IdaLydia Kirjoitettu September 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2015 Maistraatissa ennen vihkimistä ja vihkimisen aikana en kyllä ollut rentoa nähnytkään. Olin ihan jännittynyt ja kävin ylikierroksilla. Sitten seuraavana päivänä hääjuhlassa pystyin kyllä rentoutumaan. Vähän toki jännitti ja hermostutti ennen juhlan alkua, varsinkin kun aikataulu oli loppujen lopuksi niin tiukkka ettei paljoa ehditty suunnitelman mukaisesti rauhoittumaan ja istumaan keskenämme miehen kanssa kuoharilasit kädessä, mutta enpä sitten enää myöhemmin stressannut oikeastaan mistään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
loreeen Kirjoitettu September 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2015 Nyt kun jälkikäteen miettii niin kyllä tämä kontrollifriikki melko hyvin pystyi rentoutumaan, jopa kirkossa muutaman kerran olin keittiössä kuuntelemassa pitopalvelun selostuksia kaasoille, kunnes he hääsivät minut pois ruoka ja juoma ei tosin uponnut eli joko olin hermostunut tai "häätranssissa" kun mikään ei mennyt alas. Menoa se ei kyllä haitannut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
watershine Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Sen jälkeen kun päästiin juhlapaikalle ja istuttiin omaan pöytäämme niin rentouduin täysin. Kyllä kirkossakin rentouduin mutta kävin ehkä hieman ylikierroksilla Hovenna 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu June 6, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2017 Rentouduin vain muutamina hetkinä sulhasen kainalossa, muuten oli koko ajan jotain asioita järjestettävänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu June 7, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2017 Kyllä pystyin rentoutumaan. Maistraatissa jännitti ja hääjuhlan alussa sorruin melkein hössöttämään hetkeksi, mutta sitten muistin, että mun ei kuulu järjestellä, vaan nauttia. Loppuillan nautin täysillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvi Kirjoitettu July 17, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2017 Ihan yllättävän hyvin! Meillä tosin oli niin makeat avustajat ja tiedettiin, ettei meidän tarvitse niin sykkiä. Olin etukäteen kuvitellut, että jännittää ja stressaa ja yllätyin kyllä, kun olotila olikin tosi rento ja hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adiela Kirjoitettu August 15, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2017 Kirkossa jännitin ihan hirveesti. Odotettiin kaason kanssa autossa, että vieraat ovat ehtineet paikoilleen ja sydän löi niin että meinasin että sydänkohtaus iskee. Kävely alttarillekin oli ihan kauheeta, ihanaa mutta jalat tärisi niin että ihmettelin miten pysyin pystyssä. Heti kun kirkko oli ohi ja saavuttiin juhlapaikalle - jännitys laukesi ja sen jälkeen olin ihan rentona ja nautin vain juhlista. Juhlat voisi hyvin ottaa uusiksi, mutta tuota kirkkoa ei ole yhtään ikävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu August 26, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2017 Pystyin ruokailun jälkeen. Kaikki vaikuttivat rentoutuvan siinä välissä, joten itsekin osasi höllätä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadine Kirjoitettu October 10, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2017 Vihkiminen jännitti, mutta itse hääjuhlassa olin yllättävänkin rento. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artemisia Kirjoitettu June 13, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2018 Koin hyväksi ratkaisuksi pitää vihkiseremonia ja hääjuhla eri päivinä. Maistraattiosio ja itse vihkiminen jännittivät jostain syystä minua todella paljon, joten hyvä oli hoitaa se pois alta pienessä porukassa. Itse juhlissa oli sitten vain kivaa ja rentoa olla, kun kaikki paineistava oli jo suoritettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts