Shazzer Kirjoitettu April 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2008 Mieheni työkavereita on tulossa, mutta itse en ole omia kutsunut. Olen ollut vasta 6kk nykyisessä paikassa töissä ja en koe niitä vielä niin hyviksi kavereiksi että voisin pyytää heidän häihin. Häät ovat kuitenkin pääasiassa perhejuhla. Mies on ollut nyt vuosia jo samassa paikassa ja on muutenkin työkavereiden kanssa tekemisissä työajan ulkopuolellakin. He tuntuvat jo enemmän kavereilta kuin "työkavereilta". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
leijona_ Kirjoitettu April 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2008 Kaason lisäksi ainakin yhden. Haluaisin kutsua oman tiimin, mutta se vielä harkinnassa. Riippuu siitä kuinka paljon tulee jo peruutuksia muilta kutsutuilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flame Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Mulla on yksi tosi rakas työkaveri ja hänet kyllä haluan kutsua. Mies luultavasti kutsuu myös yhden (entisen) työkaverin. Monta ihan mukavaa kolleegaa löytyy kyllä, mutta en koe millään tavalla tarpeelliseksi kutsua heitä, eikä kukaan heistä varmasti edes odota kutsua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Itselläni ei ole vakituista työpaikkaa, vaikka teen sijaisuuksia enimmäkseen yhdessä tietyssä koulussa. Olin hiukan kahden vaiheilla kutsunko sieltä pari ihmistä vai en, mutta tulin sitten kielteiseen päätökseen, koska juhlamme ovat niin pienet.Jahkailija päätti sittenkin kutsua kolme läheisintä työkaveria. Kaksi heistä vaikutti iloisesti yllättyneiltä ja yksi tuntui jo odottaneenkin kutsua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suklaanalle Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Meillä tulee työkaverita häihin. Itselläni vain muutama työkaveri kun on pieni työpaikkakin. Ja ne kun on saannu kuunnella mun selityksiä hää järjestelyistä. Miehelläni on muutama työkaveri jotka tulevat myös häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu May 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2008 No mulla ei ole vakituista työpaikkaa ja tällähetkellä olen kaiken lisäksi äitiyslomalla, niin en kutsu omia työkavereita. Miehen työporukka taas on niin tiivis (5äijää) että heidät kutsutaan. Mies on työkavereitten kanssa muutenkin paljon tekemisissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessica.S Kirjoitettu May 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2008 Meille ei tuu työkavereita.. paitsi yks mun ystävä joka tulee häihin, on myös työkaveri.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amber Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 Ei kutsuta, koska ollaan opiskelijoita ja työsuhteet on lyhytaikaisia. Eikä olla kummatkaan saatu töistä niin läheisiä ihmisiä, että heitä haluttaisiin kutsua. Niin ja mun tän hetkisessä työpaikassa on n. 50 työntekijää, joista suurimman osan kanssa olen ihan hyvää kaveria. Määrä on kuitenkin niin huikea, että emme kutsu. Niin ja kutsumme muutenkin vain YSTÄVÄT, emme kavereita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salliska Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 Minä kutsun pari työkaveria, joiden kanssa olen tekemisissä myös vapaa-ajallakin. Ongelmana on vain nyt se, että pitäisikö nämä kutsua nyt miehen kanssa vai itsekseen. Ensin olin sitä mieltä, että en tietenkään kutsu heidän miehiään, koska emme ole heidän kanssa juuri missään tekemisissä, mutta nyt asia on alkanut arveluttamaan. Mitä mieltä olette asiasta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 salliska: Painin saman ongelman kanssa. Kutsun kolme työkaveriani. Päädyin kuitenkin kutsumaan heidät puolisoineen. Jos olisin kutsunut useamman työkaverin (esim. viisi tai enemmän) olisin kutsunut ilman puolisoa, koska varmasti olisi tullut sen verran työkavereita, ettei yhdenkään olisi tarvinnut olla yksin (kun ei muita häävieraita tunne). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
simla Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 Itse kutsun pari entistä työkaveria ja mieheni esimiehensä ja yhden työkaverin. =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heid Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Viihdyn hyvin työpaikassani, mutta en ole löytänyt sieltä ketään todella hyvää ystävää. Päätin siis etten kutsu työpaikalta ketään. Voisi tulla jälkeenpäin puheita miksi olen kutsunut jonkin henkilön, mutten jotain toista. Hääni järjestetään myös satojen kilometrien päässä työpaikkakunnaltani, joten ehkä sitäkin voi jotenkin pitää syynä etten heitä kutsu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisela Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Olen ollut nyt vasta pari kuukautta töissä nykyisessä paikassa, eli en tiedä onko vuoden kuluttua tilanne toinen. Tällä hetkellä varmaan tekisin työkavereista sellaista "kakkoslistaa", jos monet kutsutut eivät olisikaan tulossa. Eivät varmasti loukkaantuisi asemastaan, vaan olisivat iloisia. Mutta katsotaan. Edellisistä työpaikoista olisin varmasti kutsunut jonkun. Vaikeinta onkin jättää osa kutsumatta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
frauani Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 En kutsuisi automaattisesti kaikkia työkavereita , vaan sillä perusteella mikäli joku on läheinen ja pidän häntä muutenkin ystävänä.Näin myös toimin pari kk sitten ja kutsuin 2 työkaveria. Meillä työpaikalla töissä noin 14 henkeäFrau Ani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim78 Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Mulle työ on työtä ja työkaverit osa työelämää. Privaattijuhlathan ne häät on, enkä siis ole edes harkinnut työkavereiden kutsumista. Yhden entisen työkaverin kanssa ollaan muutenkin tekemisissä, ja hänet saattaisin kutsua, mutta häntä en enää tituuleeraakaan TYÖkaveriksi. Jos taas kääntää niin päin, niin olisin todella vaivautunut jos joku minun työkaveri kutsuisi minut omiin häihinsä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokki82 Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Omiin häihin tulee muutama työkaveri mutta he tulevat sinne töihin Niin läheisiä he eivät minulle ole että muuten kutsuisin. Mies ajatteli kutsua koko työporukkansa, mutta heitä onkin huimat 4 kappaletta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maritta Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Meillä molemmat kutsuu muutaman työkaverin häihin. Mutta kaikkia ei voida kutsua, eikä kyllä halutakkaan. Vain ne parhaimmat ja mukavimmat sankarit työn lomasta halutaan meitä juhlistamaan. Kutsuttiin jopa vanhoista työpaikosta pari mukavaa tyyppiä perheineen. Siitä pidettiin kyllä kiinni että mitään työpaikan tyky-päiviä häistämme ei tule, joten kaikkein riehakkaimmat saivat jäädä kutsumatta . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avere Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Kummallakaan ei ole sellaisia työkavereita, joille olisi luontevaa lähettää kutsua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Itselläni on harkinnan alla, että kutsuisinko kaksi entistä työkaveriani häihimme. Olimme töissä läheiset sekä vietimme myös vapaa-ajalla aikaa yhdessä, joten saattaa olla, että heidät kutsun myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*vt Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Minä kutsun rakkaat työkaverini juhliimme, meillä on tiivis ja pieni työyhteisö ja työkavereistani on tullut mulle läheisiä. Mieheni tykkää heistä myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nipsu85 Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 Perhepäivähoitajan työ sattuu olemaan sen verran itsenäistä, että varsinaisia työkamuleita ei ole. Joten en aio kutsua ketään! Mies saattaa kutsua ehkä jonkun työkaverin, koska ovat paljon tekemisissä myös vapaa-ajallaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PirKas Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Ainakin morsiamen eli minun pari läheisintä työkaveria tulee saamaan kutsun. Sulhasen työkaverit ovat vielä suht tuoreita työpaikan vaihdoksen vuoksi, joten he todennäköisesti jäävät listan ulkopuolelle. Olen parin työkaverini kanssa muutaman vuoden aikana hitsautunut hyvin yhteen ja vaikka vapaa-ajalla ei juuri tekemisissä ollakaan (millä vapaa-ajalla.. ), miellän heidät ystävikseni. Myös mieheni tuntee nämä työkaverini oltuaan aiemmin samassa yrityksessä töissä, joten häntä se ei myöskään haittaa. Pelkän työtoveruuden vuoksi en itse kuitenkaan ketään kutsuisi häihini, vaatii syvempää sidettä, kuin vain yhteisen taukotilan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Minun työpaikastani 1+avec (vaikka työpaikka nyt vaihtuukin vuoden lopussa, olemme tunteneet vuosia kesätyökausien ansiosta), miehen työpaikalta 1+avec. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aycea Kirjoitettu July 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Kutsun kolme läheisintä työkaveria perheineen. Ollaan kuitenkin hitsauduttu niin läheisiksi, että olisi suorastaan töykeää olla kutsumatta. Miehen työkavereista ei ole vielä tietoa, koska työelämään on palaamassa vasta loppuvuodesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
1.11.2008 Kirjoitettu August 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2008 Näillä näkymiin kutsutaan ihan muutama läheisin työkamu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts