miss S. Kirjoitettu September 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2005 Minusta myös ehdottomasti kesähäät!! Heinä- ja elokuu erityisesti. Luonto ja kaikki muukin on silloin niin kaunista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu September 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2005 Haaveena talvihäät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumipumpuli Kirjoitettu September 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 Ehdottomasti TALVI! On tunnelmallisen pimeää ja toivottavsti hanki kimmeltää kuulaana. Tunnelmaa luodaan ulkotulilla ja kynttilöillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeitiPee Kirjoitettu September 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 ollaan aina molemmat oltu kesähäiden kannalla lämmintä, aurinkoista jne. tosin on aika harvinaista nykyään, siis kauniit kesäpäivät!mulle kelpaisi kyllä hyvin myös syyshäät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasti Kirjoitettu September 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 Talvihäät! Haluan jotain muuta kuin kesähäät. Aluksi mietimme, että pitäisimme syksyllä, mutta päädyimme lopulta talvihäihin, kun tunnelmaa saa luotua hyvin kynttilöillä, jäälyhdyillä ym. ja haluamme siirtyä kirkosta juhlapaikalle reellä valkoisiin lampaanvilloihin kääriytyneinä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pom Kirjoitettu September 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2005 Minä tahtoisin syksyllä. Elokuussa, kun kaikki on niin kaunista, viljaa, auringonkukkia, kanervia, kehäkukkia.... Mutta sulho rakas tahtoo vihille keväällä, toukokuussa. Ja minä olen siihen suostunut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronteliini Kirjoitettu September 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2005 Kesä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest milla_w Kirjoitettu September 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2005 syksy on kaunista ja ihanaa aikaa, mut en haluaisi viettää ulkohäitä kylmässä... tosin eipä kesäsäistäkään aina tiiä paistaako vai tuleeko rakeita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
FallingLeaf Kirjoitettu September 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2005 Mä olin aina kuvitellut itseni kesämorsiamena mutta nyt kun häistä alkoi puhe niin mieli muuttui täysin. Meille tulee siis talvihäät! Mielestäni saamme niistä eniten itsemme näköiset kynttilöineen ja koristekivineen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taika15 Kirjoitettu September 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2005 Kesä ehdottomasti kun linnut laulaa ja aurinko paistaa ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dreamer3 Kirjoitettu September 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2005 Talvi, sillä siinä on jotain niin tunnelmallista. Ja minulla on niin karmea siitepölyallergia ettei kevät/kesä tule oikein kysymykseen sillä en halua olla allergialääkkeiden vaikutuksen alla hääpäivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jussilat Kirjoitettu September 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2005 Mä olin aina kuvitellut meneväni naimisiin talvella. Puhdas valkea maisema ja sininen ilta.... Oih...Ja sitten voisi teemaväreinä olla sininen, valkoinen ja hopea. Mutta oikeasti... ihan sama. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haidu Kirjoitettu September 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2005 Kesä!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Teresa84 Kirjoitettu September 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2005 Mulle olis käynyt syksy koska oon aina tykänny siitä mutta sulhanen haluaa ehdottomasti kesällä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amandine Kirjoitettu September 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2005 Meillä on syksyhäät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarppas Kirjoitettu October 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2005 Syksy!On ihanaa, kun on ruska ja pimeää, niin kaunista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu October 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2005 Olin aina haaveillut syyshäistä, mutta niin siinä sitten kävi, että minusta tulee talvimorsian. Ensi syksy olisi tullut liian nopeasti, ja sitä seuraavaan taas on ihan liian pitkä aika... Mutta nyt helmihäät tuntuvat tosi ihanalta ajatukselta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kihara Kirjoitettu October 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2005 Talvi Aikaisemmin mieleen ei tullutkaan, miten ihanaa hääaikaa talvella voikaan olla, kun kaikkien kavereiden häät on olleet kesällä (ai, paitsi yhdet kotihäät joulukuussa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saniainen Kirjoitettu October 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2005 Enne olin aina sitä mieltä että kesähäät ne olla pitää,mutta kuinka ollakaan niin syksyhäät on tulossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janita Puullat Kirjoitettu October 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2005 Syksy ja kaunis ruska olis kyllä upea ajatus, mutta ite haluaisin avioitua (sitten joskus!) talvella, lumen ja pakkasen keskellä; paljon kynttilöitä, itse vihkiminen tapahtuisi ehkäpä lumikappelissa ja lumi narskuisi kivasti kenkien alla.. kuu-ukko möllöttäisi taivaalta ja tähtiä olisi triljoonittain.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanna74 Kirjoitettu October 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2005 Kesä meillä on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shanley Kirjoitettu October 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2005 Talvi :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yksilö Kirjoitettu October 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2005 Joulun alla olisi aivan ihanaa!Saisi koristeelliset häät,jossa koristeteemana joulu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjo 18.2.2006 Kirjoitettu October 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2005 Mulla ei oo ikinä ollut mitään unelmaa kesähäistä; olishan se kuitenkin ihanaa yöttömän yön alla viettää häitään mutta toisin kävi. Päätettiin tänä kesänä että mekin voitaisiin mennä naimisiin mutta eihän me kesään asti jakseta odottaa; joten talvihäät tuli 18.2.2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria-83 Kirjoitettu October 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2005 Mulla on ollut haaveena loppu kesä tai alku syksy. Silleen, että illat jo vähän hämärtää. Saa laittaa kynttilöitä koristeeksi. Se on ihanan tunnelmallista.Keski kesällä voi olla liian kuuma ja ihmiset on vielä lomien takia paljon poissa kotoa ja haluaa häärätä muita kesä juttuja. Sitäpaitsi sulholla on allergiat pahimmillaan ihan keskellä kesää, niin ei olisi kivaa mennä punanenäsenä naimisiin. Siksi meillä on syyskuussa häät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts