Desiree Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 Mies tietää että luin pitkän aikaa forumia ennen tänne rekisteröitymistä. Itse asiassa hän minua kehoitti rekisteröitymään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Littis Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 KYLLÄ tietää!! Eikä hänellä (ainakaan toistaiseksi) ole mennyt vielä kertaakaan hermot tähän mun hääintoiluun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dindie Kirjoitettu February 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2010 Tietää juu, muttei ole itse liittynyt eikä varmasti liity. Jotain välillä yhdessäkin lueskellaan ja katsellaan ja on varmaan vaan tyytyväinen, että hössötän täällä enemmän näistä hääjutuista kuin hänelle Hän puhuu aina häikkäreistä, kun minä puhun naikkareista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenda Kirjoitettu February 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2010 Juu tietää ja naureskelee vaan. Oli pyörtyä kun kuuli että olen tänne alkanut kirjoittelemaan ja lukemaan näitä juttuja (minä kun olen kauan vannonut, ettei minua saa kirveellä uhatenkaan minnekään keskustelupalstoille/yms. foorumeille). On se itse kysellytkin, että "onko siellä yhtään sulhasia sitten?" Tarvitsisi kuulemma vertaistukea muilta miehiltä, joiden kumppanit suunnittelee häitä kovaa vauhtia jo yli vuotta ennen varsinaista h-hetkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tättähäärä Kirjoitettu February 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2010 Kyllähän tuo tietää. Välillä ihmettelee miten saan kulumaan niin paljon aikaa häiden suunnitteluun, mutta toisaalta on vaan tyytyväinen että on joku paikka missä saa hömpöttää, vähentää ehkä kotona ääneen häähömpöttämistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
häämieli Kirjoitettu February 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2010 Kyllä tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auringonkukka_ Kirjoitettu March 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2010 Tietää kyllä ja lukee itsekin joskus, jos olen unohtanut läppärin auki näille sivuille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inde Kirjoitettu March 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2010 Tietäähän se. Toivoisi välillä, että mun ja läppärin napanuora jo katkeais, kuulemma roikun liiaksi erinäisillä palstoilla tai blogeissa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEM Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 Kyllä tietää Vähän aikaa vasta foorumilla olen ollut, mutta kyllä olemme kerinneet jo yhdessä (mies seläntakaa) lukea ü. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 tietää ja moittiikin aika rankalla kädellä sitä.."eikö siun elämässä ole nykyään mitään muuta""parempi tuokin kuin se facebook""no mitäs se tällä kertaa siellä tavuttelee""onko taas vaikee aihe jollain ku tolleen itkettää""mitäs tyhmää ne naikkarit on nyt keksiny kun noin naurattaa"etc etc etc etc... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clouet Kirjoitettu November 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2010 (muokattu) * Muokattu: February 22, 2015, käyttäjä: Eikkoti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
InLove<3 Kirjoitettu November 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2010 Kyllähän tuo tietää Miksi ei tietäisi? Välillä mies on itsekin sanonut, kun mietitään häiden jotakin ongelmaa, sanonut "No ehkä siel hääsivuil on jotai tosta.." yms. Ei se ainakaa pahalla kato. Parempi vain että se saa olla välillä "rauhassa" enkä oo koko ajan sille höpöttelemässä hääjuttuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeräksenMorsian Kirjoitettu December 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2010 (muokattu) . Muokattu: January 27, 2011, käyttäjä: TeräksenMorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piparminttu Kirjoitettu December 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2010 Kyllä tietää! Mieheni on myös tajunnut, että täällä on oikeasti erittäin hyödyllistä tietoa häitä koskien Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu December 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2010 Tietää kyllä. Hirveästi ei ole joutunut juttuja kuuntelemaan (vielä), kun on armeijassa.Oottaa vaan kun pääsee pois sieltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuski Kirjoitettu December 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2010 (muokattu) Ei tiedä vielä, kun vasta kirjauduin... Mutta jahka ehdin kertoa, niin on varmasti lähinnä huvittunut siitä miten innoissani oon... Mies itse suhtautuu tuleviin häihin paljon rauhallisemmin. Muokattu: December 3, 2010, käyttäjä: kinuski Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hou Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 Tietää ja taitaa vaan olla helpottunut, kun hössötän täällä.. jos nyt edes hössötän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikaste Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 Tietää, yleensä jopa kerron kaiken mitä tänne kirjottelen. Eipä ole syytä salailla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Littis Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 Tietää ja nauraa. Ja kyselee välillä muiden naikkareiden suunnitelmista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satu81 Kirjoitettu December 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2010 Tietää, ja antaa mun hössöttää täällä rauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Tyyne Kirjoitettu December 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2010 Jep, istuu tuossa vieressä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu January 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2011 Kyllä tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butterfly_82 Kirjoitettu January 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2011 Tietää kyllä, mutta naureskelee asialle! ...vaikka luulen että taitaa salaa olla sitä mieltä et kiva kun joku vaivautuu ottaa asioista selvää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granini Kirjoitettu January 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2011 Taitaa tietää, kun joskus kopioin täältä juttuja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PTSP Kirjoitettu January 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2011 (muokattu) Tietää...Yhdessä kirjoitellaan ja pidetään päikkyä. Tämä on siis molempien yhteinen "harrastus"... Muokattu: January 30, 2011, käyttäjä: PTSP Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts