elletti Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 Enemmänkin meilläkin näkyy tuo arvomaailma, joka osaltaan sitten nivoutuu myös mun opiskeluihin (ympäristöala), eli luontoa, luonnollisuutta ja ekomeininkiä, mutta mies rajoittaa sen verran ettei ihan hippihäitä tule kuitenkaan. meillä tuo arvomaailma näkyy kanssa teemassa, eli värit luonnosta, koristeita luonnonmateriaaleista jne hippihäätkään ei ole poissuljettu maalaan ja piirrän paljon, joten todennäköisesti tulee häihinkin jotain väkerrettyä, ainakin häälehtisiin olen suunnitellut vaikka mitä itsetehtyjä piirustuksia ja sarjakuvia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipana Kirjoitettu July 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2008 Meillä ei näy mun työ millään tavalla. Se mitä teen, ei ole sitä mikä mä olen. Eikä siten kulkeudu juhlaankaan.Nimenomaan. Meidän kummankaan (tulevat) ammatit eivät ole mitenkään sellaisia, että määrittäisivät identiteettejämme, eikä meillä ole mitään sellaista intohimoista harrastustakaan. Eikä sitä sitten väkisin ole mitään mieltä hakea jotain teemaa tms. näistä, kun ei ole, niin ei ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvaAurora Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 Ei mitenkään. En ollut tullut ikinä edes ajatelleeksi, että se useimmissa häissä mitenkään edes näkyisi. Meillä ei ole mitään syytä, miksi ammatit näkyisivät häissämme, työt yritetään muutenkin pitää pois kotoa. Olen kerran ollut sotilashäissä ja ne olivat kyllä äärettömän komeat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
outi1983 Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 meillä varmaan tulee näkymään harrastukset, isäntä kuitenkin on auto ja minä käsityöhullu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiiTu Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Meillä nyt lähinnä minun käsityöharrastukseni näkyvät siinä, että kutsut, menut, ohjelmat ja kaikki muu askartelevissa oleva on tehty itse. Lisäksi seremoniamestarilla tulee olemaan pilli vihellettäväksi, kun hän haluaa puheenvuoron (minä opettaja, mies harrastaa jalkapalloa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nene Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Meillä molemmilla on pitkäaikaiset kamppailulajiharrastukset. Hääauton perässä kolisee ainakin sulhasen vanhat repparit (alasuojat) .. Mahdollisesti jotain muutakin luvassa, koska kaveripiiristämmekin iso osa on hojoilun harrastajia.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2008 miehen ammatti näkyy somistuksessa, niin kuin minunkin; puuta ja peltiä ei kylläkään kovin vahvasti, mut pikkaisen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonska Kirjoitettu July 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2008 Harrastamme metsästystä ja olemme muutenkin luontoihmisiä, joten häät vihkimistä myöten vietetään metsästysseuran majalla tilanteeseen sopivissa "juhla"-asuissa. Majalla olevat koiratarhat mahdollistavat sen, että omat koirat ja pari koiravierastakin pääsevät juhliin mukaan. Häät ovat kirjaimellisesti meidännäköiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meikku88 Kirjoitettu July 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2008 Mies ajaa taksia,joten taksi on ehdoton valinta hääautoksi.Itse opiskelen hoitoalaa mutta en halua sen näkyvän mitenkään häissä polttareissa se on taas ihan toinen juttu,kun luokkalaiseni ovat luvanneet järjestää ne.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2008 Harrastamme metsästystä ja olemme muutenkin luontoihmisiä, joten häät vihkimistä myöten vietetään metsästysseuran majalla tilanteeseen sopivissa "juhla"-asuissa. Majalla olevat koiratarhat mahdollistavat sen, että omat koirat ja pari koiravierastakin pääsevät juhliin mukaan. Häät ovat kirjaimellisesti meidännäköiset.hienoa että karvaisetkin pääsevät juhliin mukaan meillä ei valitettavasti onnistu joten "lapset" menevät hoitoon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ansku78 Kirjoitettu July 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2008 Sen enempää ei olla vuoden 2009 häitä suunniteltu, mutta voisin kuvitella, että miehen salibandy"harrastus" tulee jotenkin esille. Kunniakujassa mailoja ja auton takana reikäpalloja. Siksi nipsuissa tuo "harrastus", että se vie niin paljon aikaa, että tuntuu miehen toiselta työltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokki82 Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Meillä ei ammatit tai harrastukset todennäköisesti näy mitenkään erityisesti, menun ja kattaukset suunnittelen itse mutta jätän sen ruuan valmistamisen pitopalvelun huoleksi vaikka kokki olenkin Mies on viittävaille valmis sähköalan diplomi-insinööri, mutten kyl huoli silti koristeiksi mitään sähköpiuhoja tai virtapiirejä enkä keksi miten muuten tollasen ammatin vois tuoda esille (siis tyylikkäästi) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Kilpapolkupyörät pitäisi jotenkin saada mukaan, kun niiden takia tavattiinkin Onko ideoita (huom. talvella)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikita85 Kirjoitettu July 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2008 Meidän yhteinen harrastus, lautailu, näkyy ainakin häämatkan muodossa. Lähdemme Japaniin lautailemaan häämatkalle. Juhlatilassa on mahdollisuus käyttää videotykkiä ja olemme miettineet yhteisten kuvien(mukana olisi paljon kuvia lautailumatkoilta) heijastamista screenille illan aikana. Tämä on aivan ajatustasolla vielä.Itsellä on musiikkitausta harrastusten ja koulun muodossa. Vihkimiseen tulen viulun säestäessä ja seremonian lopuksi ystäväni esittää jonkin laulun...Tietysti sooloesityksiä tulee varmasti illan aikana. Toivottavasti kirkossa ei satu olemaan kovin tiukka pipoinen kanttori, joka kieltää kaikki ei hengelliset esitykset kirkossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marianna4 Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Partioharrastuksemme näkyy siinä, että ulkona on myrskylyhtyjä ja salakapakka tehtynä puolijoukkuetelttaan. Miehen ammatti/työ ja meidän intohimomme meri/saaristo näkyy teemana koristeluissa, tarjoiluissa ja painotuotteissa. Tanssiharrastuksemme näkyy tietysti bändin läsnäolona ja tanssimisenamme. Oma ammattini ehkä tulee näkymään, kun kaaso on samassa työssä, niin sitä kautta esim. puheessa tai ohjelmissa jotenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Musiikkiin panostamme kovasti, koska se on molempien rakas harrastus (ja myös suuren osan vieraista). Koirulaisen haluan jotenkin ympätä mukaan, vaikkapa pöytänumerolappuun tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Korento- Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Meillä häihin muotoutui meriteema rakkaan harrastuksemme laitesukelluksen myötä. Sukkanauhaa etsiessä sulhanen löysikin hameen alta ensin snorkkelin ja maskin, tähän löysin idean muistaakseni tältä forumilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sumu Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Olen itse kondiittori, niin se ehkä tulee näkymään tarjoilussa.tai siis haluan tarjolle vähän enemmän kuin pelkkä täytekakku ja kahvi. Mies on postinjakaja ja se ei tule näkymään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.eenu Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Meillä ei varmaankaan näy ammatit mitenkään häissä, emmekä sitä niin kaipailekaan. Harrastuksista varmaan näkyy sulkin autoharrastus, hääautona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydänkäpynen Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Meillä ei näy häissä kummankaan päätoimiset työt tai ainakin näin toivon (mies putkimies ja itse teen päihdetyötä ) Harrastan tanssia ja nykyään myös opetan sitä sivutoimisesti. Siksi häihin tuleekin erilaisia tanssiesityksiä. Ajatuksissa on myös joku yllätystanssi, jossa olen itse mukana tanssimassa sulhaselle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
isasa Kirjoitettu September 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2008 Minä opiskelen lääkäriksi, joten meillä hääkarkit laitetaan lääkepurkkeihin ja sukkanauhan heitossa hameen alta voisi löytyä mm. stetoskooppi ja korvalamppu. Kehittelen vielä ideaa reseptipohjan hyödyntämisestä. Sulhasesta tulee automaatioinsinööri, siihen liittyvää en kyllä ihan heti keksi. Täytyypä vielä neuvotella.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
euski Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 En kaipaa ammattien näkymistä meidän häihin, mutta senverran miehen ammatti ehkä näkyy häissämme, että mies on suunnitellut että hääautomme olisi Lontoon bussi. Mies ajaa ammatikseen bussia ja rekkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieta Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Meillä ei varmaan näy harrastukset tai ammatit mitenkään. Miehen jääkiekkoharrastus saattaa tulla hääautossa esille samoin minun sivutoimi jumpanvetäjänä. Varsinaiset ammatit (insinööri ja fyssari) eivät varmastikkaan näy mitenkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiainen Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Meillä tulee mahdollisesti näkymään minun hevosharrastukseni hevosvaljakkokuljetuksena kirkolta juhlapaikalle. Mies puolestaan harrastaa alamäkipyöräilyä ja kiipeilyä, joten sitä on hieman hankala sisällyttää teemaan Suunnitelmana ei ole muutenkaan mitenkään erityisesti korostaa kummankaan harrastuksia, mutta ajatus tuosta hevoskuljetuksesta lähti liikkeelle siitä, että kirkko ja juhlapaikka ovat riittävän lähellä toisiaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruskapari Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Tulevan vaimon harrastus kirjaimellisesti näkyy kutsukorteissa ja hääjuhlassamme. Ammatteja emme korosta, kun olemme tavallisia duunareita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts