heidi&ossi Kirjoitettu September 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2008 (muokattu) harrastan itse salibandya(morsian). ja kuulemma jotai kivaa sen ohelta tulos niinkun jotai vpk liittyvää myös.. eli jpudun varmaa puku päällä pelaa säbää ja sit sen jälkee sammuttaa joku palo:D kuulostaa hikiseltä touhulta.. ja mieheni ammatti näkyy hän tekee kaikki ruuat paitsi kakut häihin hän siis kokki Muokattu: September 23, 2008, käyttäjä: heidi&ossi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella chica Kirjoitettu September 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2008 Hääpäivä valittiin matemaattisen kaavan perusteella 1+8=9. Muuten ammatit eivät näy.Häävalssiin tulee koreografia (harrastamme tanssia) ja varmaan kissatkin jotenkin näkyvät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisky Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Meillä on molemmilla sama ammatti, joka on on vahvasti kytköksissä molempien tärkeään harrastukseen. Tämä tulee meillä näkymään hyvin vahvasti metsä- ja eräteemana, kakunkoristeita ja kirkkoa myöten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hippotanu Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Oma harrastukseni tullee näkymään kutsuissa, koristeluissa , ohjelmalehtisessä yms.. Piirtämistä ja kaikkea tuommosta harrastan.. :=) Ammattini ei tule näkymään millään tavoin,en ole töissä tällä hetkellä ja ammatikaan ei kiinnosta ollenkaan, lähihoitaja siis koulutukselta.. Toivottavasti tulevan ukkoni ammatti ei tule näkymään millään tavoin XDHän on töissä teurastamolla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fifi Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Kilpapolkupyörät pitäisi jotenkin saada mukaan, kun niiden takia tavattiinkin Hei toinen fillarimorsian! Me ei tosin tavattu kilpapyorailyn puitteissa mutta se on todella iso osa meidan elamaa ja olisin halunnut jotain fillariteemaa mutta se nyt sitten jai. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 ^Vai on täällä "kohtalotovereita" Taitaa tosin meilläkin häistä jäädä pyöräilyteema kokonaan pois, kun ei ole ainakaan vielä keksitty oikein mitään luontevaa tapaa (ei niitä pyöriä ihan vain juhlapaikan koristeiksi viitsi kuljettaa)... Voi tosin olla, että vihkijä sentään aihetta käsittelee, koska hän nimenomaan haluaa meidän tarinamme mukaan puheeseensa (mahdotonta siis olla mainitsematta pyöräilyä)! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moona- Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Mun ainoa harrastus telkkarin töllötämisen ohella on meidän kilpikonnan puuhien seurailu. Meidän suuri haave ois et konnan ympäri sidottais silkkinauha, johon kiinni sormusrasia. Sitten se köpöttelis meidän luo ja tois sormukset. Siinä sais häävieraat hieman odotella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Gump Kirjoitettu October 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2008 Myös minä olen käsityöihminen, joten teen lähes kaiken itse (koristeet, kutsut, hääpuku, jne.)Lisäksi meillä on yhteinen harrastus, jonka puitteissa ollaan tavattu. Se ehkä näkyy tienvarsikylteissä, hääkakun koristeessa tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini mo Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Meillä ei ammatit tule mitenkään näkymään häissä, mutta ajattelin oman harrastuksen ehkä tuoda esille. Olen joskus junnuna harrastanut ringetteä monta vuotta ja nykyään valmennan junnujoukkuetta. Käyn myös itse pelaamassa.. Ajattelin että voisi olla kiva jos mun valmennettavat ringettetytöt olisivat tekemässä kunniakujaa kirkosta poistuttaessa ringettemailoilla Näin saisin tytöt mukaan häihin, kun en voi kuitenkaan koko joukkuetta kutsua hääjuhlaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsessaFiona Kirjoitettu January 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2009 (muokattu) Meillä tulee kunniakuja raipoista ja laskettelusauvoista (minä olen ratsastaja ja mieheni entinen alppihiihtäjä) ja myös hääkyydin perään laitetaan jotain harrastuksiin liittyvää. Ammattimme tuskin tulevat näkymään hääpäivänä (juristi ja myyntiedustaja).Lisäksi minä olen musiikki-ihminen, joten bändimme on erityisen hyvä ja laulan myös itse häissä. Muokattu: January 15, 2009, käyttäjä: PrinsessaFiona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskilia Kirjoitettu January 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2009 Meillä on yhteisenä harrastuksena levyjen soittelu eli tiskijukkahommat. Tämä näkyypi häissä niin, että paikalle tulee vinyylisoittimet aka levarit ja useampia tiskijukkia. Itse olen suunnitellut, että soittelisin sulholleni jonkunnäköisen rakkaussetin <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu January 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2009 Taitaa olla niin, että meillä minun ammattini näkyy hääkarkeissa, miehen ei siinäkään. Yhteistä harrastustaustaa meiltä löytyy (sitä kautta olemme tavanneetkin), mutta emme aio tuoda sitä mitenkään esiin. Eräiden ystävien häissä tämä samainen harrastus oli vahvasti esillä, mutta emme koe sitä meidän tyyliimme sopivaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu January 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2009 Hm, ei varmaan tule näkymään mitenkään, paitsi jos sovitaan että runsasmittaiset askartelut kuvastaa mua (lastentarhanopettaja) ja jatkojohdot ja valosarjat miestä (sähkötekniikan opiskelija)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitseleh Kirjoitettu January 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2009 (muokattu) Opiskelen kätilöksi, mutta toivottavasti häissä ei tarvitse lapsia päästää tai napoja askarrella;) Ei näy ammatit eikä harrastukset mitenkään, yksinkertaiset ja "vanhahtavat" häät tulossa. Muokattu: January 17, 2009, käyttäjä: Pitseleh Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silmäterä Kirjoitettu January 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2009 Meillä näkyy raskaan musiikin vaikutukset ainakin siinä, että mulla on musta hääpuku. Todennäköisesti samanlainen teema tulee olemaan myös kutsukorteissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 Nörttejä ollaan, joten kutsuihin on haettu välineitä mm. Fantasiapeleistä... Ja auton ikkunalle tulee sydämeen teksti "All my base are belong to you". Koko minun perheeni musiikkiharrastus näkyy siinä, että saavat soittaa yhden häävalsseista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmi10 Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 Meille todennäköisesti tulee vaan mailakuja, koska sulhanen on pesäpalloilija... En oo edes tajunnut miettiä mitään muita juttuja millä ammatin/harrastuksen sais mukaan häihin.Opiskelen itse lääkäriksi ja aloin nyt miettimään ketjussa aikaisemmin väläytettyä pilleripurkki- teemaa hääkarkkeihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 meillä saattaa ammatti (tai siis opiskelu) näkyä pöytäkoristeissa, eli maljakot olisikin labrassa käytettäviä mittapulloja ja dekkoja ja muita vastaavia. opiskellaan siis molemmat luonnontieteitä. kissat voisi myös näkyä jotenkin häissä, mutten oikein tiedä että miten.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aisla Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 Sulhon suvusta löytyy useampiakin ammattimaisia muusikoita ja heidän kauttaan kootaan myös meidän häiden bändi. Sulho siis harrastaa itsekin soittamista eli hänen harrastuksensa näkyy näin.Meikä harrastaa tanssia ja toivon että kaverit niistä piireistä järjestäisivät vähän ohjelmaa häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parsat Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 Meillä ei ollut mitään yksittäistä kantavaa teemaa, vaan ripottelimme sinne tänne erilaisia viittauksia kiinnostuksen kohteisiimme. Suhteemme sai alkunsa silloisessa yhteisessä työpaikassamme elokuvateatterissa, joten leffa-aihe näkyi koristeluissa; paikkakortteina toimivat filminpätkät ja kakkukoristeina oli Wall-E ja Eva-figuurit. Pöytien numerot taas oli toteutettu pelikorteilla, koska tykkäämme lätkiä korttia ystäviemme kanssa.Olemme molemmat myös intohimoisia brittkomedian ystäviä. Se näkyi drinkkilistassa, jossa oli tarjolla mm. "Ladyboys" Alan Partridgen tyyliin ja kuului hääfanfaarissa, joka oli "Mustan Kyyn" tunnusmusiikki trumpetille ja pasuunalle sovitettuna. Ja musiikkiharrastus tietenkin oli vahvasti esillä kolmen bändin voimin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SininenHetki Kirjoitettu January 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2009 (muokattu) Mieheni harrastaa salibandyä ja se tulee näkymään hääjuhlassa sekä auton koristeina, siis se mikä kolisee.. Mikskä sitä sanotaan?! Mulla ei oikein ole mitään semmosta harrastusta, mistä vois jotain keksiä. Tai muutenkaan mitään, mitä osaisin todella hyvin..Ammatit tuskin tulevat näkymään. Muokattu: January 20, 2009, käyttäjä: SininenHetki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 Meillä yhteinen harrastus näkyi loppujen lopuksi maailmanhistorian parhaassa sulhasenryöstössä, mutta tästä emme edes voi kiittää itseämme vaan seremoniamestaria ja muutamaa hääpaikkakunnan urheilevaa nuorta miestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wynken_de Kirjoitettu February 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2009 ammatit tuskin näkyvät häissämme mitenkään, mutta harrastuksemme ja mieltymyksemme kyllä vahvastikin. kutsut liittyvät minun rakkaaseen ja myöhemmin yhteiseksi muodostuneeseen harrastukseen, keikoilla käyntiin, ja olemme esittäneet toiveen, että muusikkokaverini tulisivat esittämään muutaman biisin setin juhlaamme. hääjuhlassa muutenkin soitettava musiikki on meidän tyyppistämme (rock), joten perinteinen häämusiikki jää aika minimiin. ja pukuni on tumma, kuvastaa paremmin rock-henkistä persoonaani, kuin valkoinen puku..toinen yhteisistä, mutta varsinkin sulhasen mieluisista harrastuksista on valokuvaus, ja jos vain mahdollista, haluaisimme jotenkin valokuvaukseen ja rock-musiikkiin liittyvät kakunkoristeet.. saas nyt nähdä. ainakin ennen hääpäivää käymme toteuttamassa yhdessä trash the dress -kuvauksen, jonka tuotoksia sitten mahdollisesti laitetaan hääjuhlassa esille jollain tapaa.tämän enempää tuskin ymppäämme harrastuksia häiden teemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SininenHetki Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Meillä yhteinen harrastus näkyi loppujen lopuksi maailmanhistorian parhaassa sulhasenryöstössä, mutta tästä emme edes voi kiittää itseämme vaan seremoniamestaria ja muutamaa hääpaikkakunnan urheilevaa nuorta miestä Kerro vähän! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mulberry Kirjoitettu February 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2009 Olemme sulhasen kanssa tavanneet armeijassa ja olemme suunnitelleet hääautoksi maastohenkilöauto uazia (naapurilla sattuu olemaan sellainen). Armeija teemaan on tehty myös juhlaohjesääntö, koska hääjuhla pidetään ravintola upseerikerholla. Aluksi takoitus oli tuoda mahdollimman vähän armeija teemaa esiin, mutta pääsi vähän rönsyilemään . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts