Anni-Iona Kirjoitettu September 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2009 Me pidämme häät meidän uudessa kotikaupungissa. Minun kotipaikkani on ns. keskellä ei mitään ja sulhasen 2000km päässä Irlannissa, niin Helsinki on sopiva "puolimatka" kaikille ja meille kätevin, koska asumme siellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taivaanmaalari Kirjoitettu September 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2009 Meillä häät miehen kotipaikkakunnalla ja molempien nykyisellä asuinpaikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia* Kirjoitettu September 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2009 Meillä myös miehen kotipaikakunta ja molempien nykyinen asuinpaikkakunta. Itse olen kotoutunut tänne oikein hyvin ja kaupunki on yhtä kaukana kahdesta suunnasta tuleville sukulaisilleni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaEmily Kirjoitettu September 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2009 Vihkiminen on miun, ja juhla taas sulhasen kotipaikkakunnalla... Paikkakunnat kun ovat ihan vierekkäin, ja n. 15 min ajomatkan päässä toisistaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tziina Kirjoitettu September 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2009 Sulhasen kotipaikkakunnalla, kun morsiamen kotipaikkakunnan ainoa kaunis kirkko on remontissa. Ja toisaalta myös sulhasen kotipaikkakunnalta oli helpompi saada kohtuuhintainen, hieno juhlapaikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johku_ Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Meillä kotikaupungissamme vihkiminen ja nykyisessä asuinkaupungissamme juhla. Olemme kotoisin samalta paikkakunnalta ja näiden kaupunkien välillä on matkaa siis n.5km ,eli koti- ja asuinkaupungissamme on vastaukseni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zebraliini Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Asuinpaikkakunnalla, helpottaa järjestelyjä (kun itse hoidetaan suurin osa, kaasot, bestman ja muu lähipiiri toki avustaa, vanhemmilta ei sinänsä odoteta apuja järjestelyissä) ja on melko lailla hyvin keskellä eri puolilta tuleville vieraillekin. Plus täällä on kaunis kirkko (jossa meillä siunaus, siviilivihkimisen paikka on vielä auki, samana päivänä kuitenkin). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cenjuska Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Miehen kotipaikkakunnalla ja molempien asuinpaikkakunnalla.Niin paljon tehää ite, joten helpompi näin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mya Kirjoitettu October 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2009 Minun synnyinpaikkakunnalla, joka nykyään molempien asuinpaikkakunta, eli Helsinki. On vain yksinkertaisesti helpointa meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juustonalle Kirjoitettu October 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2009 Ihan kotipaikka kunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2010Syysmorsian Kirjoitettu October 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2009 Alustavasti on pohdittu, että häät olisivat morsiammen kotipaikkakunnalla, joka on molempien nykyinen asuinpaikkakunta. Helpottaa järjestelyjä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mayflower Kirjoitettu October 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2009 Morsiamen kotipaikkakunnalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SusaL Kirjoitettu October 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2009 PIdetään paikkakunnalla jossa on todella ihana kirkko ja sieltä päin on suurin osa juhlavieraista,joten ei tule majoitus ongelmia kellekään kun muutama tarttee vaan yöpaikan.mut hotelli löytyy läheltä ja samoin mökkejä joita voi halvalla vuokrata. Lisäksi sieltä sai juhlapaika todella edullisesti.Meillä siis siunaus, vihkiminen oli tänä kesänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumi08 Kirjoitettu October 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2009 Meillä häät miehen kotipaikkakunnalla,johon toivottavasti joku päivä muutamme itsekin.Nykyiseen kotipaikkakuntaan yli 200 km matkaa ja omaan kotipaikkakuntaani vieläkin enemmän.Päätös oli lähinnä minun,mutta ei toki miehellä mitään sitä vastaan ollut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merenneito Kirjoitettu October 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2009 Molempien nykyisellä asuinpaikkakunnalla eli Helsingissä. Ei ollut syytä lähteä kauemmas, kun Helsinkiin on kuitenkin helppo tulla eri puolilta Suomea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiK Kirjoitettu October 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2009 Asumme molemmat tällä hetkellä Jyväskylässä opintojen takia ja luultavasti Jyväskylässä pidämme myös häät, sillä olemme tavanneet ja asuneet yhdessä täällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva Sinkkonen Kirjoitettu October 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2009 Heinolassa pidämme häät. Meillä on siihen kaksi syytä.1. Heinolan pitäjän kirkko on aivan ihana vanha kirkko, kirkonkylässä.2. Kummankin sukulaiset joutuvat matkaamaan häihin. Miehen sukulaiset Etelä-Pohjanmaalta, minun Pk-seudulta ja Tampereelta.Kumpikaan meistä ei siis ole kotoisin Heinolasta. Minun äitini asuu uuden miehen kanssa kyllä tuolla joka helpottaa samalla järjestelyitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantogrator Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Helsingissä tulee olemaan vihkiminen ja juhla. Sukulaiset asuu lähes kaikki pääkaupunkiseudulla ja ortodoksikirkkoja ei kuitenkaan ole niin paljon, että tulisi vaikeuksia valita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sipullis Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Asuinpaikkakunnalla pidetään, helppo järjestää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Häät pidetään nykyisellä asuinpaikkakunnallamme, joka ei ole kummankaan kotipaikkakunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu December 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2009 Helsingissä pidetään kun täällä keskustan tuntumassa asutaan. Helsinki on myös minun kotipaikkakuntani, sulho on Vantaalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu December 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2009 Helsingissä mekin. Helsinki on sulhasen kotipaikkakunta ja yhdessä täällä asustellaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lilla My Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Meidän häät pidetään Porvoossa, koska asutaan siellä. Tosin minun vanhemmat haluaisivat, että pitäisimme häät minun kotipaikkakunnallani Itä-Suomessa, mutta pitkä välimatka hankaloittaisi järjestelyjä sekä häämatkalle lähtöä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Me pidämme häämme asuinpaikkakunnallamme, jonne olemme molemmat muuttaneet aikanaan opiskelemaan ja jonne olemme ainakin toistaiseksi pysyvästi ( ) myös asettuneet elämään elämäämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkupikku Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Meidän häät pidetään Turussa, itse olen sieltä kotoisin ja mies kanssa siitä ihan lähikunnasta. Tällä hetkellä opiskellaan molemmat Helsingissä, mutta veri vetää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts