Black&White Kirjoitettu April 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2009 Olis kyllä kiva pitää häät meidän kotikaupungissa, jossa mä olen aina asunut ja sulhanenkin jo useamman vuoden. Oikeanlaisen paikan puuttumisen takia joudutaan kyllä varmastikin pitämään häät muualla, mutta vielä on epäselvää että tulevatko juhlat olemaan jossain muussa kunnassa täällä pääkaupunkiseudulla vaiko sitten sulhasen synnyinseudulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kippura Kirjoitettu April 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2009 Kotipaikkakuntana minulla Oulu ja miehellä Haukipudas. Nyt asumme haukiputaalla, mutta häät vietetään Oulussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEN Kirjoitettu April 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2009 Kotipaikkakunta on ehdoton ykkösvaihtoehto, täällä ollaan molemmat asuttu lähes koko ikämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu June 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2009 Meidät vihitään Liedossa, josta emme ole kumpikaan kotoisin. Liedon valitsimme lähinnä siksi, että löysimme sieltä kivan paikan hääjuhlille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu June 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2009 Nykyisellä asuinpaikkakunnalla, vaikka molemmat ollaan kotoisin muualta. Jokatapauksessa sukulaiset,ystävät ym asuvat ympäri suomea,joten täytyy jonkun tulla kuitenkin matkan takaa..Enkä missäännimessä haluaisi mennä kotipaikkakunnallani naimisiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Iona Kirjoitettu June 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2009 Meidat vihitaan tulevalla asuinpaikkakunnallamme ja juhlat on siina naapurikunnassa. Herra on kotoisin kokonaan toisesta maasta ja mina toiselta puolelta Suomea, kuin missa haamme ovat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrika Kirjoitettu June 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2009 Meidat vihitaan minun syntymakaupungissani (suomessa), vaikka oma asuinmaa on toinen ja puolison syntymamaa viela kolmas. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilliis Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Minun eli morsiamen kotipaikkakunnalla. Samassa kirkossa missä vanhempani vihittiin! Sulhasen perhe on muuttanut monta kertaa niin että hänellä ei varsinaista kotipaikkakuntaa ja samanlaista tunnesidettä kuin minulla olekaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elluus Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Morsiammen kotipaikkakunnalla joka siis eri kuin nykyinen asuinpaikkakuntamme. Paikka on keskeisempi kuin asuinkuntamme joten ratkaisu on ympäri Suomea tulevien vieraidenkin kannalta mukavampi. Ja muutenkin minä olen kovin kotiseuturakas toisin kuin sulhanen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caro2 Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Meillä mennään naimisiin sulhasen kotipaikkakunnalla ja meidän molempien nykyisellä asuinpaikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
j_l Kirjoitettu July 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2009 Helsingissä, molemmat olemme kotoisin pääkaupunkiseudulta ja melkein kaikki sukulaiset ja ystävät asuvat täällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juhannus-10 Kirjoitettu July 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2009 Häät pidetään koti/asuinpaikkakunnallamme. Ollaan kummatkin synnytty ja asuttu aina tällä samalla paikkakunnalla, jossa asuu myös suurin osa sukulaisista ja ystävistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu July 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2009 Oli ajatuksena pitää suhlasen kotipaikkakunnalla, mutta voipi olla, ettei kumpikaan enää halua ja ne siirtyy minun kotikuntaan eli naapurikuntaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enkeliahma Kirjoitettu July 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2009 Asuinpaikkakunnan naapurikunnassa, joka sattuu olemaan myös minun kotipaikkakunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densku Kirjoitettu July 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2009 Oulussa, molempien opiskelu- ja nykyisessä asuinpaikkakunnassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
se oikea Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 Oulussa, minun kotikaupungissa ja meidän molempien asuinkaupungissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane2010 Kirjoitettu August 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2009 Meidän asuinpaikkakunnallamme. Mies on täältä kotoisin, minäkin syntyny mut muuttanu pienenä pois ja miehen perässä sit takaisin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu August 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2009 Me pidetään häät sulhasen kotipaikkakunnalla. Täällä asutaan ja siksi myös häät täällä. Tosin luulen että vieraslistaa joudutaan muokkailemaan sillä minun suku asuu todella kaukana ja matka voi muodostua ongelmaksi, mutta kuitenkin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
now4ever Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 (muokattu) Sulhasen/molempien nykyisellä kotipaikkakunnalla.Alunperin oli tarkoitus pitää kaukana pohjoisessa, josta ole kotoisin ja aina haaveillutsiellä meneväni naimisiin.Mutta häiden "siirto" yhteiselle auinpaikkakunnalle oli minun yllätykseni sulholleni.Helpompi järjestää käytännön asioita ja muutenkin toteuttaa suunnitelmia näin, entä kuin viedä kaikki kerralla "rekalla" pohjoseen Muokattu: August 17, 2009, käyttäjä: now4ever Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimkim Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 Me valittiin paikkakunta, joka on asuinpaikkamme lähistöllä, 20 km päässä. Mitään kytköksiä meillä ei sinne ole, muuta kuin pidämme paikasta, kirkko on kaunis ja juhlapaikka hyvällä paikalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackie-May Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Keski-Uusimaalla, pienellä paikkakunnalla pidetään häät. Miehen kotipaikkakunta. Sieltä löydettiin täydellinen juhlatalo häille! Itse olen kotoisin Savosta, joten moni vieraista joutuu matkustamaan pitkän matkan häihin. Toivottavasti matka ei ole este monelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silvera Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Vihkiminen tapahtuu morsiamen synnyinpaikkakunnalla ja juhla sulhasen synnyinpaikkakunnalla Alunperin oli ideana pitää juhla ja vihkiminen samalla paikkaa, mutta paikka misä halusimme pitää ei säväyttänyt niin paljoa kuin toinen paikka eikä välimatkaa meidän synnyinpaikkakunnilla ole kuin 20km Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emppu-pemppu Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Sulhasen kotipaikkakunnalla, jossa olen itsekin asunut jo 7 vuotta. Oma kotipaikkakuntani ei jostain syystä edes käynyt mielessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Molempien yhteisellä koti- ja asuipaikkakunnalla. Vaari jo kyseli kihlauksesta kuultuaan että missä häät pidetään ja olin ihan et häh. Hän ehkä oli salaa toivonut että äidin kotipaikkakunnalla kun serkun häätkin. Tosin erona se että serkkuni on asunut lapsuutensa kyseisellä paikkakunnalla ja vielä äitini kotitilalla vaari on ihan hassu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmh Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Oulussa, jossa asumme. En missään tapauksessa halunnut häitä omalle kotipaikkakunnalleni, jota kohtaan en tunne kovinkaan positiivisia tunteita ja en kyllä halua myöskään miehen kotikuntaan. Tää on hyvä, kun suurin osa ystävistäkin asuu täällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts