Laretzkii Kirjoitettu December 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2009 Mäkin olin aina ajatellut kesähäitä itselleni, mutta kun sulhanen sanoi kihlauksemme jälkeen että vuoden päästä mennään naimisiin aloin todellakin innostua syyshää ideasta...Koristelunkin saa siihen vuoden aikaan halvalla...Kun vaan toivotaan että ens syksynä on hyvä ruska... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu January 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2010 T A L V I ja silloin kunnon pakkaset ja paljon lunta, toivottavasti.... Ja jos sattuiskin kuutamoyö ah olisko kaiken huippu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu January 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2010 Luonnon upeus ja hämärtyvät illat, kynttilät ja rankkasateen ropina, kuulaat aamut ja ilman ihana tuoksu. Syksy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu January 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2010 Jännää huomata, kuinka ne kesähäät eivät olekaan enää joka morsion unelma Nim. talvella tahtova Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackcurrant Kirjoitettu January 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2010 Ensimmäinen vaihtoehto: Alkusyksy/loppukesä; illat jo pimeät, soihtuja, lyhtyjä, ehkä kokko.. ilma on vielä lämmin, mutta ötököitä ei enää ole niin paljon pienen syyskirpeyden jo puraistessa.. ja tietenkin ruskan värit ja pihlajanmarjat Toinen: alkukesä; syreenit ja vihreys, ötökät vasta heräilemässä.. ja kesä vasta edessä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lilla My Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Miedän suosikki vuoden aika olisi syksy. Meidän kahdella ystäväpariskunnalla on häät 2011 syksyllä, joten voi olla, että me muutamme vuodenaikaa kevääksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gazzanina Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Mulle ei talvihäät tunnu omilta, vaikka kauniit ja tunnelmalliset ovatkin (varsinkin jos on lunta maassa). Mieluisimmat itselle olisi kevät ja kesä, sitten syksy. Kevät on sillain ihana kun on valoista, mutta pahimmassa tapauksessa sää voi olla pelkkää räntäsadetta. Vaikka sadetta se on useimmiten Suomen kesäkin Ja syksyn pimeät illat voi olla tosi tunnelmalliset....Kesään nyt kuitenkin päädyttiin kun meidän häävuodelta katsottiin päivämääriä, tuntui hyvältä päivältä. Sen ihmeempää syytä ei ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Littis Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Loppukevät tai alkukesä. Myös elo-syyskuu voisi olla ihana luonnon ja pimenevien iltojen kannalta. Talvea en itse voi harkitakaan omien häideni ajankohdaksi, sillä olen niin vilukissa että kylmyys veisi voiton. Mieheni haluaa häät kesäkuuksi, käy siis mulle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezan Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Meille vaihtoehdoista mukavimmat olisivat loppukevät tai syksy. Päädyimme kevääseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tättähäärä Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Olen aina suunnitellut itselleni syyshäitä, sulho ei halunnut missään nimessä kesähäitä, mutta syyskuu oli jo kuulemma liian syksy hänelle Päädyimme siis elokuun loppuun, kuitenkin toivottavasti lämmintä, mutta pimenevät illat ja se syksyn tuntu kuitenkin. Ruskaa tosin on turha toivoa ainakaan etelän leveysasteille vielä tuolle kohtaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piki Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 Alun perin haaveilin syyshäistä, nyt kuitenkin käytännön takia tulossa talvihäät. Koko ajan ajatus rupeaa tuntumaan yhä mukavammalta. Toivottavasti järjestelyt tulevat myös olemaan helpommat kun ovat varsinaisen "sesongin" ulkopuolella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tribaliaprincess Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Kevät - kaikki alkaa taas heräämään eloon ja on se tietty kirpeä tuoksu ilmassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 syksy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu January 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2010 Oltas haluttu syksy, mut saattaa olla että elokuun lopulla on vielä kunnon helteet. Toivon että kesä alkaisi varhain, ja meidän hääpäivänä olisi edes hiukan syksyisen näköistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurea Kirjoitettu February 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2010 Mulla ei nyt mitään ehdotonta suosikkia ole, sillä jokaisesta vuodenajasta löytyy omat ihanat juttunsa. Tällä hetkellä kuitenkin suosikki on toukokuu tai kesäkuun alku. Toiveena siis jo suhteellisen lämpimät ilmat ja kukkaan puhkeavan luonnon tuoksu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
misu85 Kirjoitettu March 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2010 SYKSY Ja tänä syksynä onneksi saamme toisemme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickyRE79 Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Jos olisi tämmöinen lumitalvi kuin tämä talvi niin voisin melkein jopa vastata talvi. Olen myös ollut niin upeissa talvihäissä, että ne on ihastuttanut. Kesä se on silti itselle. Mutta suomen kesä... kunpa aurinko paistaisi ja olisi lämmin. Syksyllä en itse ikinä menisi naimisiin. Ajattelisin vain että puku sotkuu loskaan, ja kampaus ja meikki menee sateessa pilalle, ja pihalla on masentavan näköistä. Mutta saahan aivan upean tunnelmallisia syksyhäitä toki aikaiseksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SofiaS Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Loppukesä/alkusyksy, kun on vielä suht lämmintä, mutta jo pimenevät illat. Omat häät tulevatkin olemaan elokuun lopussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
brideTB Kirjoitettu March 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2010 Mä olen aina haaveillu kesähäistä, ja nyt ihan käytännön syistä häät on ens vuoden heinäkuussa. Elokuun lopusta ihan kevääseen saakka on mun miehen aktiivista harrastus aikaa, joten jo ihan sen takia häät siis kesällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria Corona Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Kevät tai syksy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky* Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 Ehdottomasti kesä häät itselleni. Olen myös ollut todella upeissa talvi häissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Li-la Kirjoitettu April 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2010 Omat häämme ovat keskikesällä, mutta isosiskon helmihäät olivat tunnelmaltaan kyllä myös kauniit. Eniten varmaan kesässä häiritsee yötön yö, koska kynttilät eivät pääse oikeuksiinsa. Muutenhan yötön yö on mitä kaunein. Lapin ihmisenä se vielä on itselle jotenkin erityisen tärkeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandia Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Ehdottomasti talvi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenda Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Mä olen aina haaveillut keväällä pidettävistä häistä. Jotka nyt pidetäänkin, ei tosin ihan keväällä keväällä vaan jo enemmän alkukesästä, mutta kumminkin. Ajatus siitä, että kun luonto taas herää ja siinä samalla myös meidän yhteinen elämämme, on minusta kaunis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandokai Kirjoitettu April 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2010 Ehdottomasti kesähäät, toivottavasti on lämmintä, ettei palellu eikä satais kaatamalla vettä. Mutta muuten tykkään keväästä, kun olen kauhea puutarhaihminen. On niin ihanaa katsella kun kukat, pensaat yms. kasvaa ja puhkeaa lehteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts