norriska123 Kirjoitettu March 20, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2018 Minä haluan ehdottomasti olla naimissa ennen kuin lapsia tulee, ja samaa mieltä on mieskin. Jos tulisin yllättäen raskaaksi pidettäisiin lapsi tietenkin, mutta sitten ei kyllä enää tulisi isoja häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timanttisukka Kirjoitettu October 15, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2018 Mulla oli myös periaatteena, että ensin naimisiin ja sitten lapsia. Kävi kuitenkin niin, että olin jo yli 30 v kun tiemme kohtasivat oikean miehen kanssa. Miehelle ei ollut väliä missä järjestyksessä mennään. En halunnut lykätä lapsen yrittämistä kauemmas ja samalla koko ajan enemmän epätodennäköiseksi. Enkä myöskään halunnut järjestää häitä nopealla aikataululla siksi, että päästäisiin pian lapsentekoon. Siispä saatiin ensin 2 lasta ja nyt voi alkaa suunnitteleen häitä. Meille tulee ihan kunnon häät enkä missään nimessä pidä sitä turhana siksi, että lapset on jo tehty. Avioliitto ei mulle muuta merkitystään, mutta hääjuhla ehkä vähän. Jos häät olisi ollut ensin, siinä ehkä enemmän juhlisi sitä yhteisen taipaleen alkua ja sitoutumista toiseen. Nyt haluan järjestää hääjuhlan, koska haluan juhlistaa meidän rakkautta, onnea ja sitä miten ihana elämä meillä on. Meidän rakkaus on selvinnyt kahdesta vauvavuodesta, ollaan kasvettu uusperheenä, meidän parisuhde voi paremmin nyt kuin koskaan ja me eletään tässä ja nyt, onnellisina. Sitä haluan juhlia. Sitouduttu ollaan toisiimme vakavasti jo aikoja sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nellikaramelli Kirjoitettu January 27, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2019 Mä olen myös aina ajatellut että haluan olla naimisissa ennen lapsien hankintaa mutta kohtalo puuttui peliin ja ajatukseni on muuttunut. Ihan sama olenko naimisissa vai en kunhan lapsen joskus saan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeMi Kirjoitettu July 10, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2019 Minä myös olin haaveillut olevani naimisissa ennen lapsia. Toisin kävi, nyt neljä lasta jo ja häät vasta tulossa. Ei sillä loppujen lopuksi ollut yhtään mitään merkitystä meille, se vaan oli romanttisen tytön romanttinen haave. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts