Ei Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Tässä siis kotipaikkakunta tarkoittaa sitä paikkaa missä on syntynyt ja/tai elänyt lapsuutensa. Asuinpaikkakunta taas sitä paikkaa, jossa nyt asutte. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Khi Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Sulhasen kotipaikkakunnalla, jossa olemme tavanneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naksukka Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Molempien asuinpaikkakunnalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu December 18, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 -- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tiinaa Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Sulhasen kotipaikkakunnalla, jossa nyt molemmat asumme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekkuli Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Yhteinen kotipaikkakunta. Molempien sukulaisista suurinosa asuu myös aika lähellä ja kirkkokin niin ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskis Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Sulhasen kotipaikkakunnalla pidetään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cardia Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Yhteisellä kotipaikkakunnallamme pidimme häämme. Emme keksineet yhtään syytä miksi olisimme pitäneet ne jossakin muualla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu December 18, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Ooh, olen aina luullut, että morsiamen kotipaikkakunnalla pitäminen olisi kaikkein yleisintä. Tämä on siis hyvin valaiseva polli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyllikki-Kaarina Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Yhteisellä asuinpaikkakunnalla. Jos jotain muuta vaihtoehtoa olisi pitänyt miettiä, niin sitten se olisi ollut sulhasen kotipaikkakunta. Minulla ei ole mitään sellaista paikkaa, minkä tuntisin kotipaikkakunnakseni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terttu Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Yhteinen kotipaikkakunta. Valintaan vaikutti se, että sukulaisilla oli lyhyt matka juhliin ja myös se, että oli paljon kotikenttäetuja, jotka alensivat kustannuksia, erityisesti ruoan suhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antsa Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 "joku muu paikkakunta". Emme asuneet sillä paikkakunnalla, vaan erittäin lähellä meidän hääpaikkaa. Kuntarajat menee hassusti... Lähinnä kuitenkin morsiamen alueella, mikäli jompaan kumpaan täytyy paikkakunta liittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vattu Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Yhteisellä kotipaikkakunnalla, minä olen siellä syntynytkin, molemmat siellä kasvettu pienestä asti. Kummankin perheet, isovanhemmat ja muut suvut asuupi siellä niin on helppo järkätä. Eikä sitä muualla osais tahtoakaan.. ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hessu Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Sulhasen kotipaikkakunnalla ja yhteisellä asuinpaikkakunnalla. Siis pidettiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiinuska Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Molempien koti/asuinpaikkakunnalla pidettiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Pidetään yhteisellä kotipaikkakunnalla. Asuinpaikkakunnalla olisi helpompi ehkä järjestää, mutta sitten kaikki läheiset joutuisivat juhlien takia reissaamaan tänne. Viedään siis juhlat sinne läheisten luo. Ja toisekseen, onhan tuolla kotipaikalla myös meille suuri tunnearvo kun siellä ollaan silloin ala-asteella toisemme tavattu ;D Vaikka siis vuodet sitten veivätkin kumpaakin eri suuntiin niin tietyssä mielessä tuolta se kaikki kai alkoi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saarenneito Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Perinteitä kunnioittaen morsiamen kotipaikkakunnalla. Itse olen aina halunnut mennä kotikirkossani vihille, eikä sulhasellakaan ollut mitään sitä vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crimson Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Ooh, olen aina luullut, että morsiamen kotipaikkakunnalla pitäminen olisi kaikkein yleisintä. Tämä on siis hyvin valaiseva polli.Näin minäkin olen kuvitellut. Me kuitenkin pidämme perinteistä kiinni ja pidämme häät morsiamen synnyinpaikkakunnalla. 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIIV Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Tapasimme kyllä muualla kuin kummankaan kotipaikkakunnalla. Sattumaa oli, että oltiin samasta kaupungista kotoisin (Nii, kannattaa mennä edemmäksi kalastamaan ;D). Häät pidetään siis kotipaikkakunnallamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Olisimme halunneet pitää häämme asuinpaikkakunnallamme, mutta isossa kaupungissa on huomattavasti kalliimpaa järjestää häät , joten olemme ajatelleet järjestää häät kotipaikkakunnallani, jolloin säästämme huomattavasti järjestelyjen hinnoissa, sekä sukulaisilla on lyhyempi matka majoituspaikkaan . kotipaikkakuntani on aika lähellä nykyistä asunpaikkakuntaamme, joten häät on helppo järjestää sinne ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galentin Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Vastasin yhteinen kotipaikkakunta, koska häät pidettiin kahdessa paikassa, mutta kumpikin oli toisen kotipaikkakunta. Vihkiminen siis miehen entisellä kotipaikkakunnalla missä viettänyt suurimman osan elämästään. Juhlat taas minun synnyinkaupungissani jossa asumme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva-05 Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Yhteinen kotipaikkakuntamme, jossa emme kuitenkaan enää asu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest missu81 Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Pidetään asuinpaikkakunnallamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuSSi Kirjoitettu December 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2004 Morsiamen kotipaikkakunnalla pidetään.. Johtuen oikeestaan siitä(kin) että mun äiti tekee ruoat häihin ja olis aika kohtuutonta pyytää sitä muutamaa päivää ennen häitä kuljettaan hirveetä määrää ruokaa paikasta toiseen.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henu_82 Kirjoitettu December 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2004 Muu paikkakunta:Hyrylä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts