Hea Kirjoitettu June 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2014 Alkusyksy/loppukesä, ja häät onkin elokuun lopussa. Pimenevät illat, kynttilät, sopiva lämpötila, ihmiset eivät enää lomaile ainakaan niin paljon, ei hyttysiä, sadonkorjuu, värit... Toinen hyvä ajankohta olisi ollut kesäkuun alku, jolloin ei vielä ole kovin kuuma ja suurin osa ei ole vielä karannut mökille. Tämä ajankohta saa plussaa myös luonnonkukista, mitä ei liiemmin enää elokuun lopussa/syyskuun alussa ole. Mutta jotenkin on kiva, kun on kesä aikaa järjestellä häitä eikä tarvitse heti kiireisen kevään jälkeen astella alttarille. Jos vois olla täysin varma, että talvella on (paljon) lunta, myös talvihäät ois ihanat. Keväällä tai heinäkuussa pidettävät häät ei siis oikein innosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu June 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2014 Me haluttiin hääpäivän olevan keväällä, mutta juhlien olevan loppukesästä Ja näinhän se sitten meneekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Kirjoitettu June 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2014 Kesä! Muuta en ole edes harkinnut, enkä harkitse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katatiita Kirjoitettu June 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2014 Kesä on aina ollut se suosikki, etenkin loppukesä. Nyt häät kuitenkin tulossa syksyllä, ja mieltymyksemme muun muassa väriteemasta sopii tähän hyvin. Ainut vuodenaika mikä on minun kohdalla ollut ehdoton nou nou, on kevät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2014 Kesä, käsittäen toukokuusta syyskuun alkupuolelle. Joulu-helmikuun häissä en ole ollut, mutta voisin kuvitella sen sopivan esim. yhdelle kaverille kuin nenä päähän ja olisi kiva sellaisetkin nähdä.Vähiten viehättää pimeä, kolea loska-aika. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pöms Kirjoitettu June 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2014 Oma suosikkivuodenaikani ovat syksy ja talvi. Nämä ovat myös mielestäni parhaat vuodenajat juhlia häitä (poislukien lokakuun loppu-joulukuu). Meillä kuitenkin tulee olemaan lopukesän häät ja olen tyytyväinen tähän ratkaisuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nettipoika Kirjoitettu November 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2014 Ihan varmasti kesä. Sitten on ulkona lämmin ja aurinkokin paistaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu November 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2014 Kesä ja syksy kävisi molemmat. Hääpäivä valikoitui yhdessä, mies halusi kesähäät ja sopivasti ensi kesänä kihlojen vuosipäivä on lauantai, joten se me sit valittiin. Vähän jään kaipaamaan syksyisen ruskan värittämiä hääkuvia, mutta kaikkea ei voi saada Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuun_morsio Kirjoitettu November 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2014 Meillä hääpäivä tulee olemaan keväällä. Kyseessä loppukevät, kenties ilmoista riippuen jo alkava kesä... Mutta mitään varsinaista vuodenaikasuosikkia häiden puolesta ei ole. Minusta häät ovat ihanat jokaiseen vuodenaikaan, sillä itse näen kaikissa vuodenajoissa jotain tunnelmallista, kaunista ja romanttistakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marmosetti Kirjoitettu December 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2014 Tahtoisin syyshäät, mieluusti vaikkapa lokakuussa. Ruska on kaunis ja ulkona ei ole liian kuuma eikä kylmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaLydia Kirjoitettu December 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2014 Minun suosikkivuodenaikani häille olisi ollut loppusyksy (loka-marraskuu), mutta kesähäät on kuitenkin tulossa, lähinnä siksi koska mies halusi ennemmin sellaiset ulkoilmahenkiset juhlat, joissa voidaan hengata lämpimänä kesäiltana järven rannalla, mihin juhlapaikkakin tarjoaa oivalliset puitteet. Syksyhäissä houkutti se, että voi hyödyntää kynttilöitä ja ihania ruskan värejä, jotka ovat lempivärejäni muutenkin. Mutta eiköhän niitä kynttilöitä ja lyhtyjä voi sytytellä myös loppukesän pimenevään iltaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaba Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Talvi, vieraana on kiva olla mihin vuoden aikaan vaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu87 Kirjoitettu January 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2015 Meillä oli häät elokuun puolivälissä. Loppukesä on ihanaa aikaa; on vielä lämmin mutta illat ovat jo pimeitä ja kynttilät ja tuikut pääsevät oikeuksiinsa.Vieraaksi haluaisin joskus päästä talvihäihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niittipyssy Kirjoitettu February 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2015 (muokattu) Kaikki muut paitsi kesä En tykkää helteistä yhtään ja olo on kesällä tavallisessakin juhlamekossa todella tukala, saati sitten hääpuvussa. Syksy viehättää värimaailmaltaan, mutta siskon häitä juhlittiin 2013 syyskuun lopussa niin ei viitsi niin lähekkäin järjestää samanlaisia. Keväästä tykkään todella paljon ja se olikin alustava suunnitelma, kunnes tuli idea talvihäiden intiimistä tunnelmasta. Näillä näkymin siis talvihäät meille tulossa Edit: Lisäyksenä vielä se minkä joku aiemmin mainitsikin että ihana ajatus järjestää rakkaudentäyteinen juhla keskellä pimeää talvea Muokattu: February 11, 2015, käyttäjä: FelineStripe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu February 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2015 Mun suosikkiaika on kesä, mutta jokaisessa ajankohdassa on kyllä puolensa. Talvi- ja syksyhäissä, missä olen ollut, on ollu ihana tunnelma, kun ulkona on hämärää ja ehkä lunta ja sisällä lämmintä ja kynttilöitä. Kevätkin on kivaa ajankohtaa, kun puissa on uudet lehdet ja päivät pitenee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina_ Kirjoitettu February 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2015 :DEhdottomasti kesä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midwinter Kirjoitettu February 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2015 Kesähäissä on mun makuun joko liian hikistä tai sitten Suomen kesä yllättää ihanasti alle 10 asteen lämpötilalla ja räntäsateella. Talvihäissä puolestaan oon ollut vieraana aivan jäässä, kun on pitänyt olla sukkiksissa ja juhlamekossa joitakin hetkiä ulkosalla (oon pahemman luokan vilukissa). Mun suosikkiajankohta onkin myöhäinen kevät tai alkusyksy. Omat häät valikoituivat pidettäväksi syyskuussa 2015. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talven morsian Kirjoitettu February 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2015 Ehdottomasti talvi, sekä minun että sulhasen mielestä Ei ole ainakaan todennäköisesti päällekkäin kenenkään tutun juhlien kanssa, saa polttaa kynttilöitä, on romanttista jne <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmels Kirjoitettu February 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2015 Henkilökohtaisesti rakastan kevättä vuodenaikana, joten siksi haluankin juhlia häitä juuri kun luonto on kauneimmillaan. Häiden kannalta otollisena pidän myös myöhäistä kesää, elokuuta lämpimien säiden takia. Tärkeintä on, että vuodenaika on hääparille mieluinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Silwe Kirjoitettu February 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2015 (muokattu) - Muokattu: February 27, 2015, käyttäjä: Silwe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs. Spooky Kirjoitettu April 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2015 Mikä tahansa paitsi kesä, koska kestän kuumuutta ja ötököitä tosi huonosti. Joku ihan pikkuisen kirpakka alkusyksyn päivä voisi olla aika ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maalaisprinsessa Kirjoitettu May 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2015 Olen aina tykännyt loppukevään ja loppukesän häistä erityisen paljon! Meillä itsellä häät oli elokuussa ja oli juuri sellainen loppukesän kaunis päivä, kuin osasin unelmoida Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu May 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2015 Loppukevät tuntui saaneen eniten kannatusta kun tänään juttelimme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viivimatleena Kirjoitettu June 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2015 kevät olisi ollut meidän mielestämme paras vuoden aika, ehkä toukokuu käytännön syistä juhlimme kuitenkin vasta heinäkuun alussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu June 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2015 Itse tahtoisin alkukesän tai myöhäiskesän häät. Joko toukokuu tai elokuu. Noista mies saakin sitten valita päivän kun tulee ajankohtaiseksi. : D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts