Suvis Kirjoitettu August 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2007 Tietääpä hyvinkin, itse sattui tämän ensin löytämään ja sitten näytti mulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pursu Kirjoitettu August 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2007 TIETÄÄ!Sulhanen löysi minulle tämän sivuston Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu August 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2007 Juu tietää ja väittää että olisin jotenkii häähullu : mut oon yrittäny siltäkin joskus mielipiteitä kysellä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salla Kirjoitettu August 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2007 Tietää että käyn täällä, muttei luultavasti sitä että kirjoittelenkin tänne. Kysyi eilen huvittuneena, että onko vierotusoireita kun vielä täällä roikun, ja huvittui suuresti kun kerroin että on täällä rouvajuttujakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miksu82 Kirjoitettu August 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2007 Tietää kyllä... käymme tällä foorumilla yhdessä ja erikseen ja tiedämme myös toistemme nimimerkit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaute Kirjoitettu August 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2007 Ei vielä tiedä. ;D Tai no tietää että joskus aikanaan tunnukset tänne loin, mutta että nyt aloin itsekin tänne jotakin kirjoittamaan. No se itse täällä enempi aktiivisesti hyörii, joten enköhän jää aika äkkiä kiinni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muru Kirjoitettu August 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2007 Jep, tietää ;D .. tossa se vieressä häärää omalla koneellaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angua Kirjoitettu August 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2007 Kyllä todellakin tietää. Tuossa selän takana omalla koneellaan häärii ja välillä aina kurkkii mun näyttöä, kun naureskelen tai ihastelen jotain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemesis Kirjoitettu August 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2007 Mun kulta oikein kehoitti mua tulemaan tänne Häiden järjestely on hiukka enemmän mun vastuulla, mutta kyllä tuo toinenkin hienot juhlat tahtoo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pyymi Kirjoitettu August 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2007 Tietää ja "joutuu" kuuntelemaan kun luen täältä kokoajan uusia niiiiin ihania juttuja jotka kävis aivan upeasti meidänkin juhliin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgia Kirjoitettu August 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2007 kyllä tietäähttp://www.naimisiin.info/yabbfiles/Templates/Forum/default/grin.gif Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
stringbeanjean Kirjoitettu September 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2007 Tietää toki. Ei ole mitään syytä, miksi en olisi tästä kertonut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppis-78 Kirjoitettu September 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2007 Kyllä tietää. Olin alunperin sitä mieltä, etten millekään hääforumille ilmoittautuisi, mutta tässä on lähtenyt suuri pyörä pyörimään. ;D Minä haaveilen jo kovasti hääpuvusta ja olenkin aloittanut jo täydet etsinnöt, suunnittelen hääpaikkaa, opastekylttejä, häämusiikkia yms. yms. Sulhoa yritän pitää myös mukana, kun ovathan nämä hänenkin häänsä ja haluan, että juhlista tulisi sellaiset, että hänkin pitää. Sulhanen on kuitenkin hieman huvittunut tästä minun suunnitteluinnosta (siitä, että olen näin intoutunut) ja siitä, että olen tänne oikeasti kirjautunutkin. Hii! Mutta onhan tämä hauskaa! Ja mukava nähdä, että muutkin ovat jo suunnittelemassa vuoden päässä olevia häitään. Kaikille oikein mukavia hääsuunnitteluja!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansuliini Kirjoitettu September 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2007 kyllä tietää ja välillä käy utelemassa että mitäs täällä kirjoitellaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyChap Kirjoitettu September 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2007 Ei tiedä.. : En tosin aio mitenkään peitellä mutta haenkin täältä sitä "yllätys" ideaointia jolla voin sitten koettaa tehdä rakkaaseeni vaikutuksen. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest comah Kirjoitettu September 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2007 Tietää toki. Ei tosin taida niin utelias olla että alkaisi etsimään mitä tänne kirjottelen. Enkä nyt kovin salaista asiaa tänne oo meinannu kirjotella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
satu83 Kirjoitettu September 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2007 Onhan tuolla mahdollisuus katsoa se tuolta sivuhistoriasta mutta epäilen että ei varmaan ole niin utelias että alkaisi selvittää oonko kirjoittanut ja millä nimimerkillä. Toki kerron jos tahtoo tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runotar Kirjoitettu September 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2007 Mies tietää mutta ajattelee jotta tämä on "naistenjuttu"... mutta kyllä se välissä katselee olkani yli kun luen/kirjoitan jotain... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarde Kirjoitettu September 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2007 Tietää, ja päivittelee vieressä kun olen täysin jumiutunut meidän uudelle koneelle! ;D Kysyin, josko olisi itsekin halunnut oman nimimerkin mutta ei kuulemma kiinnostanut.. hih hih Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annemaria Kirjoitettu September 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2007 Ei tiedä vielä, koska rekisteröidyin juuri äsken ;D Aion kyllä kertoa ja tietää, että olen lukenut sivustoja lähes päivittäin. Nyt on kiva, kun pääsee tänne höpöttelemään hääjuttuja varsinkin, kun aiomme pitää asian salassa vielä pitkään ja suunnittelemme ihan kahdestaan järjestelyjä... Kukaan muu ei siis tiedä vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-hanna- Kirjoitettu September 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2007 Tietää toki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millis2008 Kirjoitettu September 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2007 tietää, mutta hymähtelee, et taasko oot lukemassa jotain ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu September 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2007 Tietää ja pitää lähinnä naisten hömpötyksenä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jula Kirjoitettu September 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2007 Tietää ja en yllättyisi jos joskus kävisi itsekin paikalla lueskelemassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammakkomorsian Kirjoitettu September 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2007 Tietää toki ja pitää foorumia oikein mainiona keinona ihmisten vaihtaa kokemuksia ja saada ideoita muilta samassa tilanteessa olevilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts