dyddi Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Olisin halunnut vaaleanvihreät keväthäät omenankukkineen, mutta sulho, isäni ja käytännön syyt saivat minutkin syksyn kannalle. Kesästä en tykkää, liian kuuma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakastunut_since04 Kirjoitettu October 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2005 Mielestäni kesä on ehdottomasti ihanin vuodenaika häille : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
.pilla Kirjoitettu October 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2005 Onhan kesäkin mukava, mutta omat hääni haluaisin pitää syksyllä/talvella. Haluan romanttiset ja tunnelmalliset häät ja pimeä vuodenaika luo paremmat puitteet! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjoki Kirjoitettu November 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2005 Ehdottomasti talvi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Alkusyksy on jotenkin tunnelmallisin, kun lehtiä on vielä puissa ja illat alkaa hämärtää. Ilmassa on raikas tuoksu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipsukka2007 Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Kesä. Mä kyllä pidän myös syksystä, myöhäsestä keväästä ja jollain tavalla talvesta, mutta mun mielestä kesä on kuitenki paras vuodenaika häille. Mä pidän lämmöstä, valosta, vihreestä luonnosta, lintujen laulusta ja heinäsirkkojen sirityksestä. Lisäks sillon on helpompi viettää aikaa myös ulkona hyvän kelin sattuessa.Talvella olis tosi inhottavaa, jos sattuis olee oikein harmaa ja märkä keli, ja taivaalta tulemaan kauheesti räntää. Mulla ainaki menee fiilikset tommosesta kelistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahvikissa Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Ehdottomasti loppukevät. Silloin luonto on kaunis, on valoa, pitkä talvi takana ja kesä edessä. Myös juhlavieraat pitävät kevätjuhlista, koska kesällä kaikilla on mökit, matkat ja monenlaiset suunnitelmat. Kuulin yhdeltä tutultani, kuinka he olivat kutsuttuina seitseiin häihin yhtenä kesänä - ei viikonlopun vietto-ongelmia. Ystäväni kyllä kirosi, koska olisivat halunneet olla enemmän mökillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bomburee Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Kesä tai talvi. Toisaalta ruskakin on kaunista, mutta syksyllä yllättää helposti myrsky. Keväällä kaikki on taas niin paljasta ja jotenkin keskeneräistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Kevät Rakastuttiin keväällä ja minä olen kevään tyttö, syntynyt äitienpäivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii81 Kirjoitettu December 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2005 (muokattu) * Muokattu: October 15, 2010, käyttäjä: mii81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cute Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 ennen se oli ehdottomasti kesä, mutta nyt kun ajattelee niin syksyhäätki ois ollu ihanat, samoin kuin talvi, ja kevät.ei sillä ajalla mitää väliä ole!!!!pääasia on ne häät tietenkin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murphiina Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Kevät! Luonto puhkeamassa kukkaan, kesä edessä, talvi takana, eikä juhlillamme häiritä kenenkään lomasuunnitelmia. Kevät on ihana aika mennä naimisiin! Erityisesti toukokuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella80 Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Talvi, ehdottomasti! Silloin pimeää, lunta, pakkasta ja tunnelma saa ihanasti pehmeyttä kynttilöistä . nim.häitään innolla ja "kauhulla" odottaen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna83 Kirjoitettu December 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2005 Talvi olisi ihanin, jos voisi olla varma, että silloin olisi valkoinen maa, ihanan tunnelmalliset häät saisi, mutta kun siitä ei enää tiedä niin kesällä ainakin on aurinkoo ja lämpöö...toivottavasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Camilla.(Guest) Kirjoitettu December 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2005 Ehdottomasti toukokuu Luonto on silloin kauneimmillaan. Toukokuun puolenvälin tyttöjä olen minäkin (sekä häissä että syntymäpäivältäni ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anski Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Kesä on kyllä minun mielestä parasta aikaa viettää häitä.. Puut ovat vihreitä ja luonto kukoistaa Talvihäät olisi kyllä myös kauniit, jos vain olisi valkoista ja aurinkoista, mutta kun näistä suomen talvista ei ikinä tiedä.... (Kesällä voi myös tietysti olla sateista, mutta sehän vaan tuottaa onnea jos hääpäivänä sataa vettä ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wyn Kirjoitettu February 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2006 Talvi. Paljon kynttilöitä ja ulkotulet pimeässä. Sopii meille parhaiten. Loppukevätkin on kyllä ihanaa, kun on jo alkanut vihertää, eikä kuitenkaan ole liian kuuma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest illusioni(Guest) Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 haluaisin syksyllä tai talvella, mutta se on hankalaa kun on koulua.. En halua häiden jälkeisenä maanantaina mennä koulun penkille!!! Kesä on siitä parempi, että on aikaa nauttia toisistamme. Tosin ei olla vielä puhuttu yhdessä ajankohdasta.. oon niin malttamatonkin että haluaisin siks jo syksyllä tai talvella.. ;D Mutta luulen kuitenki että tulee kesähäät.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Maria- Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 Mä tykkään jokaisesta vuodenajasta, mutta ehkä haluan häät loppukesälle tai talvelle Talvella sen vuoks, että on aivan ihanaa, kun saa laittaa ulkotulia ja havuja jne. Vaikka saa kesälläkin ihanasti koristeltua ulkotulin ja koivun oksin ja... voih! Nyt tahtoo alkaa suunnittelemaan kaikkea kivaa, mutta kumpi vuodenaika? : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maijis Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 Useimmiten olin aatellut keväthäitä. Kuitenkin, kun sulhon kanssa ruvettiin miettimään hääpäivää, kysyi hän ihanasti "Meneekö ihmiset talvella naimisiin??" Ja näin päädyttiin siis talvihäihin... ;DMulle olisi siis käynyt kyllä ihan mikä tahansa vuodenaika... Ihan mukavaa kuitenkin järjestää "vähän erilaiset" häät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 Talvi olisi ihanin, jos voisi olla varma, että silloin olisi valkoinen maa, ihanan tunnelmalliset häät saisi, mutta kun siitä ei enää tiedä niin kesällä ainakin on aurinkoo ja lämpöö...toivottavasti Olitko Suomessa esim. kesällä 2004? ;DEi siitä säästä voi minään vuodenaikana olla varma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest .peipi. Kirjoitettu February 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2006 Talvihäät olisi varmasti upeat, mutta koska silmäni vuotavat kylmällä ilmalla ja nenäni muuttuu hetkessä punaiseksi, en välttämättä olisi hehkeimmilläni valokuvissa... : Ulkokuvia kun molemmat haluaisimme, studiokuvat ei niin miellytä. Huhtikuun loppu ja toukokuu on kaunista aikaa, kaikkialla on raikkaan vihreää- ja toivottavasti ei takatalvea. Myös loppukesä houkuttaa, ehkäpä elokuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katariina Kirjoitettu February 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2006 Kesähäistä oon aina haaveillu ja ne myös saan ;D vaikka vaihtoehtona oli syyskuun alku... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu February 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2006 Alkusyksy kiehtoisi minua, mies tahtoisi toukokuussa.Vuotta emme toki ole päättäneet, 2007 tai 2008.Aikaa vielä (: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nispu Kirjoitettu February 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2006 Ehdottomasti syksy tai talvi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts