En uskonut itsekään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Ei taida toistaiseksi tietää...sen on kyllä havainnut, että roikun hääsivuilla, mutta tuskin arvaa, että tunnuksilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppelus Kirjoitettu June 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2008 Jep tietää! Kovin tuntuu olean kiinnostunut, että mistä täällä "juorutaan". Ihmetteli jopa äsken, että osasin ihan itse lisäillä tuon hääpäivälaskurin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jekku83 Kirjoitettu June 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2008 Tietää, että käyn lukemassa. Siitä, että myös kirjoitan tänne ei taida tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna H Kirjoitettu August 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2008 Kaverin polttareita varten tietää käyvän täällä, muttei ole aavistustakaan, että täällä muuten roikun lueskelemassa.. Tosin ei varmaankaan mene kauaa, ennen kuin keksii sen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saluki Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Tietää minun käyvän lukemassa täällä, en tiedä, tietääkö, että myös silloin tällöin kirjoittelen. En kirjoittamistani ole mitenkään peitellyt, mutta voi olla, ettei tuo puolisko ole ihan loppuun asti ajatellut (lukee foorumia->varmaan myös kirjoittaa sinne) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sumu Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Tietää, ja on käy välillä lukemassa juttuja kanssani.mm. kuvaketjuja selataan yhdessä ja mietitään omia ideoita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakkauden tähden Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Tietää, että olen tätä lueskellut, ei varmaankaan tiedä, että rekisteröidyin nyt. Kosintaa odotellessa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Kyllä tietää, on itsekin rekisteröitynyt ja käy lueskelemassa ainakin mun kirjoituksiani Juu ja aina välillä tulee pientä hellää kuittailua foorumiaddiktista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zandra_ Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Kyllähän tuo tietää, mutta ei itse ole käynyt täällä lukee juttuja, edes minun juttuja. Tuskin sitä edes kiinnostaisi jutella täällä mistään häihin liittyvästä, kun kuitenkin kuulee minulta niin paljon hääjuttuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rvakoo Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Kyllä tietää! Ja välillä kuittailee leikkimielisesti. Meille pitää varmaan hankkia kohta toinen tietokone.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mihlaja Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Tietää. Ekaksi säikähti, kun ei oltu edes puhuttu vielä mistään. Olin piiiiitkään "stalkkerina", katselin sormuksia ja pukuja yms ja jossain vaiheessa ajattelin rekisteröityä. Silloin ei enää tarvinnut "säikytellä" miestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura_77 Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Tietää tietää, ja onpa kerran sanonut että "tarviiko sinne jka päivä kirjottaa?" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Tietää, että lueskelen, kun aina välillä hörähdän ja kerron sille parhaat palat. Muutamia kuvia oon heitelly joo-ei -tyyppistä mielipidettä varten, ja vannottanut, että sit jos mä alan haikailla tylliä ja lasihelmiä ja paperiruusuja niin sanot, ettei me tarvita niitä. On kuulemma päätellyt, että joskus jotain kirjoittelenkin. Lähinnä huvittunut, mutta varmaan ihan tyytyväinen siitä, ettei itse joudu kuuntelemaan kaikkea hössötystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uuno urheilija Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 Tietäähän tuo ja yleensä kurkkii vierestä, että mitä mä nyt luen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 Kultani tietää naikkaroinnistani. Luin foorumia jo parisen vuotta ennen kirjautumista enemmän ja vähemmän näkyvästi. Mies ei ole kirjautunut foorumille, mutta kurkkii välillä olan yli lukemiani keskusteluja. Emme ole keskustelleet nickistäni, mutta on mahdollisesti huomannut sen, kun se kuitenkin tuolla sivun yläreunassa aina näkyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H&J Kirjoitettu August 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2008 Tietää hyvinkin, mutta selän takana ei sentään kurki Koskaan aikasemmin en oo viihtyny pitkään koneella, mutta nyt pakko myöntää: koukussa ollaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts