Guest Buffy Kirjoitettu November 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2007 Moi!Kyllähän se tietää. Sehän sanoikin, että no oletko jo rekisteröitynyt sille foorumille, kun luki häiden järjestämisen muistilistasta sellasen kohdan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anye Kirjoitettu November 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2007 Ei taida tuo tietää, ihmettelee vain miksi aina unohdun jollekkin sivulle niin pitkäksi aikaa... Miekkonen ei muutenkaan ole niin kova häätouhottaja, että tarvitsen vertaistukea täältä selvitäkseni jotenkin omista täpinöistäni (ja uskokaa, minä täpisen täällä vielä kaaaauan). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennaleena Kirjoitettu November 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2007 Tietää kyllä...Ei taida pitää siitä kun tulen töistä niin saman tien rynnistän koneelle ja olen siellä nukkumaanmenoon asti...No ei vaiteskaan...Mutta kyllä tulee oltua liian paljon täällä... :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoosMoos Kirjoitettu November 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2007 Tietää tietää ja vakoilee aktiivisesti kaikki mun kirjoittamat jutut... ;D Että ihan kaikkea ei täälläkään voi paljastaa! Terkkuja vaan.. kärmekselleni! ;D Ja Miekkonen välillä hyväntahtoisesti naljailee mulle, että mitäs Naikkareissa tällä kertaa. On se itsekin täällä todistettavasti surffannut, kerran se meinas pyörtyä nähdessään täydellisesti violetilla teemavärillä toteutetun kattauksen (tarviiko tähdentää, ettei meille tule teemaväriä...) mutta toisaalta, hän löysi ilokseen (ja toki minäkin olin hyvin tyytyväinen!) käyttökelpoisen juhlaohjesäännön, jonka laittoi heti talteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janskun Kirjoitettu November 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2007 Tottahan toki tietää, täällä kuitenni päivittäin tulee käytyä ja katsottua.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suklaapisara Kirjoitettu November 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2007 Ei tiedä eikä ikinä saakaan tietää! Meillä häät vasta 10 vuoden kuluttua jos mies ehtii siihen mennessä tottua ajatukseen, mutta tuokin ajankohta varmaan siirtyisi parilla vuodella jos hän tietäisi kirjoittelustani. Tuolloin mieheni säikähtäisi henkisesti tätä painostusta, ja saisin odotella vieläkin kauemmin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzinnia Kirjoitettu November 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2007 Tietää. Ja on aika huvittunut. ;D Mutta varmaankin vaan siitä kuinka innoissani mä jo järjestelen häitä. Taitaa itekin niitä odottaa, vaikkei myönnäkää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slipander Kirjoitettu November 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2007 Juu tietää Lähinnä on huvittuneen ihastunut kun jaksan nyt jo pähkäillä kaikkia asioita niin paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitru Kirjoitettu November 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2007 Ei todellakaan. Sulhasella on todellinen pakokauhu kaikkeen häihin liittyvään, joten joudun hoitamaan tämän häihin liittyvän jännityksen ja ilon näin netissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elo08 Kirjoitettu January 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2008 Tietää että lueskelen juttuja täältä ja joskus jotain saatan kirjoitellakin. Ensin ei tykännyt, mutta totesi sitten että hyvä jos saan jonnekin purettua häähulluuttani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu January 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2008 Juu tietäähän se Hieman ehkä huvittunut siitä, miten paljon täällä pyörin...kun kerrottiin hänen vanhemmilleen, että mennään naimisiin kertoi heillekin, että "paljon se lukee sellaista keskustelupalstaa naimisiin jotain, jossa tarpeeksi kirjoiteltuaan voi ylentyä jne..." Ja tähän appi, että ei kai siellä omalla nimellä vaan olla?!? Mutta kyllä sulho ihan mielellään sitten kuuntelee, kun joka ikinen päivä kerron, että "arvaa mitä, luin tänään naikkareista siitä ja siitä..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tytsyli Kirjoitettu January 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2008 Kyllä meilläkin tietää... Naureskelee mulle välillä hyväntahtoisesti ja välillä taas sanoo, että riittäiskö se jo tälle päivälle , vaikken mä nyt täällä niin koko aikaa ees pyöri Mut ei se varmaan mun nimimerkkiä tiedä? Eikä mun tietääkseni täällä kauheesti muutenkaan oleskele... Välillä kyllä kurkkii mun olkani yli toisinaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindie Kirjoitettu January 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2008 Tietää. Jos olen vastannut johonkin sulhoa koskeviin aiheisiin, olen kysynyt häneltä ensin luvan. Ja on varmaan salaa tyytyväinen, että vietän aikaa välillä eri nettifoorumilla kuin sillä, millä yleensä. Siltä toiselta foorumilta saan kuulemma vääriä vaikutteita parisuhdeasioissa. Hääfoorumilta sellaisia ei varmaankaan saa.Itse ei tätä lue kun ei suomeakaan osaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TittaNinni Kirjoitettu January 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2008 tietää ja se on ihan okei miehelle että tänne kirjoittelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niuna Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Tietäähän tuo...naureskelee vaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu January 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2008 Tietää! Ja koittaa välillä häätää mua koneelta että pääsis itte surffaamaan - tosin ei näille sivuille Mä olen vähän sellanen, että kun jostain asiasta iskee into päälle niin se vie yöunet mennessään. Isäntä epäilee, että vähän vähemmän häähulinaa niin tulis morsiamelle taas paremmin uni silmään öisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu January 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2008 Tietää. On tiennyt alusta asti ja tietää myös sen että olen täällä edelleen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ellukka_ Kirjoitettu January 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2008 Sen verran olen täällä pyörinyt että tietää, joskus sulho lukee jopa jutun tai kaks mun kanssa mut sit se ei enää jaksa ja mä jatkan yksin. Aika paljon tää koko homma taitaa olla mun harteilla muutenkin, mutta eipä haittaa kun on niin hauskaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanimurmeli Kirjoitettu January 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2008 Kyllä tietää, naureskelee vaan kun huomaa mitä lueskelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu January 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2008 Kyllähän tuo tietää ja muistuttelee että oon addiktoitunu . Kylläpä tuo kaikki mun hääpäikystäkin lukee tietyin väliajoin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amber Kirjoitettu January 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2008 Tietää se. Kysyin luvan, että saanko rekisteröityä tänne Ennen oon vaan käynyt lueskelemassa näitä juttuja kaikessa hiljaisuudessa. Nyt oon jo ihan addiktoitunut ja miehelle höpötän näitä juttuja. On pitäny vähän rajottaa, ku sitä ressukkaa alkaa ahdistaa mun höpsötykset. Sen mielestä häihin on vielä niin paljon aikaa, että kyllä kaiken ehtii tehdä myöhemminkin. Hmmm... 1,5 vuotta aikaa. Tuntuu, että monet aloittaa suunnittelut jo paljon aikaisemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timantti09 Kirjoitettu January 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2008 Kyllä tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
crissy Kirjoitettu January 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2008 eipä tuo tiedä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maatuska Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 Toki. Esittelin aamulla parhaita verbaalisia aikaansaannoksiani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mollukka Kirjoitettu January 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2008 Ei tiedä Ainoa joka tietää on sapaka, jonka syy on että olen tänne eksynyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts