~:^:~ Kirjoitettu March 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2008 Meillä on vasta valmistelut suunnitteluasteella. Ei olla lyöty edes päivää lukkoon, vaikka suunnitelmissa on toukokuu -09. Pidämme pienet häät, joten aikaa on hyvin, eikä tuohon aikaan ole vielä kova tunku juhlapaikoissa... toivottavasti. Meillä mieheni naureskelee mun suunnitteluille ja täällä foorumilla pyörimiselle. Toisinaan hän on kuitenkin täysin innoissaan suunnittelemassa musiikkia ja keksii kaikkea pientä kivaa. Jotka ovat oikeasti kivoja ja erikoisia ideoita. Ja itseasiassa ensimmäinen hankintamme oli hänen kengät. Piti ostaa ku halavalla sai Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannie Kirjoitettu March 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2008 Meillä taitaa molemmat osallistua yhtä paljon.Minä varasin kirkon,mies on tehnyt alustavan vieraslistan,budjetin ja tehtävälistan.Sormuksenkin se jo innostuksissaan tilasi,vaikka häät ovat vasta kesäkuussa 2009 hääkakun koristettakin se jo valitsi netistä!Mutta hyvä että osallistuu,tuntuu että ne on meidän häät eikä pelkästään minun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissMay Kirjoitettu March 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2008 Kyllä meillä sulhanen on osallistunut todella paljon suunnitteluun. kertoo mielipiteet, sanoo mitä haluaa ja mitä ei. Iso apu on ollut hänestä kyllä kaikessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu March 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2008 En ole varma olenko vastannut tänne...Meillä mies ei niinkään osallistu mihinkään järjestelyihin. Olen kyllä kysellyt mielipidettä asioihin, mutta vastaukseksi saa vain että "ihan sama" tai "joo" Katsotaan nyt innostuuko enemmän suunnitteluihin ja muihin kunhan häihin on enää vähän aikaa jäljellä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErkkiT Kirjoitettu March 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2008 MMeillä mieheni naureskelee mun suunnitteluille ja täällä foorumilla pyörimiselle. Toisinaan hän on kuitenkin täysin innoissaan suunnittelemassa musiikkia ja keksii kaikkea pientä kivaa.Arvaappa paljonko meidän taloudessa nauretaan minulle täällä pyörimisestä? Tuleva rouva T ottaa chillisti sohvalla syöden perunalastuja, minun tuskaillessani koneen ääressä järjestelyjä. Osallistuu se välillä, mutta hokee vaan, että aikaa on niin paljon. Meillä se olen minä joka ottaa kaiken stressin ja naikkonen taas antaa asioiden mennä omalla painollaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErkkiT Kirjoitettu March 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2008 Kuten tuonne toiseen aiheeseen kirjoitin, meillä se olen minä joka ottaa kaiken stressin järjestelyistä. Itse tahdon kaiken olevan täydellistä, tuleva rouva T vaan nyökkäilee ja esittää kiinnostunutta. Ei hän ole välinpitämätön, kummastelee vaan pikkutarkkuuttani (ihan kuin se tulisi yllätyksenä) ja intoani. Varmaan 80/20% menee meillä jako sulhon hyväksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_mono_* Kirjoitettu March 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2008 Kyllä kai minä meillä myös hössötän enemmän, mutta sulhanen osallistuu kyllä minusta loistavasti. Minä suunnittelin kutsut ja yhdessä käytiin isommassa kaupungissa hankkimassa tarpet. Yhdessä myös askarreltiin kutsut ja ajo-ohjeet plus muut ja sulhanen hoiti kopiointipuolen. Yhdessä puuhasteltiin autotallissa myös sydämet tien varteen. Kaasoa, kavereita tai vanhempia ei haluta orjuuttaa missään askartelujutuissa tai muissakaan järjestelyissä, ne on meidän häät, joten ne on myös meidän työt. Minä olen varannut kaikki paikat, orkesterit yms., mutta se nyt on meille luonnollista, koska tekisin sen muissakin asioissa. Muuten sulhanen on mukana joka jutussa katsomassa lautasliinoja yms. En tiedä nauttiiko, mutta tulee katselemaan vaihtoehtoja eikä suuremmin valitakaan, ei ehkä uskalla:) Yhtä paljon kumpikin joka kuukausi laitetaan säästöön ja se on meidän päivä ei tulisi mieleenikään tehdä siitä omaa prinsessaunelmaani kuuntelematta toista ihmistä, joka on pääosassa myös. Porukalla tässä tehdään muutkin hommat rakennustöistä siivoamiseen, painopistealueet vain vähän vaihtelevat taitojen ja kiinnostusten mukaan. Toimii meillä, mutta ei välttämättä muilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppis-78 Kirjoitettu March 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2008 ^ ihanaa kuulla, että tätä ongelmaa voi olla myös näinkin päin! Koetahan jaksaa, ErkkiT. Meillä on mies alkanut osallistua konkreettisemmin järjestelyihin...eli ilmeisesti hänen tapauksessaan on ollut enemmän tuota passiivisuutta johtuen juurikin tästä "onhan-niihin-vielä-aikaa"-ajatuksesta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja-syksy-morsian Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Mahtavaa ErkkiT Meillä mies on ilmoittanut, että minä saan miettiä ja suunnitella (siinä olen kuulemma NIIN hyvä) mutta ilman muuta hänen kauttaan/kanssaan päätökset tehdään. Minulla on aina mielettömästi ideoita ja hänellä sitten löytyy älyä ja käytännöllisyyttä toteutukseen.Tulevissa askarteluissa hän tulee auttamaan varmasti, niinhän on ennekin auttanut katsekutsuissa ja tyttäremme synttärikutsujen teossa ja koristelussa! Mutta hän siis osallistuu itse tekoon, ei niin suunnitteluun, koska tietään sen olevan TODELLA tärkeää minulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Miten toi Sä olet niin hyvä siinä- on jotenkin tuttu lause. Oli sitten kyse mistä vain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curie Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Mitä lähemmäs häät tulevat, sitä enemmän sulhokin osallistuu. Budjetista pitää kyllä kiinni kynsin hampain Olin jo valkannut nowandforeveristä valmiit kutsut, sitten sulho niitä hetken katsasteltuaan tokaisi, että kyllä me tehdään kutsut itse. Niinpä sulho suunnitteli kutsut ja yhdessä tuumin marssittiin Tiimariin hakemaan askarteluvärkit ja ei kun askartelemaan Hoiti myös esteiden tutkintatodistuksen ja oman frakkinsa vuokrauksen ja sovituksen (tietenkin!). Häämatka on myös hyvin pitkälti ollut sulhon vastuulla. Saa nähdä miten puuttuu koristelutouhuihin, kun päästään itse asiaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 meillä minä olen se päähössöttäjä, koko ajan setvimässä kaikkea mahdollista häihin liittyvää.. mies lähinnä hyväksyy ehdotukseni esim. kun oltiin katsomassa hääpaikkaa, niin sen jälkeen hän sanoi "sä varmaan haluut tän, eiks niin?", ja suostui kiltisti eikä alkanut jankkaamaan että katsotaan nyt muitakin.. ihana mies ja jos kysyn jotain että valitaanko sininen vai vihreä teema, niin kyllä se sitten mielipiteensä sanoo, mutta pääasiallisesti minä saan määrätä ja ehdottaa ainiin. hääpaikalla vihkimistä sulhoni ehdotti, mikä oli mielestäni todella kultaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Meillä isäntä osallistuu aika vähän... tai siis tosi vähän. Jos siltä kysyy että minkä värinen on kutsu, se ei varmaan tiedä. Jos kysyy että mitä me toivotaan lahjaksi - ei tiedä.Olishan se tajuttoman kivaa, että se välillä kysyis että voiko tehdä jotain.Tarttis hakea äitiltä läppäri lainaks ja tsekata että se on musansoittokelpoinen - muttei viittis kun sitten se on meillä lainassa sata viikkoa ennenkuin homma tulee tehtyä.Huokaus - millä isännän saa mukaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hilduri Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Isolle T-lle(Erkkille ) tsemppiä.Kyllä meillä suunnitellaan yhdessä tosi paljon kaikkea. Kaikkeen on vastaus tai hyväksyntä, että OK toi vaikuttaa hyvältä No kyllä me suurimmat jutut, teemat, paikat ,kutsut, ruoat etc...ollaan päätetty yhdessä, mutta minä järjestään, soitan, organisoin, koska minä tunnen kaikki ym... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu May 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2008 Molemmat tehdään yhtä paljon (vähän). Mies on itse asiassa paljon parempi askartelija kuin minä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu May 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2008 Todella paljon...autto puvunkin päälle, kun näytin äitille sitä, nyöritti korsetin ja lopulta nosti helmankin ylös Ihana mies Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basilica Kirjoitettu May 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2008 Ei kuulemma aio osallistua kun itse päivään. Kaikki valmistelut on minun niskassani. Olen kyllä sanonut, että saa järjestää kuljetuksen ja valokuvauksen. Mutta jos ei näytä hoituvani, niin ei auta kun härkää sarvista. Mielestäni olen kyllä organisointi kykyinen, mutta lopputuloshan sen vasta näyttää onnistuinko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 Olen varmaan tänne joskus vastannutkin, mutta siis meillä osallistuminen menee suurin piirtein näin, että mies hoitaa:-mulle sormuksen-hääauton, hääyöpaikan-häämatkan-askartelee oikeasti mielellään, kunhan mä vain kerron että mitä tehdään-lähtee mielellään mukaan katsomaan koristeita, hääjuhlapaikkoja jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 Kyllä nämä alkusuunnittelut ovat olleet meikäläisen vastuulla, budjetin laskemiset sun muut. Mies nyökyttelee ehdotuksilleni sujuvasti . Varmaan sitten osallistuu, kun tulee jotakin konkreettista tekemistä. Ja hääyön voisi järjestää vaikka ylläriksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mömmö Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 Me suunnitellaan yhdessä ja molemmilla on paljon ideoita ja toiveita. Nyt tietenkin kun koulu jää kesäksi taas tauolle, aikaa on enemmän, kun koulutyöt ovat vieneet aikaa ja voimia. Mulla on vaan enemmän sellanen heti-nyt-ja-äkkiä-ajattelu, kun sulkki kärsivällisesti sanoo, että eihän sen vuoro vielä ole tuon muistilistankaan mukaan, malttia vaan onhan tää meiän yhteinen juttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussu08 Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 Meillä minä hoidan suunnittelupuolen ja miehen kanssa ykdessä toteutetaan, yleensä. Enemmänkin se kyllä välillä voisi osallistua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessica.S Kirjoitettu June 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2008 Häihin reilu kuukaus aikaa ja suunnilleen viikko sitten mies vasta intoutu olemaan mukana häiden suunnittelussa Ihan yhtäkkii on ruvennu vähän välii puhuu häistä ja miettii kaikkee ja kyselee multa ja on kiinnostunu mitä mä oon suunnitellu jne.. Koko ajan se on mun kans ollu naimisiin menossa mut välistä jo tuntu et ehkei se haluukkaan kun ei oo nii intoontunu.. Mut juu, sillä tuli vaan vähän viiveellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tahdon-08 Kirjoitettu June 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2008 Meillä sulhanen on ollut alusta asti mukana. Tosin enemmänkin budjetointi mielessä, ja isompia asioita on mietitty yhdessä.Askartelu yms koriste jutut olen saanut itse päättää ja tehdä. Tosin yllättävän hyvin tuo sulhanenkin osaa kutsuja tehdä=) Kun sille päälle sattuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethlinn Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 Meillä on kaikki tehty alusta lähtien yhdessä. Paikat päätetty yhdessä, vieraslistat tehty yhdessä, oltiin molemmat painossa valitsemassa kutsukorttimalleja. Tietysti teen paljon itse minäkin, esim. kirjoitin kutsutekstit ja näin pois päin, mutta miehen mielipidettä on tullut kysyttyä asiaan kuin asiaan. Ja miehen kontolla on hääyö ja meidän minihäämatka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Breeze Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 (muokattu) Ei vaan ukkokulta saa hoidettua ajoissa niitä asioita, mitkä oon siltä pyytäny... Muokattu: May 17, 2009, käyttäjä: annika27 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts