_Elina Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Me mennää naimisiin meidän yhteisellä asuinpaikkakunnalla ja miehen kotipaikkakunnalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukaneli Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Häät pidetään 90% varmuudella mun syntymäkunnassa..tosin en siellä kauaa asunut pienenä..molempien kotikaupunki kuitenkin ihan naapurina, joten kovin kauaksi ei mennä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milla22 Kirjoitettu March 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2009 (muokattu) Olemme molemmat syntyneet pienellä paikkakunnalla ja sieltä ajautuneet opiskelujen takia pois. Häitä kuitenkin vietetään kotipaikkakunnallamme. Molempien vanhemmat ja suuri osa suvusta asuvat edelleen sielä ja se tuntuu muutenkin romanttisemmalta niin , Muokattu: March 19, 2009, käyttäjä: milla22 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
^heidisti Kirjoitettu March 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2009 Meidät vihitään miehen synnyin kunnassa Halsualla ja jatkot pidetään viereisessä kunnassa. Päädyimme tähän ratkaisuun, koska siellä kaikki on helpompi/edullisempi järjestää ja suurin osa vieraista on Tampereesta ylöspäin, joten matkallisestikin järkevämpää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamomilla Kirjoitettu March 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2009 Pidämme häät Oulussa, vaikkei se olekaan enää meidän asuinpaikkamme emmekä myöskään ole Oulusta lähtöisin. Asumme kuitenkin ihan vieressä ja tuntui kaikin puolin parhaalta vaihtoehdolta järjestää myös myös häät täällä, vaikka paria muutakin vaihtoehtoa harkittiin. Oulussa olemma kuitenkin tavanneet ja tutustuneet ja ties vaikka joku päivä taas täällä asummekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JP85 Kirjoitettu March 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2009 Sulhasen kotipaikkakunnalla ja yhteisellä asuinpaikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densku Kirjoitettu March 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2009 Kummankin nykyisellä asuinpaikkakunnalla Oulussa, ei ole kummankaan kotipaikkakunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tia Dalma Kirjoitettu March 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2009 nykyisellä asuinpaikkakunnallamme. Muitakin vaihtoehtoja mietittiin, mutta tämä oli kaikkein helpoin ratkaisu vaikka kaikki vieraat tulevatkin muilta paikkakunnilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ihuli Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Morsiamen kotipaikkakunnalla, joka on nykyisin molempien asuinpaikkakunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaatti Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Yhteisellä kotipaikkakunnalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charissa Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 ollaan kumpikin asuttu Porissa koko ikämme,joten täällä myös häät pidetään.Tosin montaa vierasta ei Porin ulkopuolelta tulekkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepto Kirjoitettu March 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 Mennään naimisiin paikkakunnalla josta molemmat olemme kotoisin, vaikka asuinpaikkakunta nykyään onkin toinen. Valintaan vaikutti mm. kotipaikkakunnan kohtuullisempi hintataso tähän pääkaupunkiseutuun verrattuna. Ja eipähän sukulaisten tarvii matkustaa, itse ollaan jo niin totuttu reissaamaan tätä väliä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
khr Kirjoitettu March 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 Käytännön helppouden vuoksi pidämme häät minun vanhempieni kotipaikkakunnalla jolla itse ehdin asumaan teininä vain vähän aikaan. Nykyinen kotikaupunkimme on tosin vieressä, joten kovin kaukaa käsin emme joudu säätämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu March 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 Mun kotipaikkakunnalla, jonne on matkaa täältä missä asutaan ja eletään niin 335 kilsaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indis Kirjoitettu March 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 Molempien kotipaikkakunnalla vaikka asutaan tällä hetkellä muualla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieniminä Kirjoitettu March 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 miehen synnyinpaikkakunnalla mihin minä olen muuttanut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huldis Kirjoitettu March 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2009 Me mennään naimisiin sulhasen kotipaikkakunnalla. Syynä lähinnä sijainti saaristossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weezey Kirjoitettu March 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2009 Meidän vihitään kummankin kotiseudulla, mutta mun kotikaupungin kirkossa. Nykyisin asumme naapurikaupungissa, matkaa 10 km, joten käytännössä siis sama paikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninniliini Kirjoitettu March 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2009 Meidät vihitään nykyisellä asuinpaikkakunnallamme. Molemmat olemme muualta kotoisin. Tämä kuitenkin tuntui parhaimmalta vaihtoehdolta, sillä täällä on nyt meidän kotimme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marppu Kirjoitettu March 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2009 Nykyisessä kotikaupungissa, mies on asunut täällä koko ikänsä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yypee Kirjoitettu March 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2009 Sulhasen kotipaikkakunnalla, joka on meidän asuinpaikkakunta. mä en koe mitään siteitä mun kotipaikkakuntaan enkä keksi yhtään järkevää syytä miksi lähteä sinne juhlimaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pétillant Kirjoitettu March 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2009 (muokattu) Ei kummankaan koti- eikä asuinpaikkakunnalla. Vihkiminen ja hääjuhla naapurikaupungissa Helsingissä. Muokattu: March 30, 2009, käyttäjä: pétillant Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&J Kirjoitettu March 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2009 (muokattu) Meidät vihitään meidän asuinpaikkakunnalla, joka on samalla minun kotipaikkakuntani. Sulhasenkin suku on tosin kotoisin vain 120 km päästä, joten en usko matkojen olevan mikään ongelma. Tosin minun kaukaisimmat sukulaiseni tulevat Saksasta saakka...Muoks. Kirjoitusvirheet... Muokattu: March 30, 2009, käyttäjä: S&J Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu April 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2009 Nykyisellä asuinpaikkakunnalla, vaikka molemmat ollaan kotoisin muualta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu April 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2009 Molempien kotipaikkakunnakka: Rovaniemellä. O;-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts