Satu-Sanna Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 Eipähän tuo taida tietää. Itsekkin lähinnä seikkailen täällä ollakseni jotenkin selvillä asiasta, sitten kun saan aloittaa suunnittelemaan omia häitäni. Kosintaa siis odotellessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mango08 Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 (muokattu) Kyllä tietää ja naureskellaan välillä yhdessä kun kerron mitä hassuja juttuja täältä löydän Olen tosin löytänyt täältä tosi paljon hyödyllistäkin tietoa eli kaikki ei suinkaan ole hassua Muokattu: February 17, 2008, käyttäjä: Mango08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuskyLeDoux Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 Tuossa se just hihkas että tuu nyt pois sieltä haavemaailmastas xD Kihloista vasta haaveilen, mutta täällä palstalla tullut pyörittyä jo useampia vuosia.Kerran jo melkein pääsin naimisiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chutney Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Tietää. Pakko kysyä aina välillä että onko okei että lainaan sitä täällä Miestä harmittaa, kun ei pysty lukemaan suomenkielistä päiväkirjaani... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
UusioMorsian Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Minä taisin jossain vaiheessa tätä ketjua uhota että tämä on minun salaisuuteni, mutta eipä se kauaa sellaisenä pysynyt... Nykyään sulkki kieltää minua säännöllisesti pyörimästä täällä koska saan aina paniikkeja kun käyn katsomassa miten pitkällä järjestelyissä hääpäiväkaimat ovat Yleensä kuitenkin ihan hyödyllistä tietoa ja hääkuumeen lievitystä täältä saan. Niin, luulin etten moiseen tautiin toista kertaa enää sairastuisi, mutta voi olla että olin väärässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laureliini Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Tietää, ja naureskelee hyväntahtoisen huvittuneesti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Pipana- Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Ihme kymysys Totta kai tietää, ei se mikään salaisuus ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salivadera Kirjoitettu February 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2008 Meidänkin isäntä tietää, ja naureskelee melko hyväntahtoisesti. Välillä tulee ihan itsekin viereen lueskelemaan. Sulho sanoikin yksi päivä, että hyvä, kun mie (siis morsian) voin purkaa aina välillä hääkuumeiluani naikkareihin, niin hän saa vähän aikaa olla rauhassa Ollaan kyllä puhuttu, että tosi hyödyllisiä vinkkejä yms. täältä saa. Mitäpä nykyihminen tekisikään ilman internettiä... Ja toisten kokemuksista voi aina (yrittää) viisastua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4UKKU Kirjoitettu February 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2008 Tietää ja ei meinannut mitään. Hääpukua en aijo paljastaa ennen hääpäivää hälle . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pfg Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Tietää että käyn sivuilla. Nimimerkkiä ei tiedä, eikä oo kyllä kysynytkään. Eikä välttämättä osaisi arvata, ja hyvä niin jos tänne esim. pukukuvia laittaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 tietää lukee aina kaikkee mittee kirjottelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 Tietää. Ja tietää nimimerkkinikin. Itse asiassa hänelle nimimerkkini käyttö on luontevampaa kuin etunimeni käyttö Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini-Me Kirjoitettu March 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2008 Tietaa ja sanoo et oon ihan homppa. Tiedan kuitenkin etta on myos hanesta kivaa etta otan suunnittelun 'tosissaan' ja etta se meidan paiva on mulle tarkee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu March 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2008 (muokattu) . Muokattu: April 1, 2015, käyttäjä: Maddie- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madame K Kirjoitettu March 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2008 Kyllä tietää ja onkin aina kommentoimassa että taasko pörrään näillä sivuilla?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puikula Kirjoitettu March 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2008 Tietää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakarenina Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 Tietää minun lueskelevan ja kirjoittelevan joskus mutta todellista sivuilla roikkumisaikaa ei tiedä enkä kehtaisi kertoa. Pääasia kuitenkin että työnantajani ei tiedä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eloliina Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 Sanotaan vaikka näin päin, että miksi ei tietäisi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 Ei, mutta ei se salaisuuskaan ole. Ei yleensä vahdita toistemme nettisurffailuja, kumpikin liikkuu niillä sivuilla, mistä on kiinnostunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kävykset Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Tietää ja on tyytyväinen, että saan ideoita ja vastauksia aiheisiin, jotka aiheuttavat päänvaivaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Kyl tietää. Oon koko ajan kirjautuneena niin onhan toi käyny lueskelemassaki Samoin kun mun päiväkirjaa tuolla eräällä palstalla ja blogit jne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaum Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Tietää! Varmaan puolet mun ideoistahan on täältä.. Ja eipä muuten olisi edes tajuttu mitä kaikkea häähössötykseen kuuluu.Tietää nickin, ja että kirjoitan tänne KOKO AJAN, mutta ei välitä lukea... Sama juttu muunkin nettinörtteilyn kans. Kysyy kyllä välillä, että kirjotatko sä tänki nyt heti sinne. Kerran sanoi, etten saa kommentoida rumasti hänen perhettään. Ihan kuin mä nyt muutenkaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enska Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Tietää ja vitsailee asiasta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Olen saattanut mainita sivustosta, mutta tuskin tietää. Lueskelen mielenkiinnolla erilaisia teema-alueita, jos avopuoliso suostuisi joskus naimisiin asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pok Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Tietäähän että lueskelen täällä, mutta koska vasta aloitin myös kirjoittamaan tänne, ei hän tiedä vielä sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts