Guest Alla kanelipuun Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Niin siinähän se otsikossa jo tuli:) Uuden pohdintoja...Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelevan täällä, kirjoitatteko kumpikin, tiedättekö toistenne nimimerkit?Kysyn siksi, koska häihin liittyy niin usein sellaistakin mikä säilytetään salaisuutensa H-hetkeen asti:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hann@ Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Kyllä tietää... hiippailee aina selkäni taakse ja nauraa, kun olen haaveilemassa hääjutuista, kihlausta tässä vasta ootellaan. Sanoo, että mukavahan se on iloisista asioista haaveilla etukäteen ja eipähän sitten tarvi hikihatussa vuotta suunnitella häitä, kun sulla on kaikki suunnitelmat jo hanskassa ;DJa kyllä mieskin lukee silloin tällöin näitä juttuja...mm. ketjua siitä, kuinka teitä on kosittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelika Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää ja naureskelee minulle siitä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursu Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Joo, taitaa tietää...ainakin sen että olen kirjautunut tänne käyn lueskelemassa näitä juttuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kumkvatti Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää ja kirjoittelee tänne joskus itsekin. Tiedämme kumpikin toistemme nimimerkit. Eipä meillä häiden suhteen juurikaan ollut mitään salaisuuksia, yhdessä niitä suunniteltiin. Tietysti joku huomenlahja oli yllätys, mutta ei sitä nyt sentään ihan jokaista asiaa tarvitse naikkareissakaan kertoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupau Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää joo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Kyllä tietää. Hän käy välillä olkani yli lueskelemassa jotakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunst Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää että säännöllisesti luen näitä...mutta ei tiedä nimimerkkiäni eikä tarvitsekaan tietää..olen tainnut Teille arvon kanssa morsiamet paljastaa pukuni, toisin kun sulholle.. Mielestäni hän ei näitä juttuja käy lukemassakaan tosin mutta varmahan en voi olla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mii007 Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Todellakin tietää ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haisuliini Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää, tietää ja täältä saa hyviä ideoita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 tietää, ja on tyytyväinen että mulla on tää tiet purkaa kaikkia häihin liittyviä juttuja ei lue, ellen mä osoita jotain tärkeää, eikä ole myöskään rekisteröityny tänne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safir23 Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Jep, tulee jopa katsomaan jos pyydän tulla esim. jotain kuvaa vilkaisemaan. En kyllä viitsi sanoa että kuinka kauan täällä välillä tulee pyörittyä... Kun olis "tärkeämpääkin" tekemistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Saattaa jotain sen suuntaista (hääjuttuja) arvailla Ainakin on huolestunut tietokoneen lisääntyneestä käytöstä kotona Koneelle on välillä jonoa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punakaneli Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää hyvinkin! ;D Nimimerkkiä en ole paljastanut, mutta voipi olla, että kulta senkin tietää.. Kivahan täällä on hössöttää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilith Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää toki ja naureskelee "akkojen hömpötyksille" ;D Yllättävää ja tosi ihanaa huomata että tuo sulhonikin on (salaa kylläkin) innostunut häistämme ja melko aktiivisesti mukana suunnittelussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agamemnon Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietäähän se Tuolla se taitaa naputella kannettavallaan viestejä tänne samanaikaisesti ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sulho Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää kyllä. Ja morsmaikku ei ole itse reggautuneena tänne, joten minä hoidan tämän puolen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audrey Hepburn Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää todellakin ja lueskelee näitä juttuja joskus itsekin kun oon kirjautuneena naikkareihin... Vaikk yhdessä suunnitellaan häitä, taitaa sulho olla tyytyväinen että morsmaikulla on joku paikka jossa hössöttää rauhassa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää se, käy itsekin joskus selkäni takana kurkkimassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest keijuneiti Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tottakai tietää. Vaikeaa sitä olisi olla huomaamatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pörris Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Tietää tosiaan ja arvaa varmaan nimimerkinkin, jos tänne kurkistaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oranssi Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 tietää.. ja naureskelee vain mun hössötykselle :-[ kerran erehty viereen kattoonki et mimmonen tää on... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mardinia Kirjoitettu January 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2007 Juuh,kyllä tietää. ;D Käy usein kurkkimasssa olkani yli kun täällä olen. On ollut tyytyväinen kun ollaan löydetty täältä jotain ideoita häihin. Ja odottelee välillä kärsimättömänä että eikö muka siihen ja siihen ketjuun ole tullut vastauksia... ;D On hän vaan niiiiin ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 Tietää, tietää.Ja naureskelee mun naikkari-addiktoitumiselle... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu January 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2007 tietää ja hömpäksi sannoo.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts