Guest Cherry83 Kirjoitettu May 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2007 n.120 km päässä asuinpaikkakunnalta, eli morsiammen kotikaupungissa missä lapsuus tuli vietettyä. Ihan hauska päästä samassa kirkossa vihille kun pääsi ripillekkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessi Kirjoitettu May 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2007 yhteisellä asuinpaikkakunnallamme. Molemmat olemme kyllä kotoisin samasta kaupungista, mutta kotikaupunki ei tullut valikoiduksi, koska lähestulkoon kaikki vieraat ja sukulaiset ovat lähempänä nykyistä asuinpaikkaamme.Toisaalta olisi ehkä ollut nostalgista viettää häitä kotikaupungissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunaja 76 Kirjoitettu May 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2007 Meidän häitä tanssitaan yhteisellä kotipaikkakunnalla ....Mutta nykyään asuinpaikkakuntamme on 500km päässä....Joten se on hiukan hankaloittanut hääjärjestelyjä, mutta loppujen lopux on mennyt ihan ok ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mokso Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 Yhteisellä asuinpaikkakunnalla, joka on myös morsiamen (minun) kotipaikkakunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ree Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 Häitä vietetään paikkakunnalla, mistä löytyi mieleinen juhlapaikka.Kotipaikkakunnalta matkaa juhlapaikalle vain 20 km. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Essi- Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 Meillä häät vietetään morsiamen (eli minun) kotipaikkakunnalla. Toisaalta olisimme voineet ne pitää myös asuinpaikkakunnallamme, mutta olen jo lapsesta lähtien halunnut, että minut vihitään kotipaikkakunnan kauniissa kirkossa. Myös perinteitä halusin noudattaa. Asiasta keskusteltiin välillä kiivaastikin, mutta onneksi sulho oli ymmärtäväinen Anoppi taasen olisi ilmeisesti halunnut, että häät ovat sulhasen kotipaikkakunnalla. Eipä hän silti ruvennut vastaan hankaamaan, kun kerroimme, että missä meidät vihitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -NM- Kirjoitettu June 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2007 Yhteinen asuinpaikkakunta/morsiammen kotipaikkakunta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blossom Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 Yhteisellä kotipaikkakunnalla, jossa olemme molemmat asuneet aina ja jossa suurin osa perheistämme sekä kavereistamme asuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PossuJossu Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 minun kotipaikkakunnalla ja sulhasen asuinpaikkakunnalla. Täällä ollaan jo pidempään asuttu yhdessä. Siksipä siis luonnollinen valinta. Helsinki siis.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiitu Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 Vastasin "Muu paikkakunta". Minun kotipaikkakunnastani yli 1200 km, miehen kotipaikkakunnasta yli 600km ja nykyisestä asuinpaikkakunnastammekin yli 1200 km:n päässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulpukka Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 Yhteinen asuinpaikkakunta. Kaupunki jossa olemme viihtyneet vuodesta 1995 lähtien ja on noin 20 km päässä molempien kotipaikkakunnasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pottu82 Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 Sulhasen kotipaikkakunnalla, joka on myös meidän yhteinen asuinpaikkakunta ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissMay Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 vastasin morsiammen kotikunnassa.Kirkkoa ei ole vielä varattu, mutta luulen että päädytään mun kotikunnan kirkkoon.Itse kun asutaan tällä hetkellä naapurikunnassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanski77 Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Me pidetään häät sulhasen kotipaikkakunnalla, jossa myös asutaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinniS Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Pidämme yhteisellä asuinpaikkakunnalla mikä on kyllä myös sulhon kotipaikkakunta. Täällä on ihanat puitteet joten ei ole valittamista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minnie85 Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 sulhasen kotipaikkakunnalla johon tosin minäkin olen pian muuttamassa, ja häiden aikaan se on sitten meidän yhteinen asuinpaikkakunta sen lisäksi että se on miehen kotipaikkakunta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clara Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Emme vielä tiedä. Tulevan mieheni on espanjalainen, joten meidän pitäisi ensiksi päättää että missä maassa, Suomessa vai Espanjassa, häät pidetään. Se onkin vaikea kysymys... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragonpride Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Tämänhetkisellä kotipaikkakunnalla. Asuttu ollaan täällä vajaa 2 vuotta. Kirkkoon kotoa kilsa ja juhlapaikkaan puoli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yolanda Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Morsiamen kotipaikkakunnalla. Ja hyvä näin, sillä muutimme kosinnan jälkeen vajaan puolen vuoden kuluttua takaisin kotimaakuntaan. Lisäksi maalaiskunnassa (jossa siis pidämme häämme) hintataso ja paikkojen saatavuus on aivan eri luokkaa kuin suuremmissa kaupungeissa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaalimato Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Yhteisellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Iitu- Kirjoitettu June 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2007 Yhteisellä kotipaikkakunnalla pidetään, suurin osa suvusta on siellä ja kaverit pääosin sieltä kotoisin, joten helppo paikka. Plus että tuonne kotipaikakkunnalle on helppo järjestää, kun tuntee hyvin paikat ja ihmiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmu84 Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 Sulhasen kotipaikkakunnalla, jossa nyt molemmat asumme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian-2010 Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Me ei olla päätetty suuntaan eikä toiseenkaan mitään varmaa.Mutta suunnitelmissa olis mennä naimisiin vain todistajien läsnäollessa nykyisellä asuinpaikkakunnallamme, joka on myöskin sulhon kotikunta. Varsinainen juhla lähimmille sukulaisille ja ystäville sitten mun kotipaikkakunnallani luultavasti. Johtuen ihan vain siitä et suurin osa vieraista sieltä suunnalta.On siis vähän hankala järjestää, koska välimatkaan on enempi ku hiukan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lexie Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Häät pidetään sulhasen kotipaikkakunnalla miehen toiveesta. Oma kotipaikkakunta ja nykyinen yhteinen asuinpaikkakunta olis ehkä kätevämpi hääjärjestelyjen kannalta, mut esim. täällä oleva rippikirkkoni ei mun mielestä oo mikään kovin nätti rakennus, joten siellä en halunnut häitä viettää missään nimessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teiju-keiju Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Meille oli selvää, että vihitään mun kotipaikkakunnalla. Perinteisesti. Mies on naapurikunnasta kotoisin, joten molempien suku on suurimmaksi osaksi siellä lähistöllä. Juhlapaikkaa mietittiin myös sulhasen kotipaikkakunnan puolelta, mutta sopiva löytyikin sitten mun kotipaikkakunnalta.Hieman yllättäen tuosta mun kotipaikkakunnasta tulee tällä viikolla myös meidän yhteinen asuinpaikkakunta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts