Birkingirl Kirjoitettu August 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2008 (muokattu) Ei tiedä, mutta aion kertoa tänä viikonloppuna ja mielenkiintoista nähdä mikä hänen reaktionsa on. Muokattu: January 6, 2010, käyttäjä: Serva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennalo Kirjoitettu September 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2008 mies kyllä tietää että kirjoittelen täällä..välillä se vaan naureskelee, et on kyllä melekosta touhua.. mut minkäs teet ku oottaa niin innolla ensi kesää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikki84 Kirjoitettu September 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2008 Tietää kyllä, että surffailen hääsivustoilla, mutta ei tiedä mun kirjautuneen mihinkään foorumille.Pitää aina kaikkee mun juttuja niin hölmöinä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birkingirl Kirjoitettu September 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2008 (muokattu) Ei tiedä, mutta aion kertoa tänä viikonloppuna ja mielenkiintoista nähdä mikä hänen reaktionsa on....[/qu Tietää ja väänti siitä jotakin huumoria... Muokattu: January 6, 2010, käyttäjä: Serva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanna63 Kirjoitettu September 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2008 Onnea Servalle Meidän mies tietää täällä kirjoittelusta, ei oo rekistöröitynny, mut varmaan on jotain käynny kukemassa...... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 Tietää kirjoittelustani täällä ja välillä on mukana katselemassa. Saas nähdä kun suunnitelmat saadaan etenemään, liittyykö mieskin tänne omalla nimimerkillä vai tyytyykö kurkkimaan olkani takaa.Ei ole kuulemma liittymässä. Kiltisti tulee kyllä katsomaan jos on jotain näytettävää. Meilläkin naljaillaan hyväntahtoisesti minun surffailustani "ai että neiti meinaa vähän naikkaroida, sitten naikkaroida ja vähän lisää naikkaroida", jos mietin vapaapäivän viettotapaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ne-Na Kirjoitettu September 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2008 Kyllä meillä tiedetään että luen näitä, joten luulisin että tajuaa sen että myös osallistun näihin keskusteluihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella chica Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Ei vielä, koska rekisteröidyin tänään mutta tulee kyllä tietämään Eipä meillä salaisuuksia ole .. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Tietää kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amerienne Kirjoitettu September 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2008 Tietää.Varmasti käy kurkkimassa mitä täällä olen kirjoitellut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu September 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2008 Vasta hetki sitten rekisteröidyn,joten eipä varmaan tiedä. Mutta tuskin yllättyisi,että tämmöiseenkin paikkaan olen innostunut kirjoittelemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidi&ossi Kirjoitettu September 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2008 tietää ja kurkkii välillä mutta ei rupee lukemaan kun tietää että kaikki ei vielä hänelle kuulu:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu September 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2008 En usko että tietää.. Tosin kyllähän se helposti selviäisi kun on koneen muistissa nää sivut.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisky Kirjoitettu September 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2008 Kyllä tietää että näitä luen, mutta en osaa sanoa tietääkö että olen rekisteröitynyt ja että kirjottelen myös... Varmaan kyllä arvaa. Mutta sen yleismielipide mun häälehtiin ym. hössötykseen on ollut: "Sehän on hyvä että sulla on selvät sävelet ja tiedät mitä haluat!" Hmm... ja taisi se muuten itsekin täällä käväistä silloin kosinnan aikoihin, jos en ihan väärin muista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClaraBelle Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Tietää! Ja on tilanteesta jokseenkin myös tyytyväinen että on jokin paikka missä voin purkaa kaikkea häihin liittyvää stressiä ja innostusta niin hän itse pääsee hiukan helpommalla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&A-09 Kirjoitettu October 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2008 Tietää ja oon näyttänyt juttujakin näiltä sivuilta samoin kuin kuvia, joissa vois olla ideaa meidänkin häihimme. Ei käy kylläkään itse täällä lueskelemassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
il-lusia Kirjoitettu October 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2008 Tietää, ja on onnellinen siitä, että välttyy kuuntelemasta kaikkia hääjuttuja, kun voin jutella niistä täällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juhannustyttö Kirjoitettu October 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2008 Kyllä tietää! Ja naureskelee vieressä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mörrimöykky Kirjoitettu October 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2008 tietää..hän itseasiassa sano ku etsittiin juhlapaikkaa että mee jonnekin keskustelufoorumeille katsoon vinkkejä...ei sillon vielä tienny että täällä sitten marhataan harvase ilta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Kirjoitettu October 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2008 Olen kertonut, mutta tuskin kuuntelee tai ainakaan ymmärtää kuulemaansa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valyria Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Täälläkin sulho tietää ja naureskelee asialle. On kyllä ihan kiltisti silti tullut katsomaan, jos mulla on ollut joku kuva tms. näytettävänä täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Joo oon kertonut ja välillä sulho sanonut jo, että älä nyt liikaa ala hössöttää. (Taidan kyllä tehdä jo sitä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katinkulta Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Hehe heh. Kyllä mieheni tietää että täällä kirjoittelen :-)Usein kuulenkin hänen suustaan "Ai taasko sä oot siellä naikkareissa?"Mutta ei vaan maha mitään, tää on niin paras foorumi!! Täältä löytyy vastaukset kaikkiin kiperiin pulmiin. Ja päiväkirja-ominaisuus on saanut mut lopullisesti ihan koukkuun tähän sivustoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keke Rosberg Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Juuh, tietäähän tuo Taitaa olla vaan helpottunut, kun en angstaile hänelle kaikista "naisten hömppäjutuista", vaan saan kaipaamaani vertaistukea täältä ja annan hänen olla rauhassa hömpöttelyineni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Possuliina Kirjoitettu October 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2008 Eh tuota onhan tuo mies varmaan(kin) tästä sivustosta kuullut ohimennen jossain lauseessa, mutta ei taida sen enempää tietää tykkään itekseni järkätä asiat lähes valmiiksi ja sitten voidaan yhdessä miettiä lisää. Minkäs sitä luonteelleen voi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts