Guest pactasuntservanda Kirjoitettu March 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2014 Löysin eilen ETSYstä tälläisiä ihania toppeja, jotka täytyy varmaan hankkia! Onhan nämä nyt aika turhia, mutta jotenkin niin ihania! Onko joku muu ajatellut hankkia tälläisiä? =) Tuota olisi ihana pitää muutama päivä ennen häitä ja esim. hääpäivän aamuna samalla kun laittautuu valmiiksi =) Löytyy täältä: strongconfidentYou Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2014 Onhan noita jenkeissä vaikka mitä vaatekappaleita Bride-teksteillä Huppareita, svetareita, T-paitoja, aamutakkeja, pöksyjä jne. Ja samat kaasoille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu March 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2014 Hei mä haluun tollasen velourpuvun itelleni! Meillä kun on mökkihäät ja illalla kaikki voi vaihtaa rennompaa päälle(kun on saunomista, uimista, makkaranpaistoa jne), niin tommonen asu olis just hyvä!! Täytyykin vähä Googletella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu March 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2014 Juu, siis olen noihin jo vuosia sitten törmännyt, mutta en löytänyt täältä aiheesta keskustelua ja siksi halusinkin kysyä, että ovatko muut harkinneet tälläisiä vaatteita =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2014 Hei mä haluun tollasen velourpuvun itelleni! Meillä kun on mökkihäät ja illalla kaikki voi vaihtaa rennompaa päälle(kun on saunomista, uimista, makkaranpaistoa jne), niin tommonen asu olis just hyvä!! Täytyykin vähä Googletella Sinne sopiikin tosi hyvin!! Minusta "ajallisesti" fiksuin on tuollainen "Rouva X PVM", koska sitä voi pitää ennen ja jälkeen häiden, kun taas joku "bride" on rouvana vähän... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu March 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2014 Entäs sitten häämekko, jota pidetään vaan yhtenä päivänä Nuo kyseiset topit on sen hintaisia, että ihan milelläni voisin ostaa sellaiset vaikka en niitä kovin kauaa voisikaan pitää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2014 Entäs sitten häämekko, jota pidetään vaan yhtenä päivänä Nuo kyseiset topit on sen hintaisia, että ihan milelläni voisin ostaa sellaiset vaikka en niitä kovin kauaa voisikaan pitää Juu tottakai se on jokaisen oma asia, mihin rahansa pistää :) OT:n puolelle menee: Olen varmaan pihi, mutta en kyllä laittaisi 26 € tuollaiseen H&M laadulta näyttävään (läpikuultava, ohut kangas) perustoppiin, jota voi pitää sen pari viikkoa, varsinkin kun samalla summalla saa omalla nimellä vaikka hupparin. Mutta sama pätee myös hääpukuun, toiset on valmiita maksamaan tuhansia, minä taas en -siinäkin mietin sitä, että mitä muuta samalla summalla saisi (vaikka bändi, kuvaaja tai alkomahoolit). Siitähän aina ostamisessa on kyse, että kohtaako tuotteen koettu arvo sen hinnan. Ja koettu arvo on aina subjektiivinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pactasuntservanda Kirjoitettu March 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2014 ^Näinhän se on kaikessa. Harva ihminen maailmassa voi ostaa kaiken mitä haluaa, joten jokaisen täytyy tehdä valintoja sen suhteen mihin haluaa rahansa laittaa. Tylsäähän se olisi, jos kaikki haluaisivat laittaa rahansa täysin samoihin asioihin. Itse esim. meikkaan nassuni itse sekä laitan itse hiukseni. Kun nämä yhden päivän ajan iloa tuottavat asiat tekee itse, säästyy aika paljon euroja. Häissä jos missä on loputon määrä sellaisia asioita missä voi säästää ja onneksi jokainen voi itse valita mihin hääjuttuun laittaa rahansa ja mihin ei =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu March 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2014 Noniin, nyt mullakin on mun vaimoushuppari! Kävin Tampereen Tullintorilla sijaitsevassa brodeeraus- ja kuvapainoliikkeessä ja tällänen siitä tuli brodeerattuna: Oon tosi tyytyväinen Värimaailma meidän häissä on siis valkoinen ja limen-/omenanvihreä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BusinessAngel Kirjoitettu March 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2014 Ihana huppari, ajno! Ite oon miettiny lähinnä häitten jälkeen, esim. häämatkalle lähdettäessä jotain rentoa paitaa. Mun tulevan miehen siskolla ja sen miehellä oli semmoset yhteensopivat ja hauskat paidat häitä seuraavana päivänä ja häämatkalla. Tällasia vaihtoehtoja löysin zazzle.co.uk:sta. Ja miehelle tää ois hyvä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2015 Etsiskelin kyllä ihan muuta, mutta tällaiset sattuivat silmään, laitan linkkivinkkinä, vaikka kuuluisi kyllä tuonne korupuolelle... Bride to be - korvikset: http://www.aliexpress.com/item/Sweet-bridal-gift-heart-dangle-earring-of-wedding-favor-and-gifts-fit-bridal-dress-in-wedding/32343146338.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts