Sofiakatariina Kirjoitettu June 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2014 Mielessä on ollut, josko tekisimme kutsukortit itse. Minulle kävisi tavallinen avonainen mallikin (joka sinänsä olisi helpoin tehdä eikä vaatisi suuria etsintöjäkään materiaalien suhteen) mutta sulho toivoo avattavaa mallia, joten sellaiseen varmaankin päädymme. Tiimareita kun ei enää ole, niin mietin, mistä näitä tyhjiä kutsukorttipohjia voi ostaa, siis muualta kuin nettikaupoista? Löytyykö esim. Kärkkäiseltä vai mitä suosittelisitte? Jotain postikortin kokoista kutsupohjaa haemme, ei ainakaan kovin paljon suurempaa. Tietysti jotain taittelemista voisi harkita itsekin, mutta ehkäpä nuo valmiit taitokset on siltikin esteettisemmän näköiset, ainakin kartonkia on hankala taittaa ilman, että siitä tulee näkyviä "ryppyjä" taitosten seutuville. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mintchoco91 Kirjoitettu June 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2014 Mä kävin ostamassa valmiit kutsukorttipohjat Sinellistä Ihan semmoset avattavat mallit, joissa siis valmiiksi se taitos. Siellä oli tosi paljon eri värisiä, ja kokosia. Itse otin suklaanruskeat helmiäisvärillä. Sieltä sai myös kortteihin sopivia kirjekuoria. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipanipa Kirjoitettu December 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2014 Myös meillä ostettiin kortti tarpeet Sinellistä. Todella monipuolinen askastelukauppa. Heillä on myös kaupoissa, netissä ja esitteissä malleja ja ohjeita erilaisten korttien ja kutsujen tekemiseen. Lisäksi nykyisin myös joissain Prismoissa alkaa olemaan suhteellisen hyvä valikoima askartelutarvikkeista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts