Cathi Kirjoitettu June 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2005 Jännittää jo nyt, että pystynkö vain nauttimaan häistä ja kaikesta ihanasta enkä huolehtisi ollenkaan, että mitenkä jonkun asian piti olla jne. Hieman perfektionisti kun olen niin vaikea luopua kontrollista ja vain luottaa kaasoon, apukaasoon ja muihin... Puolisen vuotta aikaa kasvattaa luottamus! ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adalmiina81 Kirjoitettu June 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2005 Vihkiminen. Erityisesti alttarille kävely. Ja polttarit ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vehkli Kirjoitettu June 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2005 Jännittää _eniten_:-toimiiko aikataulut-muistaako pappi tulla-onko kirkko ja juhlapaikka-varauksissa sittenkin horror-sekannuksia (tarkistan asian about kerran päivässä)-itkenkö ääneen ulvoen kirkossa ja sitten kaikissa kuvissa ripsarit poskilla ja naama punapilkullisena-pyörrynkö-itkeekö äitini ääneen ulvoen kirkossa ja sitten on kaikki ripsarit poskilla-viihtyykö vieraat, vaikka hah-hah-hauskaa ohjelmaa ei ole vaan lähinnä puheita yms.-itkenkö ääneen ulvoen puhetta pitäessäni ja taas on ripsarit poskilla -muistanko kaiken järjestelyissä-meneekö häävalssi edes jotenkuten-sataako-ehtiikö kirkon remontti siihen vaiheeseen, että rakennustelineet on poissa hääpäivänä-onko kirkossa miljoona japanilaista turistiaEi tarvinne jatkaa... Muut asiat jännittää sitten vähän vähemmän. Mahahaavaa täällä teetellään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest naimisiin_18.6.05 Kirjoitettu June 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2005 millanen sää tulee, kestääkö kampaus ja meikki ... Tuleeko kuinka hiki puvussa, pystyykö tanssimaan yhtään ilman että hiki virtaa ... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loves Kirjoitettu June 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2005 Ei mikään, se siinä onkin ??? Tiedän että haluan tuon miehen joten mulle on ihan sama missä sen saan ja miten juhlat onnistuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshines Kirjoitettu June 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2005 Ehdottomasti eniten sää! Tanssimisen olisi tarkoitus tapahtua katetulla terassilla, joten olisi ihan kiva jos taivaalta ei satelisi mitään riisiä kummempaa... tai siis meidän kohdalla kauranjyviä. Ja jos vaikka vielä olisi lämmintä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaunis morsian Kirjoitettu June 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2005 no mua jännitti kaikista eniten se vihkitilaisuus, lähinnä se ku tultii sinne lähettii kävelee...vihkimisen jälkeen jännityski lähti onneks!! mut ne itkut ei kyllä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iiruska Kirjoitettu August 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2005 Mua jännittää varmasti koko päivä aivan kamalasti-vihkiminen 17.00. Alan jo varmasti itkeä heti kun urut alkavat soida-´nyyhkytän jo kotonakin jos tv:ssä jotkut menevät naimisiin.. TOIVOTTAVASTI MEIKKAAJA LAITTAA KUNNON MEIKIT. (onneksi meillä on kuvaus ennen vihkimistä..) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amandy Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Eniten jännittää, tuntuuko vihkimisen jälkeen "miltään". : Häistä sitten sade ja sen mahdollisuus... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malvina Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Nyt kun häät ovat ihan ovella, eniten taitaa jännittää se, kuinka sutjakasti ohjelma sujuu ja onko vierailla mukavaa. Omat kämmit ovat kuitenkin omia, huonon sään varalle on olemassa suunnitelma B, mutta jos vieraat jäykistelevät, sille ei oikein voi mitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadjuzka Kirjoitettu August 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2005 Se, että itken kuin vesiputous vihittäessä. Oltiin tässä kaverini häissä ja mies totesi minulle vain, että "jos sä sit itket noin paljon sillon, niin häistä ei tuu mitään". ;D Täytyy kai yrittää hillitä itsensä, mutta kun pelkästään kosittaessakin oli vaikeaa saada "hanoja kiinni". Mut tässä on vielä aikaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pine Kirjoitettu August 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2005 Mua jännittää eniten se, että alan itkeä hillittömästi, enkä saa sitä pysähtymään. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pii314 Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Jännittää. Jännittää ihan kaikki.Mutta eniten se, että olenko mieheni silmissä kaikkein kaunein sillä hetkellä kun vihkiseremonia alkaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest empputemppu Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Mua jännittää eniten se, että itken kuin niagara ja siitä ei tule loppua... itken vihkitilaisuudessa, itken kun puheita pidetään, itken kun on vaan niin ihanaa... Täytyy muistaa laittaa vedenpitävä meikki! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu February 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2006 Tiedän, että tulen itkemään, joten jännittää, että osaanko itkeä siivosti ja pysynkö tolpillani vihkimisessä. Jännityksen aiheitahan on, mutta tuon lisäksi ykköshuoli on se, että vieraat istuvat tylsistyneenä, kun itse toivoisin vauhtijuhlia ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lil`A Kirjoitettu February 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2006 Ai niin, oli mulla yksi suuren suuren suuri jännityksen ja pelon aihe joka on jo takana: pelkäsin sairaalloisesti jokseenkin äkkipikaisen anoppini reaktiota hääuutiseen. Olin jo maalaillut kaikenmoisia kauhukuvia siitä, että anoppi ei ehkä tule meidän häihin yms... En todella tiedä miksi kuvittelin tuommoisia?! Siis kun meidän naimisiin meno on ihan odotettu juttu ja kaikkien mielestä hyvä homma. Ja näin myös anopin mielestä kun hän uutisen kuuli. Tyhmä olo... Mutta tietysti oon helpottunu, että asiat on näin eikä toisinpäin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjoki Kirjoitettu February 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2006 että unohdan korut kotiin ja huomaan vasta kirkossa :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariluu Kirjoitettu February 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2006 Ehdottomasti häävalssi!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hippie Kirjoitettu February 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2006 Kaikkein eniten mua jännittää, ku olen kirkon "oven" takana ja tiedän joutuvani kohta kävelee alttaril muiden ihmisten töllätessä mua... Pelkkä ajatuskin saa mahani kipristelemään... Mä ku en pidä kauheasti huomion keskipisteenä olemisessa... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu February 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2006 Mua ei vaivaa kampaukset tai meikit.. jos ne ei olisikaan Täydelliset, se ei haittaa, harmittaisi, mutta ei pilaisi päivää ja mulla on niin hyvä meikkaaja/kampaaja ettei tuosta tartte huolta kantaa.Se jännittää viihtyvätkö vieraat. Jos hääjuhlassa fiilis on pyllystä ja kaikilla on tylsää niin kai siinä omakin juhlafiilis latistuu. Ja toinen jännityksen kohde on se, että saatan vollottaa kirkossa niin ettei siitä loppua tule.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- morzian - Kirjoitettu February 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2006 taitaa olla kirkko tilaisuus joka vetää jalat veteläksi ja sydämen pompottamaan :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata-78 Kirjoitettu February 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2006 Meidän tapauksessa vihkivalan lausuminen englanniksi ;D ! Kaikkeahan sitä voisi stressata mutta olen päättänyt olla jännittämättä liikoja... Kai. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannamari82 Kirjoitettu March 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2006 Alttarilla mies pudottaa sormuksen, kompastun helmoihini, hääriisit menevät korviin ja suuhun, en pääse autoon pukuni kanssa, häävalssi, lapsivieraat tahmaisine käsineen yms. Muutama jännityksen aihe siis ilmassa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samikki Kirjoitettu March 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2006 Tällä hetkellä jännittää tasaisesti vähän kaikki hääpäivään liittyvä Mitään suurta paniikkia ei mistään kuitenkaan ole. Ehkä eniten kuitenkin jännittää aikataulun pitäminen ennen vihkimistä. Inhoan yli kaiken kiireessä valmistautumista, joten aikataulusta täytyy tehdä väljä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Kirjoitettu March 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2006 Meillä häihin on vielä aikaa, ja tällä hetkellä jännittää eniten valmistelut. Olemme suunnitelleet yksin kertaisen juhlan, ilman mitään pikkusievää. Ja ajatelleet, että järjestäminen sujuu ilman suurempia ongelmia. Mitä jos sitä hommaa onkin niin paljon, ettei kaikkea saa millään valmiiksi ja olemme aliarvioineet valmistelujen määrän?! :-? Onneksi suunnittelut on jo aloitettu ja syksylle (pitäisi) jäädä enää tekeminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts