pia1980 Kirjoitettu August 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2007 meillä mies ajaa bussia ammatikseen ja harrastaa linja-autoja niin häissämme tulee olemaan vanha linja-auto vieras kuljetukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmeli_ Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 Mieheni kuuluu palokuntaan (minä kuuluin ennen) ja toivomuksena on että hääauto olisi OIKEA sammutusauto.todennäköisesti se tulee olemaan se. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suvis Kirjoitettu August 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2007 Ammatit meillä ei todennäköisesti tule mitenkään näkymään, mutta yhteinen harrastuksemme autojen parissa kyllä ujutetaan muutamaan väliin, esim. auton takalasin teksti tulee olemaan "Koeajo suoritettu, renkaat vaihdettu" ja hääkarkeiksi tulee vanhoja autoja ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
supermorsian Kirjoitettu September 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2007 Meidän häissä näkyi molempien ammatit ja harrastukset aika vahvasti; mieheni on muusikko, ja vieraistakin suurin osa. Musiikki oli punk-henkistä ja elokuvamusiikkia (ja sitä oli paljon!). Ja koko teema oli ska/punk-henkinen. Hääkakku oli skull&crossbones-muodossa, ja häämarssi Pirates of Caribbeanista kavereiden bändin esittämänä. Ja meidänkään yllä ei perinteisiä hääpukuja nähty Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennaleena Kirjoitettu November 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2007 minä opiskelen kukkakauppiaaksi niin kukka-asetelmat teen itse..Harrastuksetkin näkyvät jonkin verran.Kummatkin kalastamme paljon ja siitä saikin sulhanen idean,että opastekyltit on sitten kalan muotoisia tai muuta siihen liittyvää.itse aikoi tehdä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzinnia Kirjoitettu December 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2007 Ammatti näkyy siinä mielessä, että työkaverit kutsutaan. Harrastuksen mä haluaisin jollain tapaa näkyvän, mutta vielä en ole keksinyt kuin kakun koristeeksi motoristipariskunnan. Toisaalta olis kiva, jos muutama kaveri vois ajaa prätkillä meidän edellä kirkolta bilepaikalle. Mut sit mä mietin, kun en mä näitä kavereita sinne juhliin halua muuten, mutta kehtaako sitä pyytää mukaan vain matkan ajaksi... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu December 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2007 Mies on puolustusvoimissa ja meille tulee sotilashäät. On muutamia juhlaperinteitä ja tietysti juhlapuku on erilainen kun tavallisesti. Ei kuitenkaan oo mitenkään korostettu tämä uravalinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu December 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2007 Hmm... Mahdollisesti paljonkin. Musiikki ainakin on osana juhlaa runsaasti, mikä on molempien harrastus, mutta erityisesti sulhasen. Kuvataideharrastukseni näkyy eniten varmaan kutsuissa, jotka teen itse (en ole suunnitellut mitään perus ääriviivatarra juttuja, vaikka niistäkin kivoja saa) ja koristeluissa käytän luovuutta. Mahdollisesti kakkuunkin tulee joku näiden harrastusten yhdistelmän elementti. Ja niin no, musiikissa ollaan myös melko tarkkoja. Vähän jazzahtavaa varmasti ja erikoisemmat häämarssit. On tuo sulhaselle kuitenkin semmoinen puoliammatti. Ammatit taas... Noh ei varmaan sulhasen niinkään, mutta minä lastentarhanopettajana (silloin toivonmukaan valmistuneena) varmaan tanssitan sukulaislapsia jossain välissä tai jotain. Ainakin varaan lapsille tekemistä, mutten videoita tai muuta "passiivista" vaan muuta mukavaa. Lapset ovat mielestäni ehdottomasti mukana juhlissa, ei heitä voi sulkea tällaisen merkittävän tapahtuman ulkopuolelle (vaikka ymmärränkin, jos joku ei halua lapsia juhliinsa...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eniliini Kirjoitettu April 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2008 Meille tulee hääautoksi vanha paloauto ja se on mulle todella tärkeä juttu. Siitä näkyykö miehen ammatti muulla tavalla, ei ole vielä tietoa. Mun ammatti ei näy mitenkään... onneksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu April 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2008 Meillä ei näy mun työ millään tavalla. Se mitä teen, ei ole sitä mikä mä olen. Eikä siten kulkeudu juhlaankaan. Miehen ammatti saattaa pilkahtaa lähteissämme juhlapaikalta takaikkunaplakaatin muodossa, mutta sekään ei ole varmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mango08 Kirjoitettu April 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2008 Tämähän on hauska ketju, meille ei nimittäin tullut mieleenkään ottaa töitämme tai harrastuksiamme mukaan häähumuun. Valokuvaaja kyllä ehdotti, että hääkuvaan voisi ottaa rekvisiittaa, esim. jalkapallon (mistähän arvasi, että se on sulhasen rakas harrastus?), mutta eiköhän me ihan kahdestaan kuvaankin mennä. Hetki tosin leikiteltiin ajatuksella, että otettais kuvaan mukaan pefletit ja avantotossut, yhteinen harrastus kun on avantouinti Yritämme siis parhaamme mukaan hääpäivänä unohtaa ammattimme ja harrastuksemme, ja keskittyä juhlintaan sekä toisiimme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 Kyl tuo yhteinen harrastus eli musiikki tulee olemaan se suuri osa meidän juhlassa. Lähinnä ollaan raskaamman musiikin suurkuluttajia ja Iron Maiden fanaatikkoja. Ja Iron Maidenin takia me muutenkin tavattiin. Mies aikoinaan soitti 3 eri bändissä. Rumpuja, bassoa ja kitaraa. Nyt enää kotona, kuten itsekkin bassottelen välillä olohuoneessa.Juhlassa näkyy: meidän suosikkeja soi ennen bändin aloitusta (kaikkea thrashista progeen ja hard rockista death metalliin) ja sen jälkeen Iron Maiden cover bändin 2 tunnin setti. Kutsuissa tulee näkymään joko Iron Maiden tai sitten sulhasen sarjakuvakeräily. Hääkarkkien sijasta on kirjaillut plekut, pöydät nimetään Maidenin albumeiden tai biisien nimien mukaan, kakkukristeena on Maidenin Eddie maskotti Kaveri soittaa maistraatissa Powerslaven soolon, jos onnistuu tuollainen järjestely.Ja vieraistakin 90 % on Maiden faneja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morzian Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Meillä ei harrastukset tai ammatit näy mitenkään erikoisesti. Kaasoilla on erotuomaripillit vieraiden kokoonkutsumista varten ja auton perään tulee nappikset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cissus Kirjoitettu June 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2008 Hevoskyydillä on ehdottomasti hääpaikalle päästävä! muuta ei vielä tiedossa työn/harrastusten tiimoilta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Entti Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 Musiikki ja ruoka ovat tärkeitä juhlissamme. Ammattimme eivät näy mitenkään juhlissa.Ehkä miehen pyöräilyharrastus...... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amber Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 En usko, että ammatit ja harrastukset mitenkään tulevat näkymään. Mies vasta opiskelee ja mun ammatti on sellainen, ettei siitä saa oikein revittyä mitään teemoja häitä varten.Kumpikaan ei harrasta mitään erityistä. Ehkä mun harrastukset/arvomaailma tulee näkymään häissä jonkun verran. Aion askarrella ja näpertää kaikki koristeet ym. itse, koska tykkään näpertelystä Teemaksi tulossa metsä/luonto ja askarteluissa käytän mahdollisimman paljon kierrätysmateriaaleja ja luonnonmateriaaleja.Toivon mukaan mun arvomaailma välittyy vieraille myös menun kautta. Itse haluaisin pelkkää kasvis- ja kalaruokaa, mutta mies tahtoo tietenkin lihaa. Ollaan päästy kompromissiin, että liha tulee olemaan riistaa. Mieluummin vapaana juossutta hirveä, kuin tehokasvatettua nautaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scaglietta Kirjoitettu June 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2008 Meidän ammatti(mies esteratsastaja,itselleni hevoset tosin nykyään lähinnä harrastus) ei sen kummemmin näkynyt häissä, tosin kyseessä on enemmänkin elämäntapa kuin ammatti ja koska kaikki vieraat minun kummitätiäni lukuunottamatta olivat jollain tapaa hevosten kanssa tekemisissä ja juhlat pidettiin appivanhempien ratsastushallissa oli hevosasioita vaikea ihan kokonaan sulkea poiskaan Mutta siis ei hevoset "ulospäin" näkyneet kuin tuon juhlapaikan muodossa, ja meillä kyytinä oli luonnollisesti hevoskärryt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura! Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Hevoset jätetään häistä kokonaan pois, koska tahdon vieraiden saavan juhlia rauhassa. Palokunta näkynee juhlissa vieraiden muodossa, sekä kenties jollain tavoin myös kakun päällä. Koska häät eivät ole kotipaikkakunnalla, ei saada sammutusautolla ajelutusta, joka olisi kyllä alkuun houkutellut suuresti.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scaglietta Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Hevoset jätetään häistä kokonaan pois, koska tahdon vieraiden saavan juhlia rauhassa.Mitäs häiriötä ne aiheuttavat? Meillä ei hevosten poisjättäminen olisi onnistunut kun ne asuvat juhlapaikalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura! Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Scaqlietta, lähinnä sen, että olisi pitänyt se tietty hevonen olla paikalla, joka olisi sitä kautta vaivannut ystäviä joiden käsiin hevosen voi uskoa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scaglietta Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 ^Ok Sitten ymmärrän, en vain aluksi oikein hoksannut miten vieraiden juhliminen häiriintyisi hevosista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiris77 Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Meillä näkyi rakas harrastukseni (meripelastus) niin että siirryimme kirkolta hääpaikalle ison pelastusveneen kyydissä. Kippari miehistöineen oli kutsuttu vieraiksi (uniformut ja kaikki) ja ruokailun jälkeen he esittelivät alusta, jossa minäkin olen kymmeniä viikonloppuja viettänyt, innokkaille vieraille.Harvoin semmoista pääsee kukaan katsomaan ja kiinnostusta riitti.Harmittaa jälkeenpäin vain se, että sukulaistyttö joka oli valokuvaamassa häitämme, ei veneestä juuri yhtään kuvaa saanut otettua, onneksi saapumisemme hääpaikan rantaan on videoitu ja aivan ihanaa se oli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rymy Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Meillä saattaa miehen suunnistusharrastus näkyä esim. rastilippuina perinteisten juhlapaikkaopasteiden sijaan, mutta en tod. halua sen enempää suunnistusaihetta hääpäiväämme, kun en itse sitä harrasta . Itse olen musiikkipedagogi ammatiltani, mutta en silti halua mitään klassisia, tekotaiteellisia soitto/laulu-numeroita juhliimme, inhoan sellaisia . Toki kunnon bändi sinne tulee, ammattimuusikoita hekin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SorbusHorror Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Harrastukset näkyvät sillä tavalla että meidät vihitään huovuttamani vihkihuovan päällä, ja sulhanen soittaa rumpuja muutaman biisin verran parin eri bändinsä kanssa. Ammatit eivät näy millään lailla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisela Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Enemmänkin meilläkin näkyy tuo arvomaailma, joka osaltaan sitten nivoutuu myös mun opiskeluihin (ympäristöala), eli luontoa, luonnollisuutta ja ekomeininkiä, mutta mies rajoittaa sen verran ettei ihan hippihäitä tule kuitenkaan. Jossain vaiheessa toivoin, että koirat pääsisivät mukaan juhlaan, mutta kun ne ei osaa kuitenkaan käyttäytyä ja karvastaisivat / kuolaisivat kaikkien hienot juhlavaatteet, niin pääsevät maksimissaan johonkin hääkuviin mukaan (jos saan jonkun hakemaan ne sitten pois..)Toivottavasti kukaan ei keksi tyrkyttää miehen harrasteita tai ammattia mihinkään, se kun on tietoturva-alalla, harrastaa airsoftia (eräänlaista sotapeliä) ja lennokkeja.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts