maakaliina Kirjoitettu October 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2015 (muokattu) Miehelle oli heti selvää, että haluaa kutsua kaksi työkaveriaan vaimoineen. He ovat työskennelleet vuosikausia yhdessä. Itsekin olen tavannut heidät kaikki, ja toisen pariskunnan kanssa olemme istuneet monta kertaa iltaakin yhdessä. Toista pariskuntaa en niin hyvin tunne, mutta tavannut olen molemmat. Eikä minulla tietenkään ole mitään heidän kutsumistaan vastaan, kun mies heidät paikalle haluaa! Itse aion kutsua työparini nykyisestä ja entisestä työpaikastani. Molempien työkavereiden miehet olen myös tavannut, ja heidätkin kutsutaan. Vaikka en näitä miehiä niin hyvin tunnekaan, niin minusta on kohteliasta kutsua heidätkin. Varsinkin kun entiselle työparilleni tulee häihin matkaa lähes 500 kilometriä, mikäli pääsevät tulemaan. Uskon, ettei kumpikaan työpareistani odota kutsua saavansa vaan yllättyy iloisesti. Minä haluan kutsulla osoittaa, että nämä ihmiset ovat minulle tärkeitä ja että haluan yhteyden säilyvän, vaikka työpaikka vaihtuisikin. Muokattu: October 5, 2015, käyttäjä: maakaliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu December 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2015 Sulhasen työkavereita kutsutaan kaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu December 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2015 Jos kyseessä olisi suuremmat juhlat, niin kyllä, kutsuisin myös työkaverini. Mutta meidän häät on vain perheelle, joten työkaverit jää pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaPaloranta Kirjoitettu December 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2015 Entisiä työkavereita kutsutaan muutama. Ja opiskelukavereita pari. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1nkeli Kirjoitettu January 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2016 Jos pistäisimme isot häät, kutsuisin ehdottomasti työkavereita, joista suurin osa ovat läheisiä ystäviäni. Kuitenkin haluamme mennä naimisiin ainoastaan perhepiirin kesken, joten työkavereita ei häissä näy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caramello83 Kirjoitettu March 13, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2016 Vain lähimmät sukulaiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimomatskua Kirjoitettu March 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2016 Meillä vieraslistalla mun työpaikalta 2 ihmistä, joista toinen on myös mun kaasoni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2016 Meilläkin häät painottuvat enemmänkin sukulaislinjalle. Joukossa on myös ystäviä, joiden kanssa on historiaa ainakin vuosikymmenen ajalta. Kaverit (olivat ne sitten työkavereita, harrastuskavereita tai missä piireissä vain syntyneitä) voisivat mahtua vähän isommalle vieraslistalle, mutta haluamme ennemmin panostaa ystävien ja sukulaisten viihtyvyyteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanpuliini77 Kirjoitettu September 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2016 Mies kutsui työkavereita häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadine Kirjoitettu October 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2016 Emme. Haluamme pienet häät ihan vain lähipiirin kesken, enkä todellakaan ole kovin läheinen yhdenkään työkaverin kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
--paula Kirjoitettu October 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2016 Miehen työkavereita kyllä, sillä he ovat hänelle myös ihan ystäviä. Omistani en ole vielä päättänyt, mutta tuskin kutsun.Yritetään pitää vierasmäärä kurissa . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu October 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2016 Me kutsutaan myös mun työkavereita, koska ollaan tosi pieni työtiimi ja paljon tekemisissä. Parista kollegasta on tullut hyviä kavereita. Ja sulhanen tuntee suurimman osan mun työkavereista jo pitkältä ajalta, joten kutsuminen on luonnollista. Itse asiassa mun pomo on luultavasti miehen bestman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu December 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2016 Ei kutsuta. Meillä on niin paljon kavereita, että johonkin piti vetää raja. Nyt kaikki jotka on vieraslistalla on tuttuja molemmille, onpahan kivempi viettää päivää kun tuntee kaikki omissa juhlissaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2016 Miehen työkavereita kutsuttiin neljä joista kolme pääsi paikalle. Yksi työkavereista ajoi hääautoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennajanikaa Kirjoitettu December 12, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2016 En usko, että kutsumme työkavereita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teukk4 Kirjoitettu January 8, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2017 En usko, että mies kutsuu työkavereita, mutta itse varmaan muutaman läheisen opiskelukaverin kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts