hmmm Kirjoitettu February 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2005 Meillä pidetään molempien asuinpaikkakunnalla ja miehen kotipaikkakunnalla.Tai siis mies on täällä syntynyt ja hetken vauvana asunut ja sitten taas teininä takaisin muuttanut. Minulla ei kotipaikkakunnalle ole mitään yhteyksiä enää kun vanhemmat ovat sieltä pois muuttaneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiisa84 Kirjoitettu February 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2005 Isäni kotipaikkakunnalla periaatteessa pidetään. Tämä johtuen siitä, että sieltä saatiin kirkko ilmaiseksi ja paikka, jossa juhlimme häitä on sairaala, jossa äitini on syntynyt. Tosiaan Jämsänkoskella on häät ja Savion Hovi on paikka jossa on juhlat. Aivan ihana kirkko ja ihana juhlapaikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanja-anneli Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Morsiamen synnyinpaikkakunnalla. Morsian asuu vielä kyseisellä paikkakunnalla mutta ennen häitä muutta sulhon luo noin 60 km päähän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi-05 Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Yhteinen kotipaikkakunta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pisam@ Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Minun kotipaikkakunnallani pidetään, jotenkin se on ollut minulle aina itsestäänselvyys. Tosin jos sulholla olisi ollut jotain asiaa vastaan, niin toki muuhunkin ratkaisuun olisin suostunut. Asustellaan 300 kilsan päässä kotipaikkakunnaltani, joten on ihan kivasti haastetta järkätä juhlia. 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magiatar Kirjoitettu February 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2005 Morsiamen kotipaikkakunta, kummankin asuinpaikkakunta. Päätettiin että sama kirkko jossa poikamme on kastettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsuttelija Kirjoitettu February 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2005 Morsiamman kotipaikkakunta, toki molemmat asuimme siellä myös silloin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu February 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2005 Morsiammen kotipaikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ann_80 Kirjoitettu February 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2005 Sulhasen kotipaikkakunnalla, jolla tässä tarkoitan siis paikkakuntaa, jossa hän asui lapsuutensa. Siitä ei ole kuin vajaan tunnin ajomatka mun lapsuusen kotipaikkakunnalle, niin ei munkaan puolelta häävierailla ole pitkää matkaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sade_82 Kirjoitettu February 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2005 Mun kotipaikkakunnalla. Sulhanen oli myös ehdottomasti sitä mieltä. Vihkiminen siis tapahtuu siellä, mutta jatkopaikasta ei ole vielä tietoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
joe_cool Kirjoitettu February 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2005 Muulla paikkakunnalla. Kuitenkin sulhon kotipaikkakunnan, jossa oma perheeni asuu myös, lähellä. Paikkakunta (tai itse asiassa kunnat - vihkiminen toisen kunnan puolella kuin juhlat) valkkautui ihan sattumanvaraisesti kirkon ja juhlapaikan mukaan.. Kotipaikkakunnallamme (tai siis sulhon, tosin omakseni sen tunnen, vaikka asuin vain muutaman vuoden) en missään tapauksessa halunnut mennä naimisiin, koska en tykkää kirkosta tippaakaan. Ja kun sitten löytyi sekä mieluinen kirkko että juhlapaikka lähekkäin, niin siellä sitten. Asuinpaikkakunnaltamme on hääpaikkakunnalle matkaa useampi sata kilometriä, mutta sukulaisilla jne. vierailla on joitain kavereita lukuunottamatta kätevä tulla tuonne. Ja vanhemmat, toinen kaaso ja bm asuvat lähistöllä, joten ei tuo häiden järkkäys täältä kauempaa mikään ongelma ole ollut - ainakaan vielä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarode Kirjoitettu February 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2005 Me päädyimme pitämään häät minun kotipaikkakunnalla siksi että pidän kotipaikkakuntani kirkkoa todella kauniina. Sulhanen taipui pitkän väsytystaistelun jälkeen. Toinen syy minun kotipaikkakuntani valintaan oli se että häiden jälkeen muutamme sulhon kanssa kuitenkin kotiini (sukupolvenvaihdos maatilalla) Onhan se mieskin hyvä totuttaa hyvissä ajoin tulevan kotipaikkakunnan juhlaperinteeseen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
day_dreamer Kirjoitettu February 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2005 Molempien asuinpaikkakunnalla pidetään. On myös sulhon kotipaikkakunta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
girl80 Kirjoitettu February 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2005 Meidän häät pidetään minun eli morsiammen kotipaikkakunnalla. Siellä on hyvä mennä naimisiin,missä on ihanat rakkaat lapsuuden muistot ja paikat :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal love Kirjoitettu February 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2005 Yhteinen asuinpaikkakunta. Tuntui alusta lähtien luonnollisimmalta vaihtoehdolta. Valintaan vaikutti lähinnä se, että nyt kun asumme isommalla paikkakunnalle, hääjärjestelyt hoituvat helpommin, kun kaiken saa samasta kaupungista ja monissa järjestelyissä on myös valinnan mahdollisuuksia. Myös suurinosa häävieraistamme tulee asuinpaikkakunnaltamme, joten ratkaisu itseasiassa palvelee monia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grace_Land Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 Vihkiminen molempien asuinpaikkakunnalla, juhla muualla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pieni_otus Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 Kaverit on pitämässä häät tänä kesänä Espoossa ihanassa paikassa metsän keskellä ja mä oon päässy kaasoksi sillä että olen morsiammen paras kaveri ja muutenkin kuulemma sopivin siihen hommaan, koska en menetä hermojanni helpolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanja-anneli Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 Morsiamen kotipaikkakunnalla, joka on vielä vähän aikaa myös hänen asuinkuntansakin. Sulho asuu noin 60 km päässä toistaiseksi, mutta ei enää kauan. Hääjuhla on samalla paikkakunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mamal Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 Olemme Espoolaisia, häät Helsingissä. Asuttiin helsingissä vielä kun paikka varattiin..ja eipä täällä Espoossa mieleistä paikkaa edes olisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nynny Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 Pidämme häämme siellä, missä eniten olemme aikaa yhdessä ja erikseen elämämme aikana viettäneet.. siis siellä missä molemmat olemme syntyneet ja asuneet intti-ikään saakka ;D Täältä sinne on tosin lähes 900km, muttamutta.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niina73 Kirjoitettu February 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2005 Mun lapsuuden maisemissa Kotka - Virolahti akselilla..Sulhanen on Lontoosta, missa me myos asustellaan. Ensin mennaan perhepiirissa siviilisti naimisiin Kotkassa, sitten avioliitto siunataan Virolahden kirkossa suvun seurassa ja kuukautta myohemmin pidetaan kunnon jattibileet kaikille kavereille Lontoossa... eli saan olla morsian kolme kertaa!!! Jippiii!!!! (ei kai vaan pienta ylilyontia..??) ??? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2006 Kirjoitettu March 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2005 Molempien sekä koti että asuinpaikkakunta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiuski Kirjoitettu March 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2005 Morsiammen kotipaikkakunnalla häät vietetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristnes Kirjoitettu March 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2005 Yhteinen asuinpaikkakunta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue.eyes Kirjoitettu March 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2005 Sulhasen kotipaikkakunta oli vihkipaikkana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts