JustinBieber90 Kirjoitettu August 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2016 Asuinpaikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klt3007 Kirjoitettu August 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2016 Yhteisellä kotipaikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla. Asuinpaikkakunnalta käsin järjestellään! Saa nähdä miten toimii. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tukkasotka Kirjoitettu August 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2016 Meillä osuu jotakuinkin molempien lapsuudenkodin puoliväliin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanpuliini77 Kirjoitettu September 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2016 Me pidettiin häät meidän silloisella asuinpaikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadine Kirjoitettu October 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2016 Minun kotipaikkakunnallani. Asumme itse asiassa ihan toisessa maassakin, josta sulhanen sukuineen on kotoisin. Olen aina halunnut mennä naimisiin Suomessa, ja minusta on myös kiva näyttää sulhon sukulaisille omaa kotiseutuani. En usko, että he muuten matkustaisivat sinne ikinä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiutautintti Kirjoitettu December 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2016 Sulhasen kotiseudulla. Asumme minun kotipaikkakunnallani ja sulho toivoi häiden olevan hänen kotiseudullaan, joten siellä siis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2016 Samalla paikkakunnalla kuin asuttiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennajanikaa Kirjoitettu January 14, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2017 Meillä on 80 kilometriä välimatkaa, ja päätimme pitää häät matkan puolessa välissä. Näin molempien sukulaisten on helppo tulla paikalle eikä matkaa ole liian paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyräz Kirjoitettu January 14, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2017 Me pidetään häät noin 50 km päässä kotipaikkakunnaltamme Sinne melkeimpä yhtä paljon matkaa niin minun sukulaisillani kuin miehenikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alinalien Kirjoitettu January 16, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2017 Minun kotipaikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sommar Kirjoitettu January 17, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2017 Me lähdetään eksoottisesti "ulkomaille" Ahvenanmaalle, joka ei ole kummankaan kotipaikkakunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu January 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2017 Molempien kotipaikkakunnalla Etelä-Pohjanmaalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnnmpa Kirjoitettu February 28, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2017 (muokattu) Mitä todennäköisemmin miehen kotiseudulla. Alunperin halusin omalle kotipaikkakunnalleni, mutta taitaa sopivien juhlapaikkojen vähäinen määrä kaataa suunnitelmat. Muokattu: February 28, 2017, käyttäjä: jnnmpa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
käivärä Kirjoitettu March 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2017 Miehen ehdotuksesta minun kotiseudullani olisi tarkoitus avioitua sit, kun on sen aika. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu April 4, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2017 On 17.1.2017 at 09.52, annima said: Molempien kotipaikkakunnalla Etelä-Pohjanmaalla. Lainaan itseäni. Lopulta valikoituikin viereinen kaupunki, missä avioidutaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu June 8, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2017 Mentiin jo. Mikkelissä maaseudulla oli häät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts