N&P Kirjoitettu December 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2012 Jostain syysta eniten taitaa jannittaa sulhon polttarit? Heti toisena se etta unohdan jonkun tarkean asian haapaivana...Ja kolmantena se etta itku tulee kesken vihkimisen eika mikaan pikku kyynel vaan vuolas virta.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu December 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2012 Jänskätän sitä, että viihtyvätkö vieraat meidän ei-häämäisissä häissä. Lähinnä siis pelottaa kun sitä tietää, että monella on ennakko-odotuksia sen suhteen millaisen häät ovat / pitäisi olla, ja joulujuhlahäät ovat vähän harvemmin tavattu konsepti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SisterSeptember Kirjoitettu December 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2012 Gingerkid, kyllä ihmiset viihtyy Suurimmasta osasta ihmisiä varmasti on mukavaa ettei kaikki häät ole samanlaisia. Itse pelkäsin ihan samanlaista vastaanottoa meidän "goottihäiden" kanssa, mutta ihmiset ovat vaan olleet innoissaan että pääsevät käymään erilaisissa häissä. Turhaan hätäilet. Ja vaikka joku ei pitäiskään, niin mitäs sitten, teidän häät saa olla teidän näköiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskers Kirjoitettu December 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2012 Mä jännitän jo nyt sitä, kuinka paljon sitten häissä jännitän. Mulla on varmaan jonkinasteinen rimakauhu tms, sillä kaikki esilläolo on aika kamalaa. Onneksi on vain yksi päivän, kyllä siitä hengissä selviän, mutta silti jännittää..Lisäksi oman jännitysmomenttinsa tuo tietenkin koko päivän sujuminen, kampaus/meikki, mitä mies tykkää mun puvusta, valokuvaajallakäynti, millainen keli, kompastunko helmoihini, onhan ruoka varmasti hyvää, viihtyyhän kaikki.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaunismieli Kirjoitettu December 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2012 Raha-asiat jännittää, lähinnä että riittääkö omat ja miten sitä saadaan lisää. Sulhaseni kovasti vakuuttelee että ei hätää, kaikki kyllä järjestyy mutta en vain pääse tästä nyt eteenpäin. Myös sää hääpäivänä jännittää aika paljon, koska sateelle ei ole nyt hirmusti sijaa, vaikka ollaan kyllä suunniteltu niin, että siitäkin selvitään. Ehkä myös eräiden sukulaisten viihtyminen jännittää, mutta se on sivuseikka kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi_2015 Kirjoitettu February 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2014 Vieraat. Se, että tuleeko mahdollisimman moni noin 130 vieraasta paikalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
majm Kirjoitettu February 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2014 Mua jännittää eniten varmaan vihkiminen ja se, että kaikki rakkaat varmasti pääsevät paikalle juhlimaan meidän päivää Osittain myös että kaikki järjestyy ajallaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu February 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2014 Oikeastaan ainoa asia mikä jännittää on se, että siinä meidän vihkimisajassa olisi joku sekaannus ja meidän aika annettaisiinkin jollekin toiselle parill =D. Olemme siis tehneet varauksen ja n. vuotta aikaisemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BusinessAngel Kirjoitettu February 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2014 Mua jännittää eniten vieraiden viihtyminen ja yleinen tunnelma. Vaikka sitä kuinka yrittäis ottaa kaikki huomioon, niin ei se vaan oo mahdollista, ku yrittää kuitenkin tehdä juhlista omannäköset. Ehdottomasti haastavinta on saada nämä asiat tasapainoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu June 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2014 Minuakin jännittää kovasti tuo vieraiden viihtyminen ja hääjuhlien tunnelma. Tuon ohella jännitän sitä, sujuuko koko päivä hyvin ja onnistunko tekemään kivan meikin ja tekemään hyvän kampauksen itselleni. Olen myös ruvennut jännittämään sitä, ettei puvun vetoketju riku, kun hääaamuna puen sitä päälleni... Mutta summa summarun, eniten jännitän varmaankin tuota päivän yleistä kulkua, että meneekö kaikki tosiaan yleisesti hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.I Kirjoitettu June 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2014 Eniten jännittää raha. Ne on kyllä ok, mutta silti jännittää Ja jännittää että ollaanko terveitä, ja se millainen tunnelma on hääpäivänä. Itse olemme sulhon kanssa onnemme kukkuloilla, ja toivottavasti vieraatkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kylmä_Tuuli_Lokakuun Kirjoitettu September 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2014 Ensin jännitti raha, saadaanko varmasti säästettyä tarpeeksi. No mies vakuutti että rahat ei lopu. Nyt mietityttää että saapuuko vieraat ja pyörrynkö kirkossa.. Jännitän sitä alttarille kävelyä ja siellä pönöttämistä ihan hitokseen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu September 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2014 Meillä on tulossa ulkohäät mökin pihateltoisssa niin keli huolestuttaa eniten. Ovat kesäkuussa, 29.6.2015. Mökki on kyllä iso, mutta ei ihan 60 hengelle kuitenkaan ole tilaa rennosti oleskella. Toinen haaste on saada häät toimimaan, kun häissä on sekä konservatiivisia helluntaipiireihin kuuluvia sekä reippaasti juhlimaan tottuneita. Ehkä me saadaan silti kaikille mukavat juhlat aikaiseksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peikk0 Kirjoitettu September 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2014 Kaikki jännittää. Eniten ehkä se, että miten rahat riittää ja se keli huolestuttaa meillä kanssa. Ulkona olis tarkotus oleskella mahdollisimman paljon. Mitä sitten jos on joku kamala keuhkokuumekuolemantauti toisella? :s Hyiiiii. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian15515 Kirjoitettu September 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2014 Itseäni jännittää varmasti juhlijoiden viihtyvyys. Ja ressaa saanko juhlatilasta koristeltua tarppeeksi hienon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esssie Kirjoitettu October 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2014 Juhlapaikkaa pääsee koristelemaan vasta juhlapäivän aamuna, ja koska itse olen silloin kampauksessa ja meikissä ja sen jälkeen kuvauksissa, niin jännittää että onko siellä avustajia riittävä määrä laittamassa paikkoja kuntoon ja saadaanko ruuat yms. ajoissa esille (kolme koulukaveria tulossa hoitamaan buffaa). Sama juttu illalla, kun jatkoille lähdetään klo 22 jotta avustajat ehtii laittaa paikat kuntoon ja luovuttaa avaimet klo 24. Mitä jos siinä ei ehdi Jännittää myös vieraiden määrä, toivon että mahdollisimman moni pääsisi tulemaan huolimatta siitä, että hääjuhla on perjantaina. Moni muukin asia jännittää, mutta nämä on varmaan isoimmat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZaraQ Kirjoitettu October 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2014 Kyylä toi raha jännittää ehkä eniten... Miten saa tarpeeksi ja riittääkö sekään. Tietenkin se jännittää kans, että meneekö mikään niinku on suunnitellu sitten hääpäivänä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvi-kukka Kirjoitettu November 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2014 Minua jännittää kaikkein eniten tulevatko kaikki kutsutut vieraat paikalle. Tiedossa on todella pienet häät, 22 vierasta. Mitä jos kaikilla on jotakin muuta menoa ja kukaan ei tule Etenkin kun hääpäivä rajaa varmasti vierasmäärää nimittäin pidämme häät juhannuksena, joka on meille tärkeä päivä ja halusimme mennä naimisiin juuri juhannuksena. Päätimme pitää pienet häät, jonne kutsumme vain läheisimmät sukulaiset ja ystävät, jotka varmasti haluaisivat myös viettää juhannustaan meidän kanssamme. Silti mietityttäähän se vieraiden tuleminen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariande Kirjoitettu August 13, 2021 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2021 ^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts