GingerKid Kirjoitettu May 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2012 Kuulostaa tyhmältä, mutta eniten jännittää se tuleeko paikalle ketään. Mulla on vähän huono karma juhlien suhteen, ja kutsuttuja on tullut aina kovin vähän paikalle. Minulle tärkeätkin ihmiset ovat jättäneet juhlia väliin. Tulisi kyllä paha mieli jos häissä kävisi vieraskato. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
07072012 Kirjoitettu May 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2012 Itkeminen on myös mulla suuri jännityksen aihe. Sitä kun on ihan kohtuuttoman herkkä ihminen, niin veikkaan että kyyneleitä riittää.. Hieman meinasi herkistää jo kirkossa kuunnellessa häämusiikkikonserttia, saa nähdä kuinka käy kun ne urut alkaa pauhaamaan ja pitäis tyynenä astella alttarille.Sitten tietysti juhlapaikalla onnittelut, puheet, häätanssi... On varmaan varattava kunnon läjä nenäliinoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2012 Kuulostaa tyhmältä, mutta eniten jännittää se tuleeko paikalle ketään. Mulla on vähän huono karma juhlien suhteen, ja kutsuttuja on tullut aina kovin vähän paikalle. Minulle tärkeätkin ihmiset ovat jättäneet juhlia väliin. Tulisi kyllä paha mieli jos häissä kävisi vieraskato.Ei kuulosta yhtään tyhmältä! Pienenä jännityksenä ehkä itsellänikin on, tuleeko Siunaustilaisuuteen paljon ketään joita kutsumme, osa tulee keski-suomen alueelta, tuttuun paikaan kylläkin. Ja sitten jänskättää myös, miten osa sukulaisista ottaa asian ettei tule kutsutuksi.. En haluaisi kutsua niitä tätiä/setiä/serkkuja joiden kanssa en ole ollut moniin vuosiin tekemisissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyränen Kirjoitettu May 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2012 Mulla tuo nukkuminen. Näkyy naamasta ja olosta kilometrien päähän jollen ole nukkunut. Ja oon tosi huono nukkumaan, varsinkin jännittävissä tilanteissa.Hikoilu. Hikee puskee naamasta ja joka paikasta. Absolut torr kyllä auttaa, mutta sitten se puskee jostain muualta tuplana jos kainaloista ei pääse läpi.Ja mitä jos vierailla ei olis yhtään hauskaa ja kaikki istuisivat vaan jäykkinä penkeillään ja lähtisivät aikaisin kotiin. Kiusaantunut tunnelma, se pelottaa.Vatsatauti. Mitä jos se iskis juuri tuona päivänä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiuli^ Kirjoitettu May 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2012 Mun eniten jännittää, miten saan unta häitä edeltävänä viikkona. Ikinä en saa unta, jos odotan jotain kivaa tapahtumaa. Kiva yrittää juhlia ja nauttia päivästä väsyneenä. Lisäksi häävalssi jännittää. Sitä pitäisi harjoitella, mutta sulhanen ei ole kovinkaan innostunut. Käytiin viime vuonna lyhyt lavatanssikurssi, jossa kävi ainakin selväksi, ettei sulhasella ole ollenkaan rytmitajua Lisäksi pieni jännitys on sairastumisen suhteen. Ettei olisi vaan flunssa, tai jokin pahempi tauti, hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakiitti Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 Kuulostaa tyhmältä, mutta eniten jännittää se tuleeko paikalle ketään. Mulla on vähän huono karma juhlien suhteen, ja kutsuttuja on tullut aina kovin vähän paikalle. Minulle tärkeätkin ihmiset ovat jättäneet juhlia väliin. Tulisi kyllä paha mieli jos häissä kävisi vieraskato.Ei kuulosta yhtään tyhmältä! Pienenä jännityksenä ehkä itsellänikin on, tuleeko Siunaustilaisuuteen paljon ketään joita kutsumme, osa tulee keski-suomen alueelta, tuttuun paikaan kylläkin. Ja sitten jänskättää myös, miten osa sukulaisista ottaa asian ettei tule kutsutuksi.. En haluaisi kutsua niitä tätiä/setiä/serkkuja joiden kanssa en ole ollut moniin vuosiin tekemisissä Tässäpä nämä, jotka täälläkin tällä hetkellä jännittävät ja varmaan tulevat olemaan se jännityksen aihe aina loppuun saakka. Aivan kuten GingerKidilläkin, myös täällä on hieman huono karma noiden juhlien suhteen, eikä ihmisiä yleensä ole kovin montaa saapunut. Myös niitä itselleen tärkeitä ihmisiä on jättänyt tulematta. Tämä mietityttää erityisesti nyt, kun häämme ovat asuinpaikkakunnallamme (Turku) ja suurin osa vieraista tulee joko pk-seudulta tai Itä-Suomesta. Myös tuota mietin, että miten suhtautuvat ne sukulaiset, jotka eivät saa kutsua. En itsekään halua kutsua sellaisia serkkujani, jotka olen viimeksi nähnyt lapsena, enkä siis suurimmasta osasta edes tiedä, miltä he näyttävät. Jos tulisivat kadulla vastaan, en tunnistaisi. Myös tuo kipeäksi tuleminen hieman stressaa. Tulen herkästi sairaaksi, jos on paljon stressiä (ja sitähän todennäköisesti on juuri ennen häitä). Häämme ovat syyskuun lopussa, jolloin kaiken maailman flunssapöpöt ovat liikkeellä. Täytyy varata kaiken maailman "näillä lievität flunssaoireita" -lääkkeitä hääpäivää varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna12 Kirjoitettu June 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2012 Mua jännittää miten kaikki menee, muistanko hoitaa kaikkia asiat ja tuleeko vieraita ja onko vierailla tylsää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni54 Kirjoitettu June 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2012 (muokattu) Kuulostaa tyhmältä, mutta eniten jännittää se tuleeko paikalle ketään. Mulla on vähän huono karma juhlien suhteen, ja kutsuttuja on tullut aina kovin vähän paikalle. Minulle tärkeätkin ihmiset ovat jättäneet juhlia väliin. Tulisi kyllä paha mieli jos häissä kävisi vieraskato.Ei kuulosta yhtään tyhmältä! Pienenä jännityksenä ehkä itsellänikin on, tuleeko Siunaustilaisuuteen paljon ketään joita kutsumme, osa tulee keski-suomen alueelta, tuttuun paikaan kylläkin. Ja sitten jänskättää myös, miten osa sukulaisista ottaa asian ettei tule kutsutuksi.. En haluaisi kutsua niitä tätiä/setiä/serkkuja joiden kanssa en ole ollut moniin vuosiin tekemisissä Mulla kans jännittää tuo miten ihmiset suhtautuu siihen etteivät saa kutsua, jotkut oli suivaantuneita kun ei kutsuttu kihlajaisiin... Ne olivat ihmisiä joita en ollut nähnyt varmaan kymmeneen vuoteen.Kaikista eniten mulla jännittää kuitenkin se mitä ihmiset ajattelee meidän naimisiinmenosta. Olen nimittäin aika herkkä ja pelkään että se ei joitakin miellytä... Eihän aina kaikkia voi miellyttää ja tärkeintä mulle on se että me ja meidän perheet on onnellisia meidän puolesta mutta pelottaa että kaupungilta kuuluu vattuilua mikä sitten laittaa mielen matalaksi... Joidenkin mielestä meidän suhde on nimittäin tuhoon tuomittu. Ei kuulemma voi ikinä onnistua. Muokattu: June 1, 2012, käyttäjä: Anni54 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu June 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2012 Uusi jännityksen aihe tuli, miltä mekko mahtaakaan näyttää päälläni ensivuonna? Mekko on vartalonmyötäinen ja pyöreä kun olen, niin ei se ihan hehkunätti ollut - eli jännitys on että, miten settejä lähtee vyötäröltä ennen H-hetkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sohwi Kirjoitettu June 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2012 Aiemmin tuntui, että kaikki asiat jännittää yhtä paljon, mutta kyllä tuo häävalssi jännittää tosi paljon, koska käytiin tosiaan valssikurssilla tällä viikolla, eikä se valssi ny luistakkaan nii hyvin, kun luulin. No täytyy lohduttautua ajatuksella, että on meillä yli kuukausi aikaa harjoitella valssia.. Ja tuo kirkko-osuus kans tai se alttarille kävely, että miten siitä selviää, kun varmasti jännittää silloin TODELLA paljon. Aiemmin oli jännityksen aiheena myös se, että mahtuuko hääpuku päälle, mutta kahdesti sitä oon sovittanu lähiaikoina ja vielä se mahtu. Tuo hääpuku on hyvä motivoimaan liikkumaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest buu Kirjoitettu June 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2012 Mua jännittää se, että vierailla olisikin tylsää Ohjelmaa onkin nyt varattu aika paljon mutta ei voi tietää muiden sen hetkisestä olotilasta...No, me ainakin aiotaan bailata kunnolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
verushka Kirjoitettu June 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2012 Mua jännittää että riittääkö rahat Onneksi miehen vanhemmat kustantaa ruuat ja mun äiti tilavuokran, muuten ei olis tullut mitään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
astraali Kirjoitettu June 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2012 Mua jänskää eniten se et pyörrynkö siis ihan missä vaiheessa vaan... Hallitsen meinaan pyörtymisen vaikka vaan istun, pientä terveydellistä vikaa jossain :DD Toki panikoin kans et jos "kaikki" menee pieleen ja kellään ei oo hauskaa, mut en usko et niin käy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulmu13 Kirjoitettu June 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2012 Ehkä se jännittää eniten, että viihtyykö vieraat! Tai se, että miten saan itteni niin rennoksi, että pystyn nauttimaan täysillä koko päivästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
/Heidi Kirjoitettu June 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2012 Häiden sujuminen jännittää: miten sukulaiset tulevat toimeen keskenään ja viihtyvätkö kaikki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mari010 Kirjoitettu August 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2012 Minua jännittää ehkä eniten se, että joudun tekemään oman meikkini. Täytyy harjoitella paljon ennen suurta päivää, jotta hermostuneenakin kykenen tekemään kivan meikin! Toinen juttu, joka minua jännittää on, että itken. Muutama kyynel ei toki haittaisi, mutta jos oikeasti itkettää, eikä sitä saa loppumaan (olen tosi herkkä!). Kolmas asia jota jännitän on, mitä vieraat sanovat meidän hääjuhlasta. Ja viihtyvätkö. Ja ennen kaikkea miten eri kulttuurien kohtaus sujuu!! Viihtyvätkö suomalaiset vieraat isossa joukossa italialaisia? Entä miten italialaiset suhtautuvat minun suomalaisiin vieraisiin. Tämä on ehkä se suurin juttu jota jännitän! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elimiina Kirjoitettu August 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2012 Tällä hetkellä jännittää eniten raha. Paljon keretää säästää, missä vanhemmat avustaa. Eli toisin sanoen mistä joudutaa tinkii vai joudutaanko mistää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
p1qmyy Kirjoitettu August 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2012 (muokattu) Eniten jännitystä tässä vaiheessa tuo se, miten paljon tärisen matkalla "alttarille", pystynkö hymyilemään vai tuleeko suupieleeni elohiiri, pysynkö tärinältäni pystyssä "alttarilla"...toisena mielessä on se kuinka moni pääsee paikalle parhaimpaan lomasesonki-aikaan ja että viihtyykö ihmiset yhtään... Muokattu: August 7, 2012, käyttäjä: p1qmyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulmu13 Kirjoitettu August 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2012 Ehdottomasti pahimmat jännitykset on: 1. viihtyvätkö vieraat 2. riehuuko lapset (4 lasta) niin, että mulla palaa hermot. 3. pystynkö rentoutumaan ja nauttimaan koko ihanasta päivästä täysillä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilperi Kirjoitettu August 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2012 Voi kauhistus! Mä en pääsääntöisesti ole mikään jännittäjä mutta nyt kyllä vähän jännittää että koskahan mulla on ne polttarit Tässä on nimittäin enää 3 mahdollista viikonloppua ennen häitä. Iik! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonppu Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Alttarille kävely ja muutenkin kirkko-osuus jännittää, kun en kauheasti viihdy huomion keskipisteenä. Juhlan osalta jännittää parin vieraan käytös sen jälkeen, kun ovat saneet alkomahoolia. Eivät aina osaa käyttäytyä humalassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonppu Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Ainiin ja kampauksen onnistuminen jännittää myös. Koekampauksessa käyn tietysti, mutta silti pelkään etten saa juuri sellaista kampausta kuin haluaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Eniten taidan jännittää alttarille kävelyä ja sitä, miten vieraat viihtyvät hääjuhlassamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu October 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2012 Koko vihkiminen jännittää eniten, kävely alttarille kun kaikki katsoo ettei kompastu jne. Lisäksi ehkä mahdolliset kaasojen/BM:n järjestämät yllätysohjelmanumerot jännittää.. Ja tietysti se, että vieraat viihtyisivät juhlissa ja ruoka ja juoma riittää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SisterSeptember Kirjoitettu December 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2012 Eniten jännittää se, että tiedän miten paljon mua tulee jännittämään ennen alttarille kävelyä. Jännittäessäni nimittäin tulen tosi pahoinvoivaksi ja saatan pyörtyä :S Kaikkein tärkein asia häissä on meidän seremonia, ja jotenkin jännittää et kaikki sit kattoo minuu ja et mitähän mies aattelee.. Ja sit jännittää et kaadunko, pyörrynkö enkä halua tosiaankaan oksentaa Kaasoille rauhottavat laukkuun.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts