mebe Kirjoitettu July 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2007 Tietää! Tuolla se sohvalla möllöttää, kun itse lueskelen vaan näitä sivuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wensu Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Tietäähän se ja jotain kattonutkin mun kanssa täältä.. Ja taitaa jopa ymmärtää paremmin mun täällä pyörimistä kuin osa kavereista Säästääpähän omia hermojaan kun pääsen osan purkamaan ulos täällä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joogi Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Tietää, myös nimimerkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Antin_mussu Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Kyllä tietää Huomasi jo aiemmin, että seikkailen näillä sivuilla ja nyt kihlauksen jälkeen kerroin, että aion rekisteröidä itseni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasanderi Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Tietää. Nyt naureskelee että olen netti-riippuvainen. Mulla ei ole pitkään aikaan ollut aikaa pyöriä netissä, ja nyt kun häähommeleissa on vähän taukoa on tullut istuttua tässä aika usein...ja heti muka riippuvainen :-?Kivahan täällä on lueskella kokemuksia, kun en itse edes monissa häissä ole elämän aikana ollut vieraanakaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elsu84 Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 tietää,tietää. Molempien mielestä hyvä idea, koska täältä saa tosi paljon vinkkejä ja ideoita häitten suunnitteluun ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietro Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Kyllähän hän tietää, itse kerroin ja sanoin että kannattaa foorumeita seurata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klompje Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Tietää, että surffaan täällä, mutta ei tiedä nimimerkkiä eikä sitä, kirjoitanko myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SandeL Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 tietää, tietää ja huvittuneena katselee kun mä oon nenä kiinni näytössä melkeen koko ajan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisupussi Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Jep, kävi itsekin rekisteröitymässä!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti Virtanen Kirjoitettu July 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2007 No ehkä hän jotain osaa aavistaa, kun juuri tuossa auttoi minua rekisteröitymään, kun en yksinäni meinannut onnistua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tintura76 Kirjoitettu July 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2007 no tietää..ei kyllä tiiä nimimerkkiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tuuliviiri Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 Tietää, koska kerroin itse, että aion rekisteröityä ja toivon saavani täältä ideoita meidän häihimme! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naksuli Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 Tietää, sillä itse hän netistä nämä sivut minulle sattui surffaamaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aana Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 Tietää, sillä puhuimme näistä sivuistoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pfg Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 en usko että tietää, kun käyn täällä vaan työaikana ja sais varmaan hepulin kun rekisteröidyin jo kauan ennen kihloja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikonen Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 Tietää toki! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mila Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 Tietää On varmaan vaan tyytyväinen! Sulhanen saa olla enemmän rauhassa, kun minä höösään täällä, enkä hyökkää hänen kimppuunsa joka kortti-idean kanssa! On hän välillä käynyt itsekin lukemassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokkipihlaja Kirjoitettu August 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2007 Tietää. Mies tän mulle näyttiki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEbU Kirjoitettu August 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2007 Tietää. Mies tän mulle näyttiki. ^ Avovaimon yllytyksestä liityin nyt itsekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonnaPieni Kirjoitettu August 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2007 Kyllä tiesi - sanoin muistaakseni samana päivänä kun kirkon varasin, että liityin muuten yhdelle foorumille, missä on paljon hääasiaa. Silloin taisi urahtaa jotain sohvalta, joten en ole sitten varma, menikö tieto perille vaiko vain ohitse... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mönkiäinen Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Heh, ei ole voinut olla huomaamatta... ;DNimim. "Taasko olet siellä naimisiin.infossa" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi08 Kirjoitettu August 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2007 Mieheni tietää kyllä minun kirjoittelustani ja nimimerkkikin on hänellä tiedossa. Meillä ei tule olemaan salassapidettäviä asioita, joten sen vuoksi ei ole väliä, vaikka mies minun kirjoitukset lukisikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Essi- Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Tietäähän toki. En nää mitään syytä, miksi asian salaisin. Uskon, että mies on tyytyväinenkin, kun hänen ei tarvitse kokoajan kuunnella hössötystäni vaan voin täällä rauhassa touhottaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciccone Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 No, ensimmäinen viesti tulee tässä, joten kirjoitellut en (vielä) pahemmin ole Tietää kuitenkin, että täällä roikun ja lueskelen ketjuja milloin mistäkin asiasta. Ilman hääjuttuja ei kultakaan jää - luen sujuvasti illat pitkät hänelle juttuja täältä ja hihkun katsomaan kuvia milloin kengistä, milloin koristeista.Eipähän tuo valittanutkaan ole ;DNimimerkkiä en usko hänen tietävän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts