Kimaira Kirjoitettu January 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2008 Ei tiedä, ellei ole sitten tietokoneen sivuhistoriaa tarkastellut. Mutta tietäen viehtymykseni keskustelufoorumeihin, ei hän varmaan ihmettelisi yhtään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tansku83 Kirjoitettu January 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2008 Tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisavo Kirjoitettu January 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2008 NO TOTTAKAI TIETÄÄ!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solange Kirjoitettu January 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2008 (muokattu) Sai kiinni kirjoittelusta... Ja nosti sitten kauhean metakan, kuinka hän nyt häpeää suunnattomasti, että morsian on yksi niistä hulluista sekopäistä, joita netin hääkeskustelupalstoilla vilisee... Hehheh. Rauhoittui sulkki sitten, kun näytin mitä kaikkia hyviä vinkkejä täältä oon saanu, eikä enää hävennyt. Muokattu: January 21, 2008, käyttäjä: Solange Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lua Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 Tietää kyllä ja aukoo päätään aika rankasti aiheesta . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tessamaria Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 Toki tietää. Kurkkii välillä itsekin vinkkejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 Tietää kyllä ja aukoo päätään aika rankasti aiheesta .Jeps, meilläkin mies aina silloin tällöin kyselee, "mitä sinä sinne Naimaan-foorumille nyt kirjoitat"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lua Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 Jeps, meilläkin mies aina silloin tällöin kyselee, "mitä sinä sinne Naimaan-foorumille nyt kirjoitat"...Tää on varmaan aika sama tilanne jos mieheni viettäis yhtä intensiivisesti aikaansa jossa auto/moottoriurheilu- foorumilla. Samalla tavalla piikittelisin (hyväntahtoisesti) häntä siitä. Harmi ettei sillä ole mitään samankaltaista addiktiota, josta vois aukoa takaisin päätään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariam Kirjoitettu January 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2008 Kyllä tietää, miksikäs sitä salaisin? Huvinsa kullakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiika Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Tietää joo:) eipä tuo mitään oo meinannu:D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
santis Kirjoitettu January 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 Joo tietää. Aluksi kun kerroin, hän oli aika välinpitämätön koko foorumista. Netistähän nyt löytyy ties mitä foorumeita, mitä voi lueskella. Eräänä päivänä se kuitenkin kysyi, että tiedänkö sellasta foorumia kuin naimisiin.info, että sen just naimisiin mennyt opiskelukaveri oli varottanu sitä ko. foorumista. Naimisiin.info on kuulemma kaikista pahin, sen takia budjetti nousee ja tulee tarpeita, joita ei ole aiemmin ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
malla79 Kirjoitettu January 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2008 Toki tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Kirjoitettu February 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2008 Minä en ole vielä tunnustanut, että nyt olen jo siirtynyt pelkästä lueskelusta ihan jäseneksi asti. Tuskinpa hänellä on mitään sitä vastaan, varmasti vaan helpotus, että saan täällä sitten purkaa pahimpia hössötystarpeitani! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tigerishka Kirjoitettu February 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2008 Kyllähän tuo tietää kun itse monta kertaa päivässä täällä kirjoittelee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanna80 Kirjoitettu February 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2008 Kyllä vaan =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emäntä Kirjoitettu February 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2008 Tietää ja usein istuu vieressä itsekkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpalo Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 Tietää kyllä, mutta en ole varma, tietääkö nikkiäni. Itsekin on rekisteröitynyt, koska halusi päästä lukemaan tuota "vain miehille" -puolta, mutta ei ole kuitenkaan saanut kirjoitettua yhtään viestiä, jotta olisi saanut sulhasen statuksen ja lukuoikeuden sinne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AcidTrip Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Kyllähän tuo tietää.. Itse kun vahingossa mut tänne laittoi kirjautumaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruusu10 Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kidea Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Tietää ja kovasti on itsekin kiinnostunut nyt aiheesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
venny Kirjoitettu February 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2008 Tietää kyllä ja on mun kanssa samaa mieltä siitä, että hyödyllistä tietoa täältä löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antero Kirjoitettu February 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2008 Tietää, ja itse asiassa käy foorumilla useamminki kuin minä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
einju Kirjoitettu February 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2008 Tietää, että lueskelen näitä juttuja, mutta ei varmaan tiedä, että olen rekisteröitynyt palstalle Eihän meillä häät vielä ajankohtainen aihe olekaan, kun kosintaakaan ei ole kuulunut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu February 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2008 Tietäähän tuo, välillä käy itsekin lukemassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaksi08 Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 Tietää, ja istuu usein vieressäkin kun kirjoittelen tänne! Kommentoidaan siinä sitten myös yhdessä täällä lukemiamme juttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts