hanna11 Kirjoitettu November 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2012 Ei olla kutsumassa juhlaan työkavereita, koska kummallakaan ei ole niin läheisiä ihmisiä työn puolesta. Paitsi, että joku työkavereistani tulee olemaan mukana vihkipapin ja kanttorin muodossa, kun satun olemaan seurakunnalla töissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minga Kirjoitettu November 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2012 Häihimme kutsutaan mieheni työkaveri, joka on kyllä kaveri jo opiskeluajoilta. En sitten tiedä onko enemmänkin kaveri vai työkaveri Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulpunen Kirjoitettu December 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2012 Kutsun, yhden siksi, että tunnemme ajalta ennen kuin menin samaan työpaikkaan hänen kanssaan, toisen siksi, että olemme tulleet läheisiksi ystäviksi työn kautta, mutta tiesimme toisemme jo entuudestaan. Miehen kaikki työkaverit töissä (vuorotyö) tuolloin, koska häät salaisuus niin ikävä kyllä heille ei voida antaa mahdollisuutta järjestää itselleen vapaata, vaikka muutaman muuten kyllä kutsuisimme.Ilman, että tuntisin kunnolla työn ulkopuolella työkavereitani, en kutsuisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N&P Kirjoitettu December 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2012 Me kutsumme nelja tyokaveriani, tosin olemme tekemisissa paljon myos vapaa aikana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaunismieli Kirjoitettu December 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2012 Työkavereita kutsutaan varmaan useita. Ovat tulleet pienessä firmassa aika läheisiksi ja molemmat ollaan tälle firmalle tehty töitä. Myös miehen toiselta työpaikalta kutsutaan pari kaveria. Ei niitä oikein työkavereiksi miellä, ihan ovat tärkeitä ihmisiä myös muuten elämässämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karrie Kirjoitettu June 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2013 Mun tekisi mieli kutsua pari työkaveria, mutta koska vieraslista on budjetin takia pidettävä pienenä, en varmaan voi heitä kutsua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asnas* Kirjoitettu June 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2013 Minä kutsuin yhden työkaverin,jonka kanssa ollaan paljon muutenkin tekemisissä sekä työnantajani vaimoineen,nämä kaikki kolme olen tuntenut 10v joten halusin myös heidät häihin.Mies kutsui kolme työkaveria ja työantajansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griselda Kirjoitettu June 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2013 Mä olen miettinyt tätä, mutta en osaa vielä päättää. Siellä on yksi sellainen, jonka voisin kutsua, mutta häät pidetään ihan eri puolella Suomea kuin missä hän asuu (ja itsekin asun), joten luulen, että hän ei lähtisi matkustamaan mun häiden vuoksi. Tässä on sekin, että jos kutsuisin hänet, täytyisi kutsun olla avec juurikin pitkän matkan takia ja olemme yrittäneet mieheni kanssa hieman karsia vierasmäärää... Noh, täytyy vielä miettiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vio Kirjoitettu June 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2013 Minun työkavereitani ei häihin tule, mutta miehen pomo saatetaan kutsua Miehen esimiehen ja tämän perheen kanssa kun olemme vapaa-ajallakin tekemisissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salli79 Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Minä kutsun viisi työtoveria. Yksi heistä on jopa kaasoni ;D Miehen työtovereita tulee kolme ja heistä yksi on bestman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joala Kirjoitettu August 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2013 Mulla on tosi tiivis ja hyvä työporukka joten kutsun kaikki avecien kanssa. Ollaan suht pieni firma ja touhutaan porukalla muutenkin vapaa-ajalla ja toinen kaasoistakin on (myös) työkaveri. Osan puolisotkin on tullut jo sen verran tutuiksi että haluan heidät mukaan joten kaikki saa avec-kutsut. Mies kutsuu n. 4 lähimpää työkaveriaan eli työkavereista puolisoineen napsahtaa n. 30 vierasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
limeribbon Kirjoitettu August 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2013 Mä olen ajatellut tätä asiaa jo, vaikka hääpäivää ei vielä oo ees sovittu eikä muutenkaan oo virallisesti päätetty mistään. Mä en tule kutsumaan tulevaisuudessa työporukkaa, vaikka firmamme on todella pieni. Musta vaan tuntuu etten halua niitä vapaa-ajalleni, ja haluan siihen tilaisuuteen vaan meidän lähimmät ihmiset, en sellasia joiden kanssa pitää esittää jotain muuta mitä on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiria Kirjoitettu August 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2013 Me ajateltiin kutsua sulhon kanssa häihin yksi pomo ja pari-kolme työkaveria puolisoineen. Tämä siitä syystä, että mekin sulhon kanssa tavattiin tällä työpaikalla joten minusta on ihan luonnollista että hekin kutsun saavat. Itse en ole enää töissä kyseisessä paikassa, mutta sulho on ja hänen kauttaan kuulen entisien työkaveiden kuulumisia jatkuvasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimiCassandra Kirjoitettu September 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2013 Ei kutsuta, koska haluaisin kutsua kaikki tasapuolisuuden takia tai en ketään. Ja kaikkia en voi kutsua, koska muuten puljuun ei jää ketään Meillä on myös niin pieni juhlatila, että oli pakko jättää serkutkin pois. Ja tämän tiedon vastaanottoa odotellaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tipistys Kirjoitettu September 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2013 Olen töissä alalla jossa duunit pitää osata jättää työpaikan oven taakse kun sen vuoronsa jälkeen laittaa kiinni. En siis halua omalle vapaa-ajalleni ketään "muistuttamaan töistä". Ihania ihmisiä ja kai sitä henkisesti rankkaa työtä tehdessään hitsautuu kiinni työkaveriin ja tulee tavallaan läheiseksikin mutta kyse on kuitenkin vain työkavereista. Sitä paitsi en halua kenenkään töistä näkevän mitä tapahtuu jos juon lasillisen liikaa skumppaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pihko Kirjoitettu September 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2013 Isäntä haluaa kutsua pomonsa ja yhden työkaverinsa, miehineen. Mun mies siis käytännössä ainoa mies koko tuossa työpaikassa, jos ei ylintä esimiestä lasketa. Mun työkaverit ei kutsua saa, ei oo mitään tiivistä työyhteisöä meillä. Se on töissä vaan läpsystä vaihto ja päivän tärkeimmät infot pikana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamiHämis Kirjoitettu September 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2013 Ei kutsuta, koska rajanveto ketä kutsutaan olisi vähän vaikeaa. Sen sijaan kutusn pari asiakasta joiden kanssa olen tehnyt kauan yhteistyötä. Asiakkaita on helpompi kutsua, koska eivät ole sillä tavalla yhteydessä toisiinsa normaalisti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuliva Kirjoitettu September 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2013 (muokattu) Minä kutsun! Meillä on suomessa yhteensä 15 työntekijää, joista kutsun minun kanssa samassa toimipisteessä olevat, eli kaksi työkaveria ja yhden esimiehen. Meillä on tosi tiivis porukka, ja yksi näistä työkavereistakin on menossa naimisiin pari kk ennen meitä, ja yhdessä puhuttiin että kutsutaan tämä oma porukkamme. Lisäksi toisesta toimipaikasta tulee yksi, mutta hän on ollut minun kaveri ennen kuin tuli samaan yritykseen töihin. Kolmannestakin toimipaikasta tulee yksi, ja hänetkin olen tuntenut jo aikaisemmin. Hän tosin on äitiyslomalla Se mitä kovasti mietin, oli että kutsunko työkaverit avecin kanssa vai ilman, mutta koska karsimme vanhoja perhetuttuja aika kovalla kädellä pois (sellaisia keiden kanssa ei olla nähty pariin vuoteen) niin päädyttiin siihen että kyllä työkaverit saa miehensä ottaa mukaan Mies ei kutsu työkavereita, ei ole sellaista läheistä työporukkaa. Muokattu: September 11, 2013, käyttäjä: giuliva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss_Bride_2014 Kirjoitettu May 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2014 No se riippuu, voisin kutsua jos olisin todella läheinen jonkun työkaverin kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mintchoco91 Kirjoitettu May 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2014 Kutsun kaikki työkaverini, ja pomon. Eli yhteensä 5 henkilöä ja heidän puolisonsa. Itseasiassa yksi näistä työkavereista on myös kaasoni:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katti23 Kirjoitettu May 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2014 En edes tiedä missä teen töitä vai onko mulla töitä häiden aikaan (2017 suunnitellut häät ja valmistun toivottavasti 2015 lopussa). Meille tulee upseerihäät, joten pelkästään miekkakujan vuoksi oikein kehotan sulhoa kutsumaan myös työkavereitaan meidän häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu June 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2014 Minä en aio kutsua työkavereita häihini, työsopimukseni päättyy noin reilun kuukauden kuluttua häistä ja minulla on melko viralliset välit työkavereihini. Ei olla missään tekemisissä töiden ulkopuolella, joten heidän kutsumisensa perhejuhlaan tuntuisi vähintääkin ahdistavalta. Mieskään ei halua kutsua työkavereitaan, vaikka minä vähän sitä ehdotinkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmo09 Kirjoitettu June 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2014 Me ei varsinaisesti kutsuttu työkavereita, mutta kaasonihan tosiaan on mun työkaveri nykyään. Ja pari duunikaveriani tulee hoitamaan tarjoilun meidän häihin. Meillä tosiaan niin pienet häät että ei kaason ja bm.n lisäksi kutsuttu edes muita kavereita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu June 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2014 Me kutsuttiin minun yksi läheinen työkaverini. Ollaan vapaa-ajallakin tekemisissä, joten ehdottomasti halusin kutsua hänet.Kutsuttiin myös hänen puolisonsa, joka myöskin on samassa firmassa töissä, mutta nyt heille on tullut ero eli tämä ex-puoliso jää pois juhlista. Muita työkavereita ei edes harkittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2014 (muokattu) Meille tulee jonkin verran. Miehen puolelta muutama kaveri on työkavereita myös, ja tunnemme molemmat myös heidän "vaki-avecit". Minulla on kourallinen läheisiä työkavereita, joita kaikkia ei voida kyllä kutsua, joten tässä vielä vähän pohdittavaa. Aveceja heille ei kuitenkaan kutsuta. Muokattu: June 11, 2014, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts